TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Posted by TOR on Jul-19-2005 11:10:

quote:
Originally posted by Synthesia
Nu mijn vraag over die controles, mag dit (die uitkledings controle) wel gebeuren? De politie zij dat ze die bevoegdheid had gekregen dus ze mocht uitoefenen..als het waar is dan kan je toch niet weigeren?

ik vraag me eigenlijk af wat het nut is van uitkleden.. precies of je zou drugs meehebben in je onderbroek. dat kun je trouwens enkel controleren als je volledig naakt gaat, wat ik zeer ver vind gaan. en dan zeker als die handschoenen worden bovengehaald; dat kan gewoon NIET door de beugel.

bij het binnengaan van de hangar wordt er trouwens al zeer grondig gecontroleerd (dat was bij mij toch het geval), dus ik zie geen enkele reden voor de politie om 200m v��r de ingang een extra grondige controle te houden, tenzij er aanwijzingen zijn dat er iets mis is.

en euh.. bevoegheid? laat hen dat maar es schriftelijk bewijzen.

Posted by Nyah on Jul-19-2005 11:17:

quote:
Hehe djcresto,..waar jij die dan in die gele getunede wagen dat ik naast stond ? na een controle die nog erger was dan de dag dervoor van minstens een half uur, 200meter voor de hangar.

ik denk ni dat gert een gele getunede auto heeft

quote:
Toen vond ik het toch echt wel schandalig...weer kleren volledig uit, portefeuille alles nakijken..zag ook in de hoek van die kamer een vuilbakske staan met wat vieze plastieke handschoenen...was al blij dat die niet moesten gebruikt worden...dan ne maat ook volledig onderzocht geweest en toen gans de auto controleren..

^^^
Amai, wat een verhalen seg. Belachelijk! Moesten ze dat bij mij gedaan hebben, dan zou ik gewoon terug zijn gegaan. Ik denk echt niet dat ze zoiets mogen.

De controle bij mij (de vrijdag 15/07) was redelijk routine. Ff in de zakken van mijn jassen zien en onderaan in de plooi van mijn broek (omgeplooid omdat die te lang was). En that's it. Tom en Dries werden precies wel wa strenger gecontroleerd, ma t viel nog mee, had ik zo de indruk.

Over Ferry zen set. Dunno, vond hem de andere 2 keren dat ik hem heb horen spelen beter. Ma ik moet er wel bij zeggen dat ik vond dat de sfeer allesbehalve was. Toen Ferry begon, liep de zaal half leeg. Ma soit, ben ni ontevreden, maar had er toch wel iets meer van verwacht. Na Ferry wast Regi... vond hem ni zo geweldig (maar ja, heb maar een kwartier gehoord, dus kan ni echt gefundeerd oordeel erover vellen) In ieder geval vond ik zijn keuze van liedjes, totaal niet mijn smaak, v��l te hard. Ow ja, en Frank Verstraeten liep er ook nog ergens rond - zouden ze hem ook zo gefouilleerd hebben ?

Posted by InTeXoR on Jul-19-2005 11:48:

20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus
InTeXoR

over die controle, flikken mogen bij mijn weten geen lichaamsholte-onderzoek doen, tenzij in uitzonderlijke gevallen (gewoon willekeurig iemand eruit pikken kan dus niet, cipiers mogen een gevangene nog niet op deze manier controleren dus een flik op een fuif zal zo'n onderzoek zeker niet mogen doen ). ze mogen u vragen om uw kleren uit te doen, ondergoed moogt ge aanhouden (ook al moeten doen in't sportpaleis). en wie u fouilleert moet van hetzelfde geslacht zijn.

als ze zich daar niet aan houden vraagt ge hun politiekaart om hun dienstnummer te noteren en dient ge een klacht in bij het comit� P dat de politie controleert.

Posted by pooley on Jul-19-2005 12:12:

Tor, als mensen drugs meenemen steken ze die meestal aan de bijouxterie

Posted by Kelly* on Jul-19-2005 12:22:

quote:
Originally posted by Nyah
Ow ja, en Frank Verstraeten liep er ook nog ergens rond - zouden ze hem ook zo gefouilleerd hebben ?

