TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by tijs08 on Jun-01-2005 18:51:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dat vind ik nou niet echte 'pure' trance-tracks. En zeker niet zoals @win ze graag ziet, aan zijn wensenlijstje te zien dan.

Mee eens! Pure trance is nog steeds ASOT, en daar passen die MDK tracks echt niet zomaar tussen... btw vind ik het jammer dat DK nu ook bij Armada zit, Extrema is toch zijn thuis basis...

Ik ben het wel eens met PartyHardy dat je niet zo moet zeuren @win!

Posted by Partyhardy! on Jun-01-2005 21:18:

quote:
Originally posted by tijs08
Mee eens! Pure trance is nog steeds ASOT, en daar passen die MDK tracks echt niet zomaar tussen...

Ter info: The Deep Show (ASOT 173 en 174), Clearing The mind (ASOT 173) Digifruitella (ASOT 173, 198) en tot slot Living the Dream (ASOT 184,185,188 en 189) zijn dus allen veel in ASOT gedraaid.
Maar goed ben het wel met Dave en jou eens dat het misschien geen 'pure' trance is. Dat is ook mening gebonden. Ik vond Markus Schulz zijn stijl eerst ook prog en nu trance. Zo neigen deze Dekay tunes voor mij ook meer naar trance dan progressive omdat ik de laatste tijd meer diepere progressive hoor. Overigens hoor ik meerdere mensen zeggen dat het trance is en laat Digweed die platen horen en hij zegt ook trance. Maar goed ik had het woord "pure" misschien wel weg kunnen laten dan

Posted by Glaniskanis on Jun-01-2005 21:21:

misschien wel trancy, maar zeker geen prog
ik begrijp trouwens ook niet dat @win Perry enzo prog kan vinden
Das net zoals Onno zegt met Schulz... gewoon trance

Posted by Ultravibe! on Jun-01-2005 21:33:

MdK bij Armada

Opzich wel oke, zolang hij puur hetgeen blijft draaien waarom ik hem nu zo vet vind.

Misschien ook een leuke feature op dat Armin in concert!

Posted by Ultravibe! on Jun-01-2005 21:34:

quote:
Originally posted by Glaniskanis ... gewoon trance

idd

Posted by tijs08 on Jun-01-2005 21:35:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ter info: The Deep Show (ASOT 173 en 174), Clearing The mind (ASOT 173) Digifruitella (ASOT 173, 198) en tot slot Living the Dream (ASOT 184,185,188 en 189) zijn dus allen veel in ASOT gedraaid.

wahahah ooo ok dan. (zinloze feiten)

The deep show word ook gedraaid door Sander K... dus trance nee... prog nee... maar eerder prog dan trance!

Posted by Lynxx on Jun-02-2005 09:24:

Ach, boeien of het nou trance of prog is. Kvind het gewoon vette muziek, hoe men het nou noemt laat me verder koud...

Kan hem ook geen ongelijk geven om bij Armada te gaan.

Posted by Roger on Jun-02-2005 09:44:

lekker belangrijk allemaal.. geniet er nou maar van

Posted by Ultravibe! on Jun-02-2005 09:45:

quote:
Originally posted by Roger

De enige waarheid!

Posted by tijs08 on Jun-02-2005 11:59:

quote:
Originally posted by Roger

het gaat uiteindelijk om de muziek ja... maar het is geen fijn idee om volgend jaar Dekay ergens tussen alle trance namen geprakt te zien staan...

Posted by MaGiKaL_MiKe on Jun-02-2005 15:27:

Owh god, je kan dan idd wel zeggen het gaat om de muziek, maar daarom is het juist geen leuke beslissing dat hij naar Armada gaat! De kans dat hij beinvloed wordt is zo groot. Het zelfde bij Markus Schulz.... dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat het bij Dekay ook gebeurd, maar de kans is er en dat is op dit moment al erg genoeg...

Posted by emre on Jun-02-2005 15:35:

Oi!!!!!!11one

Progtrance geleuter e.d. graag in de trance-draad .... niet ons 'kindje' hiermee vervuilen jahhhhhhh!!!111one

Posted by emre on Jun-03-2005 09:14:

Phil Thompson 2003 set hier

Posted by Partyhardy! on Jun-03-2005 12:03:

Give it up for dj Ricky Ryan aka Can Costa, woeiiiii!

Ricky Ryan Proton Radio Shows Februari t/m May 2005

De mei-mix is weer om te smullen! Tune nummer 4 is echt kick: ElectroLuxx - Droppin Hard en de rest is ook top zoals altijd bij Ryan.

Vaag alleen dat dit dus ter promotie voor zijn European tour is maar dat ik nergens kan vinden waar hij dan in Europa gaat draaien!

Posted by Partyhardy! on Jun-03-2005 12:11:

Shiloh - Electrofly 15 - June 2nd, 2005
1. 4mal - Red Dust (Cent Reprise) [CDR]
2. 4mal - Red Dust (Jumping Reds Mix) [CDR]
3. Opencloud - Life [CDR]
4. Brahma & Sean Gruv feat Jillian Kiggins - We Awoke (Jacob Todd Mix) [Sentient Audio]
5. Vorontsov - Say Breathe! (Presslaboys Remix) [Cuba]
6. Ozgur Can - Changed (Ozgur's Second Mix) [Organized Nature]
7. Agent M - We Are One (BCML Remix) [Silver Planet]
8. Micah - Cry A River (Remake) [CDR]
9. Quivver - Spittin Funk [Boz Boz]
10. Digital Witchcraft - Fingerpaint (Opencloud's Welcome Back To Earth Remix) [Proton]
11. Phase Base - Twisted Dream (Burufunk Remix) [CDR]
12. Petersky - Silent Moment [CDR]
13. Can Costa - Dizzy Synths (Shiloh's Misha & The Smoking Man Remix) [Babylon]
14. Micah - Mnemosyne [CDR]
15. Jason Suzuki & Mat Leutwyler - The Contented Gastronome [Secret Planet]
16. Trafik vs The Killers - All The Things I've Done [CDR]

Yes! nieuwe mix van de broers Moreh Houd hybridized dus in de gaten, hij staat er nu nog niet op maar dat zal niet lang meer duren denk ik zo

Posted by tijs08 on Jun-03-2005 12:35:

Zitten weer heeeeel wat Tunes in zo te zien!! Ken er al een hoop, maar niemand draait ze ook alleen Shiloooh!

Die dropping hard vind ik maar een simpele tune, doet me ook denken aan een ander nummer wat ik nog slechter vond

Posted by @win on Jun-03-2005 14:19:

quote:
Mee eens! Pure trance is nog steeds ASOT, en daar passen die MDK tracks echt niet zomaar tussen... btw vind ik het jammer dat DK nu ook bij Armada zit, Extrema is toch zijn thuis basis...

Ik ben het wel eens met PartyHardy dat je niet zo moet zeuren @win!

Armada wordt mij net ff wat te proggy qua line-ups, of je het nu prog trance noemt of niet, ik mis gewoon namen als Signum en MIKE op de Armadafeestjes That's all! Ik heb niets tegen prog, maar teveel van het goede vind ik ook weer niks

Posted by Partyhardy! on Jun-03-2005 14:38:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vaag alleen dat dit dus ter promotie voor zijn European tour is maar dat ik nergens kan vinden waar hij dan in Europa gaat draaien!

hehe dit is dus letterlijk bedoelt: deze sets en site zijn er om gigs voor elkaar te krijgen in Europa, hij heeft nu al een aantal opties maar nog niets is vastgelegd. Hopen dat een organisatie in Nederland hem gaat boeken

Posted by SnuggLe on Jun-03-2005 17:00:

Ben overigens Subliminal Sessions 8 aan het luisteren, gemixed door Jose Nunez, Steve Angello en Sebastian Ingrosso. Klinkt goed.

Tracklist:
Disc 1
H.C.C.R. - Warped
Jose Nunez Featuring Bruce Baps - Lust 4 U
Play Paul Presents Yesterday, Today, Tomorrow - Yesterday
Hooligan - Bad Boy Rockin (Harry "Choo Choo" Romero Mix)
Steve Mac - Bleeped Out
Lino 'D' Meglio - Swared
Robbie Rivera Featuring Billy Paul W. - Sex (2005 Remix) (Robbie Rivera Juicy Mix)
Tremendo - Bang!
33rd Street - Take It Away
Superchumbo Featuring Celeda - Dirtyfilthy (Chus & Ceballos Mix)
Anthony Rother - Father (Harry 'Choo Choo' Romero Mix)

Disc 2
Steve Angello - Acid (Intro)
Cirez D - Teaser
Harrison Crump & Felix Da Housecat - Don't You Go (Original)
Tony Senghore - Peace (Sebastian Ingrosso Remix)
Buy Now - For Sale
Mode Hookers - Instrumental
Mbg & Sds - New Jack (Mbg Scope Mix)
16th Element - Well Sprung
Fuzzy Hair - In Beat (Fuzzy Hair Versus Steve Angello)
Those 2 - Rock You Rock You (Who Da Funk Remix)
Full Blown - Some Kind Of Freak (Sebastian Ingrosso Remix)
Angello & Ingrosso - Yeah

Posted by TranceFool on Jun-03-2005 17:02:

Jehh lekker cdtje zo te zien, maar dit is natuurlijk geen prog he . Dit is gewoon house/groove

Posted by SnuggLe on Jun-03-2005 17:22:

quote:
Originally posted by TranceFool
Jehh lekker cdtje zo te zien, maar dit is natuurlijk geen prog he . Dit is gewoon house/groove

a) For Sale - Buy Now is bv nog steeds progressive volgensmij
b) in welke andere thread had ik het moeten zetten?
c) zet ik het ergens anders neer, wordt het afgezeken

Dus.....Deze thread is de enige thread met wat normale mensen die wat ruimdenkend zijn qua muziek. Ik weet dat mensen hier deze cd ook zouden kunnen waarderen.

Posted by Tim81 on Jun-03-2005 18:23:

De mannen komen ook naar Mysteryland, dus wellicht kunnen we het daar 'live' beluisteren... Vorig jaar beviel die Subliminal tent mij wel

Posted by SnuggLe on Jun-03-2005 19:33:

Oh Remco, die reply was overigens niet lullig bedoeld hoor

Maar ik bedoel, de hokjes verschuiven zo snel, en veel loopt door elkaar. Vooral bij progressive vind ik dat. Bv Eric Prydz is bijna het zelfde als deze heren, en dat is ook meer progressive.

En subliminal is latijd wel leuk ja

Posted by emre on Jun-03-2005 22:03:

Oprottuh met dat hokjes geleuter in deze heerlijke draad!!

Posted by Original on Jun-03-2005 22:26:

quote:
Die dropping hard vind ik maar een simpele tune, doet me ook denken aan een ander nummer wat ik nog slechter vond

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »