TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Hitman Into the dawn Maar ik snap best dat je dat niet meer weet, want ik lulde er de hele tijd doorheen |
Als Digweed een knal plaat opzet, mond dicht anders ga ik op je nek zitten
Originally posted by Partyhardy! Als Digweed een knal plaat opzet, mond dicht anders ga ik op je nek zitten |

| Originally posted by SnuggLe Dikke LOL! Wel komisch, had het er gisteren met hem over ![]() Hij beloofde mij, toen hij belde na Sensation, dat ik de volgende was die op de nek ging: "80 kilo, dat kan ik makkelijk aan!" Dikke ROFL |
| Originally posted by tango Gister wassie in een nogal euforische stemming |
Zal vanuit Mexico ff berichten dat er snel een kaart voor me gehaald moet worden!
| Originally posted by Hitman Die 4 bier en 3 flugel binnen 10 minuten op het eind tikten wel aan ja... Maar ik was gisteren weer een vrolijke jongen idd PS flarden van dat gesprek komen nu weer boven drijven Bram |
ik schijn er ook bij te zijn
| Originally posted by basvh ik schijn er ook bij te zijn |
| Originally posted by SnuggLe Das makkelijk, 3 lopende meetingpoints. |
| Originally posted by Partyhardy! 3? 2 bedoel je |

| KNMI verwacht zomerweer op Extrema Outdoor!!! Wednesday 06 July 2005 Het wordt nog een beetje bui�g de komendetijd, maarrr wat er nu valt kan op Extrema Outdoor-dag niet meer vallen. Na regen komt zonneschijn, want het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) heeft voorspeld dat het vanaf volgende week stabiel zomerweer wordt!!! DRIEWERF HOERA VOOR ERWIN KROLL EN DE WEERGODEN!!! |
Ik heb maybe nog 1-2 kaarten over, voor als iemand nog nodig heeft... Mag zeer waarschijnlijk voor Partyscene razende reporter spelen.
YES YES YES Vrij gekregen dus ik ben ook present! Mijn eerste Extrema en ik denk dat het me wel gaat bevallen! 
meh, gaat helaas niet lukken dit jaar...
volgende keer beter 
| Originally posted by SnuggLe Ik heb maybe nog 1-2 kaarten over, voor als iemand nog nodig heeft... Mag zeer waarschijnlijk voor Partyscene razende reporter spelen. |
| Originally posted by basd Ik bied 5 euro en een plaat van Marco Bailey. Of 4 euro zonder die plaat. |
| Originally posted by New Wave Ik wil die plaat wel ritueel verbranden. |
| Originally posted by basd Ik bied 5 euro en een plaat van Marco Bailey. Of 4 euro zonder die plaat. |

Hell , maybe kan ik mijn camera zelfs thuislaten, en hoef ik alleen een reportje te doen. Dat zou mooi zijn
Make that 1 kaartje wat over is.
Kusje voor BasD die gezellig weer meegaat! 
Tim, nu jij nog hoer!
Mjah, Jerome was goed op AWFS met 2000 and one (hopen dattie weer live doet), Misstress Barbara ga ik nog een kans geven denk ik, Richie Hawtin de absolute must van de dag, Lady A�da en Steve Rachmad met een electrosetje (als het maar dansbaarder is dan die minimal van afgelopen weekend
, anders geeft dit mooi tijd om wat mensen te spreken) en John Acquaviva (samen met Hawtin DE man achter Plus 8)..
Komt toch allemaal wel goed!
mijn kaartje is in da pocket.. ff nog zo'n Heineken Honcho halen en de dag kan voor mij in ieder geval niet meer stuk 
| Extra area op het water van Extrema Outdoor: Lucky Records Stage Friday 08 July 2005 Yes, de geruchten kunnen eindelijk bevestigd worden: er komt een extra area op Extrema Outdoor en we noemen �m Lucky Records Stage! Op Extrema Outdoor is de Lucky Records Stage een exclusief plekje op het water. D� place to be als je chillend wilt genieten van de betere house-dj�s die ons land rijk is. Met onder anderen Marcello, Mar Y Sol, Victor Coral, La Ona en Mischa Daniels is het gegarandeerd goed loungen! De Lucky Records Stage telt maar liefst twee verdiepingen en herbergt een terras, zithoekjes, cocktailbar, de Extrema Shop/Info Stand en uiter��rd een dansvloer. Kortom: heerlijk genieten van je wijntje, de zon (het KNMI voorspelt heerlijk zomerweer!) en de beste house! De complete line-up van de Lucky Records Stage: Marcello Mar Y Sol Victor Coral Mischa Daniels Barth Hendrix La Ona Superdeluxxx Dexter G By the way: begin volgende week droppen we de timetable van alle Extrema Outdoor-area�s online! Als je nog geen kaartje hebt, zul je h��l snel moeten zijn, want statistisch gezien raken we halverwege volgende week zeker uitverkocht� |
hierheen of sensation germany?? moeilijk hoor
| Originally posted by ambs hierheen of sensation germany?? moeilijk hoor |
Originally posted by HiGH_NrG |