TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by SnuggLe on May-04-2005 16:31:

quote:
Originally posted by Roger
komt ie dan he

http://s47.yousendit.com/ d.aspx?id=0VBNYP5LADI3G1WQ2ZI4AG1O0E

Ik vind hem eerlijk gezegd echt he-le-maal niets. Zang is mwoah en het nummer bestaat echt uit alleen maar zang....Niet mijn ding.

Posted by eieregooie on May-04-2005 17:24:

Er is ook een dub

ROFL Die Lindberg mixen ervan zijn echt slecht! Om over de versie van Killer Vission maar niet te spreken

Posted by moogwai on May-04-2005 17:30:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix)

Heb 'm nu op staan. Zeer vette plaat

quote:
Originally posted by tijs08
Verder draaide hij ook nog Max Graham - Automatic Weapon

Wat een topplaat op de dansvloer zeg! Sander draaide ook een erg vette remix van Pump Up The Jam en nog een remix van Danzel - Pump It Up

Posted by eieregooie on May-04-2005 17:42:

quote:
Originally posted by moogwai
Danzel - Pump It Up

Ah ja, toen kwam ik net binnen... Leuke binnenkomer

Posted by Engeltje on May-04-2005 18:55:

quote:
Originally posted by Asperge
PICS OR STFU

Wat TA's

Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig?

Posted by eieregooie on May-04-2005 19:19:

ROFL

Posted by ChooChoo on May-04-2005 19:43:

quote:
Originally posted by Engeltje
Thijs... Vraagje, probeer je nu in Asperge zijn tepel te knijpen??? Waar ben je mee bezig?

hahaha! Wij vroegen ons precies hetzelfde af!

Maar goed het was een erg gezellig avondje. Weer veel mensen gezien/gesproken.
Sander draaide erg lekker. Die openingsplaat van hem was super!
Al met al me goed vermaakt

Posted by Roger on May-04-2005 19:53:

quote:

Posted by Partyhardy! on May-04-2005 20:55:

quote:
Sasha - Xpander

In de Ricky Ryan Edit! echt vet om die nu eens in een club te horen!

Posted by eieregooie on May-05-2005 03:46:

Vond die wel aardig, maar komt toch niet in de buurt van t origineel voor mij

Posted by SnuggLe on May-05-2005 10:19:

quote:
Originally posted by eieregooie
Vond die wel aardig, maar komt toch niet in de buurt van t origineel voor mij

Keer 2.... inderdaad.

Oh, en dat tepelknijpen doettie bij iedereen

Posted by tijs08 on May-05-2005 10:31:

quote:

Dat was daarvoor inderdaad... maar hier probeerde ik zijn POLO embleem van zijn shirt goed in beeld te brengen...

Posted by M_Peror on May-05-2005 13:40:

Zooo mensjes... het was weer gezellie. Eerst ff loungen, die stoelen zitten veel te relaxt, dat is niet goed voor een mens! Voor je het weet verdraai je je schouder of kieper je bijna de verhoging af

Maar wat een goeie muziek gehoord zeg! Heel divers maar het meerendeel was errug gaaf. Die DJ die aan het draaien was toen we binnen kwamen (was dat nou Paul T.?) was verdomd lekker bezig, SnuggLe noemde al een paar van de beste platen. Mark van Dale was wel ok, niet geweldig maar ben er ook weer niet op afgenapt En Sander was weer fantastisch, begon een beetje club/groove-achtig en schoof pas later op richting progressive maar damn wat klonk dat allemaal lekker! Zelfs de DJ die de ondankbare taak had het laatste uurtje vol te draaien zette nog ff wat lekkers op zoals Till there was you, mooie afsluiter van de avond dacht ik zo.

Lache tent wel die Cocoon, jammer van het lage plafond, het iets te hippe publiek en de consumptieprijzen, maar wel intiem en leuk ingericht en over het geluid ook niet te klagen. Alleen die pipo van de belichting moest eens wat meer met z'n fikken van de strobo afblijven, werd er op een gegeven moment helemaal kierewiet van.

En Tijs en Onno jullie zijn net een kibbelend stelletje. "Hier links!" "Nee dan rij je om!" "Welnee is veel korter" "Ik zal je morgen wel ff laten zien hoever we om zijn gereden" Zucht.

Leuke foto's btw.

Posted by tijs08 on May-05-2005 13:45:

quote:
Originally posted by M_Peror
Voor je het weet verdraai je je schouder of kieper je bijna de verhoging af

En Tijs en Onno jullie zijn net een kibbelend stelletje. "Hier links!" "Nee dan rij je om!" "Welnee is veel korter" "Ik zal je morgen wel ff laten zien hoever we om zijn gereden" Zucht.

Haha, ja daar lag het Engeltje dan bijna op de grond

Ik heb gewoon gelijk, rechtdoor was korter geweest! Ik wacht nog steeds op de bevestiging door Mappy.com van Onno

Posted by Roger on May-07-2005 13:59:

ik heb eigelijk wel zin in nog zo'n feestje, wat is er komende dinsdag te doen?

Posted by Tim81 on May-07-2005 15:25:

quote:
ik heb eigelijk wel zin in nog zo'n feestje, wat is er komende dinsdag te doen?

Volgens de agenda van partyflock niet zo veel... tenzij je naar Groningen wilt rijden voor Tiesto

Posted by Roger on May-07-2005 22:42:

Tiesto

nee niet echt een optie palace vind ik ook iets te duur
is dat nogsteeds dat je zo'n stempelkaart krijgt daar en dat je aan het eind van de avond een berg geld kan afrekenen?

Posted by SnuggLe on May-21-2005 17:30:

Zat net een of ander RTL4 programma te kijken, weet de naam zo effe niet meer, maar ze gaan dan altijd een stad bezoeken wat er te doen is. Dus nu waren ze in Den Haag....

...en ook in de Cocoon.

Ik weet nog dat op een gegeven moment die Joris Lutz (wat een sukkel is dat btw) in de Cocoon binnen kwam knallen met een camera, en ik dacht al van 'waar de fuck is dat voor?'. Voor dat programma dus...

Geen bekenden gezien overigens.

Posted by Roger on May-21-2005 18:13:

oke ja dat vroeg ik me toen ook al af, maar die camera was er maar heel kort toch. zal wel niet zo spectaculair geweest zijn

Posted by M_Peror on May-23-2005 07:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik weet nog dat op een gegeven moment die Joris Lutz (wat een sukkel is dat btw) in de Cocoon binnen kwam knallen met een camera, en ik dacht al van 'waar de fuck is dat voor?'. Voor dat programma dus...

Geen bekenden gezien overigens.

Mooi. Wij hebben de "line-of-fire" van die camera dan ook met opzet vakkundig ontweken. Missie geslaagd blijkbaar

Posted by Roger on May-23-2005 20:40:

beetje bang voor de camera geworden de zaterdag ervoor?

Posted by Engeltje on May-23-2005 20:55:

quote:
beetje bang voor de camera geworden de zaterdag ervoor?

ohohoh en jij wilde nog vaker meerijden???

Posted by eieregooie on May-26-2005 15:36:

Posted by Roger on May-26-2005 16:54:

^^^de man die hier het hardst om kan lachen

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]