TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Nu mijn vraag over die controles, mag dit (die uitkledings controle) wel gebeuren? De politie zij dat ze die bevoegdheid had gekregen dus ze mocht uitoefenen..als het waar is dan kan je toch niet weigeren? |
| Originally posted by Synthesia Hehe djcresto,..waar jij die dan in die gele getunede wagen dat ik naast stond ? na een controle die nog erger was dan de dag dervoor van minstens een half uur, 200meter voor de hangar. |
ik denk ni dat gert een gele getunede auto heeft| quote: |
| Originally posted by Synthesia Toen vond ik het toch echt wel schandalig...weer kleren volledig uit, portefeuille alles nakijken..zag ook in de hoek van die kamer een vuilbakske staan met wat vieze plastieke handschoenen...was al blij dat die niet moesten gebruikt worden...dan ne maat ook volledig onderzocht geweest en toen gans de auto controleren.. |
?
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus
InTeXoR
over die controle, flikken mogen bij mijn weten geen lichaamsholte-onderzoek doen, tenzij in uitzonderlijke gevallen (gewoon willekeurig iemand eruit pikken kan dus niet, cipiers mogen een gevangene nog niet op deze manier controleren dus een flik op een fuif zal zo'n onderzoek zeker niet mogen doen
). ze mogen u vragen om uw kleren uit te doen, ondergoed moogt ge aanhouden (ook al moeten doen in't sportpaleis). en wie u fouilleert moet van hetzelfde geslacht zijn.
als ze zich daar niet aan houden vraagt ge hun politiekaart om hun dienstnummer te noteren en dient ge een klacht in bij het comit� P dat de politie controleert.
Tor, als mensen drugs meenemen steken ze die meestal aan de bijouxterie
| Originally posted by Nyah Ow ja, en Frank Verstraeten liep er ook nog ergens rond - zouden ze hem ook zo gefouilleerd hebben ? |
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus
InTeXoR
Cresto (onder voorbehoud)
| Originally posted by pooley Tor, als mensen drugs meenemen steken ze die meestal aan de bijouxterie |
| Originally posted by djcresto 20/07 - M.I.K.E./Marco V FUSyke TOR (onder voorbehoud) Buoyant (onder voorbehoud) Hydra Synthesia BZRK Aur�lie Pheatus InTeXoR Cresto (onder voorbehoud) |

| Originally posted by Kelly* Frank 'werkte' daar...twaren zijn lazerkes die der stonden. Toch iets wa hij redelijk kan |
(naar beneden welteverstaan, want hij is nogal klein
), hij liep vaak op en af naar poduim en naar de plek van waaruit de lichten bediend werden i guess
| Originally posted by FUSyke Main Hall: 22:00 - 01:00 Wout 01:00 - 02:30 M.I.K.E. 02:30 - 03:00 Jan 03:00 - 05:00 Marco V 05:00 - 06:00 Jan |
| Originally posted by Hydra Cool! Geen Regi! |
^da is wel een feit... wout is eerder Dj crossfader
^
Jar Jar zou zeggen: 'How rude!' 
Ma de Wout is wel sympa kerel zenne, zijn hier een paar die dat kunnen bevestigen.
Anyway Have Fun Beta's, tzal wel in orde zijn.. kga vandaag naar de vliegerkes kijken.
kzal daar ook wel gefouilleerd worden, maar dan op explosieven 
| Originally posted by Nyah yep yep, hebt gezien, hij liep eerst zo langs me, en nam me aan men heup vast en ik begon al vies te kijken (naar beneden welteverstaan, want hij is nogal klein ), hij liep vaak op en af naar poduim en naar de plek van waaruit de lichten bediend werden i guess |
| Originally posted by djcresto 20/07 - M.I.K.E./Marco V FUSyke TOR (onder voorbehoud) Buoyant schrapt onder voorbehoud, want hij komt vandaag ook al Hydra Synthesia BZRK Aur�lie Pheatus InTeXoR Cresto (onder voorbehoud) |
^ idem 
Stomme vraag mss, ma zijn er nog kaarten aan de deur te verkrijgen en tegen welke prijs?
Heb da eigenlijk nergens zien staan...
gReetz
| Originally posted by diddi Stomme vraag mss, ma zijn er nog kaarten aan de deur te verkrijgen en tegen welke prijs? Heb da eigenlijk nergens zien staan... gReetz |
15 EUR de woensdag 
http://www.illusionbeach.be/info.html
| Originally posted by Synthesia 15 EUR de woensdag ![]() http://www.illusionbeach.be/info.html |
Good point 
� 18 add
heb er zin in 
+99�

ik kom niet vanavond. Eerst eens goed trainen en dan lang blijven hangen.
18 euro + 100 km alleen op en af rijden voor mike is me net iets teveel.
eerst even slapen, want anders val ik nog in slaap achter stuur