TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
Laat die BETA's lekker meedoen 
Altijd mooi die onderlinge rivaliteit tussen onze 2 landen
Zoveel zullen er toch prolly niet extra meedoen
En mixen kunnen ze wel dus is alleen maar mooi lijkt me
Vorige keer hadden we 30 mixjes, nu zitten we aan de 20, dus waarom zouden er niet een paar belgen mee mogen doen? Ik vind het best 
Ja gewoon inschrijven tot een bepaald aantal... weet zo niet ff wat een handig maximum is
Misschien dat iemand anders zin heeft om dat ff voor te rekenen 
Ik zeg maximaal 25.
10 juryleden, 5 poules van 5.
Waarom geen 30? Omdat 2 van de 6 maar doorgaan ik erg lastig vind. Dat was vorig jaar ook moeilijk. 2 van de 5 is goed genoeg, 2 van de 4 zou ik eigenlijk zelfs beter vinden.
Wat we dan wel moeten hebben is echt 5 poule's van 5. Niet 2 van 5, 3 van 4 of iets dergelijks.
Dus ik zeg: Maximaal 25 inschrijvingen. BETA kan dan meedoen, maar maar beperkt aangevuld tot 25 (nu nog 4-5 man dus) maar eigenlijk is het dan geen NLTA-mixcontest meer.
Trancefool: 1 juli is maybe krap, maar anders zit je echt in de problemen met vakanties et cetera. 1 augustus cq voor Dance Valley kunnen we dan een keer de uitslag verwachten....
Als het goed is zijn er 10 juryleden, dan krijg je net als vorig jaar 5 groepen. Dus voor iedere groep 2 juryleden. max 25 of 30 inschrijvingen lijkt mij dan, zodat ieder jurylid in de eerste ronde 5 of 6 mixjes moet beoordelen, ieder mixje wordt dus beoordeeld door 2 juryleden in de eerste ronde.
Dat systeem werkte vorig jaar toch wel goed, of niet?
edit: snuggie was me voor 
en ja tis krap idd, ik flans wel wat in mekaar 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Dat systeem werkte vorig jaar toch wel goed, of niet? edit: snuggie was me voor ![]() en ja tis krap idd, ik flans wel wat in mekaar |
Het heet toch niet voor niets een NLTA-competitie? We kunnen beter de winnaar v/d NLTA tegen de winnaar van de BETA laten draaien vind ik.
| Originally posted by @win Idd op een schaal van 1 tot 10 ja ![]() Even over dat punt Originaliteit, je let er gewoon op of mensen plaatjes draaien die niet iedereen al standaard draait. Kijk als je een set kopieert van Armin, Tiesto of Sasha dan scoor je naar mijn idee niet bijzonder hoog. Dat bedoelde ik dus Vernieuwende en originele plaatjes in een set darr moet je punten voor geven! |
)
| Originally posted by SnuggLe Boumabros, doen jullie niet mee als Jurylid / DJ? |

| Originally posted by Bouma-Bros Beetje late reactie.... Ik wil wel graag jureren als er nog meer mensen in de jury nodig zijn. ![]() Of Sander mee doet met de contest weet ik niet, ik zal ff checken bij 'm.... |
Wat is nu de mening over de Beta's? 
Ik wil wel een mixje maken, gewoon al om eens commentaar van wat andere kenners te krijgen. Maar het hoeft niet als jullie er allemaal tegen zijn. 
Weet wel dat we op ons forum niet echt de mensen en middelen hebben om zelf een grote Beta mixcompetitie te organiseren, dus zo'n Nl-winnaar vs Be-winnaar kan volgens mij niet lukken 
| Originally posted by Jasperovitsj Wat is nu de mening over de Beta's? ![]() Ik wil wel een mixje maken, gewoon al om eens commentaar van wat andere kenners te krijgen. Maar het hoeft niet als jullie er allemaal tegen zijn. ![]() Weet wel dat we op ons forum niet echt de mensen en middelen hebben om zelf een grote Beta mixcompetitie te organiseren, dus zo'n Nl-winnaar vs Be-winnaar kan volgens mij niet lukken |
I can try, maar ik denk niet dat we dat nu nog op poten krijgen op dezelfde moment als jullie competitie, zeker niet met onze aankomende party die nog georganiseerd moet worden 
Ach laat die paar Belgen gewoon meedoen.....er zijn nog 5 inschrijvingen open en meestal vallen er toch wel een paar af die op de lijst staan
. Dus aanvullen tot 25. nr 26,27,28 enz. komen op de reservelijst als er mensen afvallen 
Laat die lui toch meedoen
Ik zie hun niet 20+mixen verzamelen van alle belgen om daar een goeie keuze uit te maken
Zoveel zullen er gewoonweg niet meedoen
Die paar extra's boeit ook geen fuck en daarbij komt dat hier nog plek over is...
Dus meld je aan zolang het nog kan zou ik zeggen
Nu ik zie dat de NLTA-mix competitie toch weer van de grond is gekomen: zet mijn naam ook maar op de lijst voor een mix.
Tnx!
| Originally posted by Glaniskanis Laat die lui toch meedoen Ik zie hun niet 20+mixen verzamelen van alle belgen om daar een goeie keuze uit te maken Zoveel zullen er gewoonweg niet meedoen Die paar extra's boeit ook geen fuck en daarbij komt dat hier nog plek over is... Dus meld je aan zolang het nog kan zou ik zeggen |

| Originally posted by raoel Dj's (22/25) ahp2002 Bailey Chicane Cosmic Ding Chavez DJ D-Man DJ_Siesta dj_spare djdavid eieregooie Glaniskanis Jasperovitsj Lynxx mahwang MennoB Raoel sndh subtrance Theseus tijs08 TranceFool Wilkman Twijfel Dj's Switch? Juryleden (10) @win Asperge basvh Creamfields23 Djeebie Fkwebeman moogwai Muppy nwopper SnuggLe 1/2 Bouma Bros? Van deze weet ik niet wat ze willen: Phortje Basd doet niet mee met de huidige sluitingsdatum van 1 juli. Mocht die later worden dan kan dat nog veranderen. Als Switch en Phortje nog even aangeven wat ze wel of niet doen hebben we waarschijnlijk iedereen wel. Ik heb even in het 1 en ander opgezocht in de topicvan de vorige contest. Uiteindelijk is er bepaald dat de mixen max 80 minuten mochten duren. Er zijn toen in totaal 3 rondes geweest, net als bram nu bedoeld, maar dat omschrift hij wat krom door er ronde 3 en de finale te noemen, wat eigenlijk hetzelfde is. Vorig jaar heeft hij dit getypt: Zoiets wordt nu weer de opzet, afhankelijk van het aantal deelnemers. En volgens mij was het zo dat de juryleden per ronde een week de tijd kregen om te beoordelen. Misschien dat dat nu wat moeilijk wordt vanwege de vakantie, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor. Jureren Elke Dj doet zijn eigen ding, stijl doet er niet toe. Opbouw, platenkeus die iets of juist niets bijdraagt aan de sfeer van de set en natuurlijk mixtechniek zijn de punten om te beoordelen. Natuurlijk zal een tranceliefhebber de sfeer van een trance set lekkerder vinden dan van zo'n eentonig en saaie prog set maar daar moet je toch een beetje doorheen kijken!Weet niet hoe het beoordelen vorig jaar is gegaan. Misschien kan Bram dat even toelichten. Elke mix toelichten met een paar regels tekst, zoiets las ik in de topic van de vorige keer. Of is dat uiteindelijk alleen gedaan bij de finale? Ik denk dat het in de 1e ronde al voldoende is als elk jurylid doorgeeft wie nummer 1, 2 ,3 etc is. Daar komen de nummers 1 en 2 uitgerolt. Eindigen er meerdere deelnemers gelijk op de bovenste 2 plaatsen, dan moet de jury maar even overleggen via msn/chat. In de verdere ronde misschien een persoonlijke toelichting per set? Maar goed, dat is verder aan de jury... Dus: - 1 juli sluitingsdatum - Mixen maximaal 80 minuten (of tussen de 60 en 80 minuten?) - Mixen encoderen op VBR (--alt-preset standard) - Stijl niet belangrijk; mixen beoordelen op opbouw, sfeer en mixtechniek. |
ElSandro doet ook mee met de contest. 
Daar gaan de kansen op winst

Zet me er maar bij 
Ik gok wel dat ik er in de eerste ronde al uit vlieg 
Maarja ik zal men best doen 
edit: nog een vraagje. Moet iedereen dan een cdtje opsturen naar holland of moet ge die setjes uploaden?
uploaden
Zitten er ook belgen in de jury?
1 July komt mij ook wel goed uit. Ik ben namelijk 18 July als alles meezit weg voor 4 weken.
Heb ik twee weken om alles goed te luisteren. P.S. Ik denk dat dit wel een leuke contest gaat worden.
Oh jah en als we yousendit gaan gebruiken eventueel, wil ik ook wel helpen met wat uploaden heb 60kb up.
phor had dacht ik in 1e instantie zeker genoeg bandwith voor alle shit op de ftp te regelen
Hij heeft 100mbit dus dat moet geen probleem zijn opzich 
Nog maar een plekkie te vergeven voor de contest! Iedereen die zich daarna op wil geven moet genoegen nemen met het reservebankje want zoals bekend vallen er altijd wel mensen op het laatste moment af
Hier nog ff het lijstje
DJ's (25/25)
ahp2002
Bailey
Chicane
Cosmic
Ding Chavez
DJ D-Man
DJ Siesta
DJ Spare
djdavid
eieregooie
ElSandro
Glaniskanis
Jasperovitsj
Lynxx
mahwang
MennoB
Raoel
Real
sndh
subtrance
Theseus
tijs08
TranceFool
Wilkman
Xilver
[edit]
Oke vol dus... iedereen die nu nog wil meedoen wordt op de reservebank geplaatst... andere keren is gebleken dat dit een redelijke kans geeft om als nog mee te doen, omdat er vrijwel altijd wat afvallers zijn
Het is dus niet zo dat het geen zin meer heeft om je aan te melden
Bij deze ook succes aan alle medekandidaten 
[/edit]