Frank 'werkte' daar...twaren zijn lazerkes die der stonden.
Toch iets wa hij redelijk kan

Wij hebben dus helemaal niks last gehad van security-fouilleer toestanden. We waren wel vrij laat ginder (pas om 1u00) maar ze lieten ons mooi passeren en zijden vriendelijk goeiendag... Zoals het moet. Mij moeten ze ook ni beginnen bepotelen voor ik binnen mag...Laat ze maar proberen *stoere praat*

Posted by djcresto on Jul-19-2005 12:26:

20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus
InTeXoR
Cresto (onder voorbehoud)

Posted by X-Tune on Jul-19-2005 16:36:

quote:
Originally posted by pooley
Tor, als mensen drugs meenemen steken ze die meestal aan de bijouxterie

onder uw tong is nochtans ook goed

Posted by FUSyke on Jul-19-2005 16:46:

quote:
Originally posted by djcresto
20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus
InTeXoR

Er gaat morgen precies veel beta-volk zijn

Kleine wijziging in de line up: Eerst stond er dat Marco draaide van 4 tot 6u. Dit is verandert naar een set van 3 tot 5u.

Main Hall:
22:00 - 01:00 Wout
01:00 - 02:30 M.I.K.E.
02:30 - 03:00 Jan
03:00 - 05:00 Marco V
05:00 - 06:00 Jan

Posted by Nyah on Jul-19-2005 18:09:

quote:
Originally posted by Kelly*
Frank 'werkte' daar...twaren zijn lazerkes die der stonden.
Toch iets wa hij redelijk kan

yep yep, hebt gezien, hij liep eerst zo langs me, en nam me aan men heup vast en ik begon al vies te kijken (naar beneden welteverstaan, want hij is nogal klein ), hij liep vaak op en af naar poduim en naar de plek van waaruit de lichten bediend werden i guess

Posted by Hydra on Jul-19-2005 18:30:

quote:
Originally posted by FUSyke
Main Hall:
22:00 - 01:00 Wout
01:00 - 02:30 M.I.K.E.
02:30 - 03:00 Jan
03:00 - 05:00 Marco V
05:00 - 06:00 Jan

Cool! Geen Regi!

Posted by Jakhira on Jul-19-2005 18:34:

quote:
Originally posted by Hydra
Cool! Geen Regi!

Regi zou beter kunnen mixen als Wout..

Maar zijn platenkeuze zou niet goed zijn

Posted by Kaidreas on Jul-20-2005 02:54:

^da is wel een feit... wout is eerder Dj crossfader

Posted by _Jedi on Jul-20-2005 04:08:

^

Jar Jar zou zeggen: 'How rude!'

Ma de Wout is wel sympa kerel zenne, zijn hier een paar die dat kunnen bevestigen.

Anyway Have Fun Beta's, tzal wel in orde zijn.. kga vandaag naar de vliegerkes kijken.

kzal daar ook wel gefouilleerd worden, maar dan op explosieven

Posted by X-Tune on Jul-20-2005 06:16:

quote:
Originally posted by Nyah
yep yep, hebt gezien, hij liep eerst zo langs me, en nam me aan men heup vast en ik begon al vies te kijken (naar beneden welteverstaan, want hij is nogal klein ), hij liep vaak op en af naar poduim en naar de plek van waaruit de lichten bediend werden i guess

Had hij zijn buffalo's niet aan?

Posted by Buoyant on Jul-20-2005 09:29:

quote:
Originally posted by djcresto
20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant schrapt onder voorbehoud, want hij komt vandaag ook al
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus
InTeXoR

Posted by TOR on Jul-20-2005 09:54:

^ idem

Posted by diddi on Jul-20-2005 11:20:

Stomme vraag mss, ma zijn er nog kaarten aan de deur te verkrijgen en tegen welke prijs?

Heb da eigenlijk nergens zien staan...

gReetz

Posted by InTeXoR on Jul-20-2005 11:31:

quote:
Originally posted by diddi
Stomme vraag mss, ma zijn er nog kaarten aan de deur te verkrijgen en tegen welke prijs?

Heb da eigenlijk nergens zien staan...

gReetz

tuurlijk. prijs vind ik nie onmiddellijk, ik dacht 20 euro.

Posted by Synthesia on Jul-20-2005 12:26:

15 EUR de woensdag

http://www.illusionbeach.be/info.html

Posted by BZRK on Jul-20-2005 12:29:

quote:
15 EUR de woensdag

http://www.illusionbeach.be/info.html

ADD zal da wel niet h�

Posted by Synthesia on Jul-20-2005 12:42:

Good point

Posted by TOR on Jul-20-2005 16:29:

� 18 add

heb er zin in

Posted by Pheatus on Jul-20-2005 16:33:

+99�

Posted by djcresto on Jul-20-2005 16:40:

ik kom niet vanavond. Eerst eens goed trainen en dan lang blijven hangen.

18 euro + 100 km alleen op en af rijden voor mike is me net iets teveel.

Posted by X-Tune on Jul-20-2005 16:42:

eerst even slapen, want anders val ik nog in slaap achter stuur

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »