TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by jp on Jun-16-2005 19:20:

Maar goed, scheelt me weer 3 ton Euro

Overigens betaalt m'n BV nu de helft van de Houseqlassics stage op Dominator. Draaien er tenminste goede dj's

Bountyhunter
Flamman & Abraxas
Human Resource
Predator
The Prophet

Alle 5 x 2500 Euro (65% zwart natuurlijk)

Posted by HBtje on Jun-16-2005 21:10:

quote:
Originally posted by jp

dat is een hoop duitse Kebab

Posted by jp on Jun-16-2005 21:17:

18.450 kilo om precies te zijn

Posted by ZZandirt on Jun-17-2005 15:50:

quote:
Originally posted by jp

Da's dure Kebap :-)
vliegen ze dat speciaal in??

Posted by jp on Jun-17-2005 16:14:

Een konvooi trucks is onderweg

Posted by ZZandirt on Jun-17-2005 20:50:

Rasta

quote:
Originally posted by jp

Een konvooi trucks is onderweg

jow.... allemaal dumpen op die fontein am Alex....? dat wordt smullen

Posted by jp on Jun-17-2005 21:10:

Na 20 broodjes in 4 dagen ga je wel anders praten

Posted by ZZandirt on Jun-17-2005 21:32:

HappyHappy

ach.. dan is er altijd nog..........
BRATWURST!!!!

Posted by jp on Jun-17-2005 21:34:

En Berliners

Posted by MaGiK54 on Jun-17-2005 22:10:

Ik wil een bakkie koffie halen bij Starbucks en een donut bij dunkin donuts. Ben nou al drie keer in Berlijn geweest en elke keer loop je langs deze zaken en elke keer heb ik er niks gekocht.......stupid of me.....

Posted by jp on Jun-17-2005 22:11:

Wat ben je dan?

EEN TOURIST

Posted by MaGiK54 on Jun-17-2005 22:13:

quote:
Originally posted by jp
Wat ben je dan?

EEN TOURIST

Ik loop altijd met de Jappaners mee......pics or stfu maken van alles en nog wat...

Posted by ZZandirt on Jun-22-2005 10:13:

swelweerkut dat project X..... zag er aardig uit.... iets anders voor zaterdag?

Tresor begint om 15.00u. in (aan?) space beach met resident dj's (whatever that means these days...).

iemand enig idee wat dat "space beach" is...?

Tresor is dood, lang leve Tresor!!!!!

Posted by jp on Jun-22-2005 14:58:

Dat Tresor beach is wel ok maar de muziek is wel vaak zuig

Er schijnt een festival bij de Brandenburger Tor te komen, genaamd Planet B. Of dit waar is moet nog bevestigd worden

Posted by HBtje on Jun-22-2005 19:19:

we zien dus ter plekke wel..

gratis onderkomen heb ik, en heb toch vakantie, dus waarom niet langer blijven... zo gezegd zo gedaan, ik ben dus zo ongeveer 1 - 1,5 week in Berlijn strax Ook beetje omgeving bekijken enzo... wordt toppie

Posted by jp on Jun-22-2005 19:47:

Nach dem abgesagten Project X am 9.7.2005 an der Siegess�ule in Berlin folgt nun Planet B. Armin Mostoffi, auch Mit-Organisator von Project X, l�sst so leicht nicht locker. Nachdem Ralf Regitz, der andere Mit-Veranstalter des Project X, �ber den Tagesspiegel verlauten lies "kein Project X", f�hrt Armin Mostoffi die Idee und das Konzept weiter. Ohne RR.

Armin Mostoffi schreibt zu Planet B:

"PLANET B ... und jetzt erst recht!

Mit der allj�hrlichen Absage der Loveparade und dem Ausstieg aus Project X haben die Veranstalter der Love Parade und Ralf Regitz einer der Initiatoren von Projekt X wieder einmal bewiesen, dass es Ihnen nur noch um Geld und pers�nliche Eitelkeiten geht. Die W�nsche und Bed�rfnisse der Fans der elektronischen Musik sind Ihnen v�llig egal.

Genau aus diesem Grund werden wir am 9. Juli 2005 unter der Siegess�ule beweisen:
- jetzt erst recht - wenn alle zusammenhalten kann uns niemand aufhalten!

Das sieht nicht nur das Team um Bash Records so, sondern auch die Stadt Berlin. Wir k�n-nen den jungen Leuten das feiern nicht verbieten lassen und machen es deshalb m�glich, dass alle musikbegeisterte 9. Juli 2005 rund um die Siegess�ule endlich wieder ihren musi-kalischen W�nsche nachgehen k�nnen.

Am 9. Juli 2005 ab 12.00 Uhr erwartet alle jungen und die noch junggebliebenen feierfreudigen und tanzs�chtigen Berliner und deren Besucher die geilste Sommerparty in diesem Jahr. Mitten im Gr�nen, aber doch im Zentrum der Stadt - eben mittendrin!

Rund um die Siegess�ule werden 10 Showb�hnen und Dancefloors f�r Unterhaltung sorgen. Kulinarische Essens- und Getr�nkest�nde haben f�r jeden Gaumen etwas zu bieten. Kuschelige Chilloutszonen sorgen f�r eine entspannte Atmosph�re.

Auf das sch�n, sch�ner am sch�nsten wird!!!

Wir sind dabei
Nature One Festival, Airport W�rzburg, Summerlove Magazin, De:Bug, Fresh Guide Maga-zin, Partysan Magazin, Raveline Magazin, Club Commission Berlin, Dangerous Drums Re-cords, Twen FM, Sachsen Anhalt Possee, Dresden Friends, Eschloraque Berlin, Sky Club Berlin, Most Wanted Promotion, Coconut Potsdsam, Ostfunk, Zapata Berlin, Jackfruit Inter-national, Crave Inn, Bash Records, Sternradio Berlin, Matrix Club Berlin, Bier Company, timing recordings, Suicide Club Berlin,

Supa DJ Dmitry, Mijk van Dijk, Thomas P. Heckmann, Trick & Kubic, e.d.2000, DJ Vela, Ste-reo Jack, Ronny Pries (Vorspiel Hamburg), Don Tom, Tom Novy, DJ Animal, MoPot, Tanith, Olaf Kramolowsky, Fengari, Napsugar, Sven Brede, Stashrider, Simon Beesting, Ritzi Lee, DJ Macnificent,

From Holland
Tomorrow events, Triplevision, Mid-town records, Q-Dance, Dance4Life

From Italy/Naples
Freshtechno.com
Tbc.:
Tresor, Partysan, MTV, Four Music

Posted by HBtje on Jun-22-2005 20:02:

goed nieuws kan toch nog leuk worden hehe

alleen waar is vandit ?

Posted by jp on Jun-22-2005 20:05:

Vandit heeft al genoeg werk aan LFA denk ik zo

Posted by HBtje on Jun-22-2005 20:28:

zit wat in... maarja vorig jaar hadden ze ook een truck bij fight the power...

Posted by jp on Jun-22-2005 20:44:

Een truck is makkelijker opbouwen dan een podium denk ik

In ieder geval boeit het niet. Beetje onbekende namen uitproberen en zo is auch teh coolness

Posted by HBtje on Jun-22-2005 21:27:

jep dat wel... en ben benieuwd wat q-dance gaat doen... kan wel ns een toppertje worden... lekker stampen daar haha en mooie aankleding enzo...

Posted by MaGiK54 on Jun-23-2005 05:07:

Whoeehoeeeee toch nog een feessie op zaterdagmiddag......

Posted by ZZandirt on Jun-23-2005 06:59:

Rasta

h�h wat verschrikkelijk vervelend nou!!!! weer bijtijds opstaan zaterdag.....

Posted by HBtje on Jun-23-2005 07:25:

Hoop feestjes in Berlijn rond dat weekend zijn niet echt boeiend in het begin... dus ik ga wel ff bijslapen voor ik met de s bahn naar de Siegessaeule reis

Posted by ZZandirt on Jun-23-2005 08:12:

Invisible Grin

is er al etwas bekend over te verwachten bezoekersaantallen??

of staan we straks met z'n achten bij die mus op dat stokkie?

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »