TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
Zo dat was me een feestje
Door de lange rij waren we wat later binnen dan verwacht, maar we kwamen onno meteen tegen die zei dat het pas hernan zn 3de plaat was, dus dat kon niet veel kwaad. (Was matthew dekay - digifruitella overigens
)
Maar wat draaide hernan lekker! Beetje house afwisselen met wat steverige plaatjes, echt top! Vond het vooral vet dat hij even afsloot met de jaytech mix van lens - let the light shine in.
Oh glanis, en nog een pluspuntje......Rowena van Temptation Island 4
Jammer van die gast waar ze zo klef mee aan het doen was heheh
Op de terugweg was trouwens ook top, staan we in een tankstation broodjes te kopen staat er een of andere vrachtwagen chauffeur aan de kassa zn spul af te rekenen. Dus ik kijk die kant op, zie ik dat die kerel daar gewoon in zn blote reet staat, had zn broek echt onder zn reet zitten
Volgens mij kwamen er toen nog wat gasten binnen waarvan ik later hoorde van rob dat het ook ta's waren 
Maar na bijna op een TPG vrachtwagen te zijn geklapt op de terugweg ben ik rond een uur of 7 mn nest ingedoken, was een mooi avondje!
Wat een super avond zeg!
Onwijs relaxte platen gehoord, dikke knallers afgewisseld met mooie rustigere platen
Echt helemaal top!
Ook de Melkweg is heel relaxt, lekker klein. De drukte was trouwens ook perfect, had niet drukker moeten worden, nu had je precies nog ruimte om ook op de dansvloer goed los te kunnen gaan 
Kan me Chab - Closer to Me herinneren en hij draaide veel Dekay spul (oude en nieuwe platen) Matthew was trouwens ook zelf aanwezig
Ook veel ta'ers aanwezig, altijd super natuurlijk! 
Zoals Tijs al in de auto terug zei: beste progressive set in Nederland van het jaar
En wie kwamen wij tegen in het tankstation op de terugweg? -> de 16bits,hehe
ff gevraagd hoe het zal met Epsilon Eridani die dus echt door hun geproduceerd is en niet door Matthew. En de naam MK Ultra komt van een drug uit de jaren 70 ofzo iets, schitterend bedacht weer
Erg relaxte gasten ook trouwens
En ik had weer trouble met de trein natuurlijk, kon ook weer niet anders, was om kwart over 9 pas thuis! moest helemaal over Roosendaal en daar met de bus maar die stonden ook weer niet klaar. echt onwijs verrot. Maar goed kon op een super feestje teren! 
Kwa set is dit idd het beste wat ik heb gehoor dit jaar.
Eigenlijk ook wel het beste feest tot nu.
Zooooooooo! Ik ben ook weer eens thuis!
Vette party, alleen kut dat ik wat eerder nog even die knakeflyers moest gaan uitdelen...
Was gezellig! 
PS.: Glanis je hebt echt een werkhouding van 0,0! 
Ja stoere jongen ('ik sta op de gastenlijst'), vervolgens moet ie nog een uur flyeren. Ken inmiddels de Dance Valley line-up uit mn hoofd 
Maarre zeer goed feestje, vond het publiek niet helemaal mijn stijl (om het nog netjes uit te drukken). De muziek maakte echter een hoop goed zeg, super!!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Heerlijke nummers gehoord, alleen maar strakke mixen en een hele prettige opbouw... WERELDS! Deze man mag wat mij betreft vaker ons kikkerlandje aandoen |

beste progressive set van het jaar (in Nederland) 
PS. Ik zag wel meer gasten (lees: Tijs08) verlekkerd kijken naar het buurmeisje van het jaar |
Wat een vette avond! Veel vette platen gehoord, goede sfeer (vooral door de Ta'ers ofcuz) en tot 5 uur!
Voor de rest sluit ik me aan bij het vorige van iedereen. Dat dekt de lading wel redelijk :P
Vet feestje geweest lees ik alweer. Jammer dat ik niet kon komen kwam helaas iets tussen.
| Originally posted by tango Op de terugweg was trouwens ook top, staan we in een tankstation broodjes te kopen staat er een of andere vrachtwagen chauffeur aan de kassa zn spul af te rekenen. Dus ik kijk die kant op, zie ik dat die kerel daar gewoon in zn blote reet staat, had zn broek echt onder zn reet zitten Volgens mij kwamen er toen nog wat gasten binnen waarvan ik later hoorde van rob dat het ook ta's waren ![]() |
Die kerel zag er echt niet uit
heerlijke platen gehoord en een supersfeer!
| Originally posted by Dj Lex Wat een vette avond! Veel vette platen gehoord, goede sfeer (vooral door de Ta'ers ofcuz) en tot 5 uur! |
| Originally posted by tango Op de terugweg was trouwens ook top, staan we in een tankstation broodjes te kopen staat er een of andere vrachtwagen chauffeur aan de kassa zn spul af te rekenen. Dus ik kijk die kant op, zie ik dat die kerel daar gewoon in zn blote reet staat, had zn broek echt onder zn reet zitten Volgens mij kwamen er toen nog wat gasten binnen waarvan ik later hoorde van rob dat het ook ta's waren ![]() |

| Maar na bijna op een TPG vrachtwagen te zijn geklapt op de terugweg ben ik rond een uur of 7 mn nest ingedoken, was een mooi avondje! |
| Originally posted by Hitman Oh ja Tijs, wat zei je nou tegen Buurmeisje dat ze je zat te dissen? |
| Originally posted by tijs08 Ik ben wat delen kwijt van de avond... (het zal iets in de trend geweest zijn van: 'heb je ook zo'n lekkere buurman?') |
ff copy-pasten van Groovecollect 
Wat een vet feest zeg! Hernan zijn set is het beste dat ik in 2005 live gehoord heb.
Kwam met metgezel om 23.40 aan bij de Melkweg en toen stond er al een hele beste rij. Gelukkig konden wij via die andere deur naar binnen; om 23.45 stonden wij op de dansvloer
Per was al bezig het publiek op te warmen en dat ging hem goed af. Hij draaide lekkere, diepe platen en het mixen was redelijk. Aan het eind van zijn set verlangde het publiek naar meer en was het helemaal klaar voor een superset, dus Hernan kon het lekker overnemen.
Hernan was zoals eerder gezegd meesterlijk. 4 uur aan heerlijke beats, van opzwepend naar uplifting en weer terug Hij was gewoon fantastisch bezig. Nu werd het verschil duidelijk tussen top en wereldtop want qua mixen is het verschil tussen Hernan en Per IMO enorm.
Het was gezellig druk en een beetje warm, zoals het hoort Enig nadeel was dat het wel eeuwen duurde voordat je je 7 up/biertje had bij de bar.
Was wel erg gezellig met de hele delegatie NLTA'ers.
Verder was er 1 grote storende factor, te weten die bloedirritante MC!!
Menigeen in de zaal hoopte naarmate de avond vorderde steeds meer dat hij van het podium zou flikkeren of zou stikken in zijn mic .... wat een mafketel zeg.
Eindelijk ook ff met Jerry gemeet ... deze had je nog tegoed

ik ben net de filmpjes van mn foon aan het halen... ff kijken of ik genoeg ruimte heb op mn webspace zo
| Originally posted by Glaniskanis ik ben net de filmpjes van mn foon aan het halen... ff kijken of ik genoeg ruimte heb op mn webspace zo |
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6
Filmpje 5 en 6 zijn van Jeff Bennett - Strange Items (Hernan Cattaneo & John Tonks Remix)
Hopelijk kun je het een beetje zien... tis natuurlijk niet echt een geweldige camera maar geeft wel leuke indruk dacht ik zo 
| Originally posted by Glaniskanis Filmpje 1 Filmpje 2 Filmpje 3 Filmpje 4 Filmpje 5 Filmpje 6 Filmpje 5 en 6 zijn van Jeff Bennett - Strange Items (Hernan Cattaneo & John Tonks Remix) Hopelijk kun je het een beetje zien... tis natuurlijk niet echt een geweldige camera maar geeft wel leuke indruk dacht ik zo |

Ah ja ik herkende het al niet meer maar ik wist wel zeker dat ik die G-Pal en Chab had lopen tapen 
| Originally posted by Hitman Ook leuk om Onno weer een keer uit z'n plaat te zien gaan. |

| Originally posted by tijs08 wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!) ![]() |
onwijs lekkere tune idd!
| Originally posted by tijs08 Filmpje 4 is Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub) ![]() wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!) ![]() |
Die Infusion track was trouwens een remix van The Careless Kind. Vette plaat idd!
| Originally posted by tijs08 VET Glaan!!! Filmpje twee is Sia - Drink to get (G-Ppal remix) btw. machtig mooi nummer Filmpje 3 is Chab - Closer to me (Bedrock remix) Filmpje 4 is Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub) ![]() wat ging ik los op die Vorontov btw!! (probs to Onno for the ID, om half 9 in de ochtend, scherp jongen!) ![]() goede impressie ja! |
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?
| Originally posted by magrec Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl? |