TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ-contest Factory Aalst, 3 juni
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »

Posted by Zehra on Jul-28-2005 22:16:

Posted by Jakhira on Jul-29-2005 06:23:

Murderboy was die vetzak toch ?

Posted by Jasperovitsj on Jul-29-2005 20:28:

Dat maakt niks uit, just look at Franky Jones or Carl Cox

Posted by Xilver on Aug-08-2005 20:28:

Eej manne, wie komt er vrijdag supporteren voor mij? Ik heb genoeg kaarten he, neem zoveel man mee als ge wilt, the more the better he. Da er toch nen beta in de finale geraakt na de spijtige en onrechtvaardige (en ik meen da echt he) afvalling van Jasper.

Coming:
- Nyah
- Xilver
- Kaidreas
- Pumaz

Posted by Jasperovitsj on Aug-08-2005 20:46:

Zoals al gezegd kan ik er ni bij zijn omdat ik die nacht op reis vertrek. Maar doet da goed daar en laat die groove-sletjes van The Factory maar eens kennis maken met deftige muziek!!
De concurrentie zal wel stevig zijn (onder andere DanE, al jaren resident in een club blijkbaar, en Axuma, ne kerel die mij vlotjes onder tafel draait), maar aangezien ge wss een ietwat andere stijl zult draaien dan die mannen kan het wel eens goed aflopen voor u!

Thumbs up!

Posted by Moondust on Aug-11-2005 19:27:

quote:
Er was trouwens nog een resident van een club die meedeed, nl. Benn van The Pole. Hij lag er wel uit in de eerste ronde, maar dat was de ronde met Paul Cruz erin, dus ze konden wss ni anders

ja tuurlijk konden ze niets anders want ik deed ook mee

nee effe serieus, ben terug van reis, daarmee dat ge al tijdje niets van mij gehoord hebt.
Ik draai mijn halve finale op 26 augustus. hopelijk moet ik het niet weer opnemen tegen paul cruz en bijvoorbeeld vince want dan vrees ik dat ik geen schijn van een kans maak, oh wel ik lig er niet wakker van zolang ik mijn fles champagne van de eerste ronde maar krijg

we zien wel wat het gaat worden
mensen die kaarten moeten hebben laat maar iets weten, misschien tot dan....

Posted by Jasperovitsj on Aug-11-2005 19:29:

Paul Cruz moet op 26 augustus spelen dacht ik, maar DanE en Axuma zitten er morgen al zeker bij

Posted by Xilver on Aug-13-2005 03:56:

Hebben we daarvoor 'n gezellig feestje bij Gert vroegtijdig verlaten? Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).

Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf

Och ja, den boom in dermee.

Posted by Jakhira on Aug-13-2005 04:05:

Euhm ja...

Sorry dat ik er niet was maar ik ben in de zetel in slaap gevallen

Posted by djcresto on Aug-13-2005 12:17:

quote:
Originally posted by Xilver
Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).

Dezelfde medewerker van de Factory die vorige keer tot 3 keer toe zei dat ik keigoed had gedraaid, en dat 't echt super was, komt nu zeggen bij mij dat er was gezegd "dat er niet progressief mocht gedraaid worden". Wtf

Aalst en goei muziek, tga nie echt samen!

Posted by Nyah on Aug-13-2005 13:53:

quote:
Originally posted by Pumaz
Euhm ja...

Sorry dat ik er niet was maar ik ben in de zetel in slaap gevallen

lol, ik moet zeggen dat je wel een moeilijk te bereiken persoon bent. Wat voor n moeite we ni hebben moeten doen om uw gsm nummer vast te krijgen .

Ivm gister, Tom moest om half 4 draaien. Wel wa laat, maar ja.. er zat om half 4 toch alleszins meer volk in de factory als om half 12.
Imo heeft em goe gedraaid, maar ja... publiek was nogal 'dj gebonden', dus was redelijk moeilijk om die 'lieve meisjes' te plezieren. . Ups en down in een carri�re, dat hoort er allemaal bij eh

Posted by Bjorn Vidaz on Aug-13-2005 17:35:

quote:
Originally posted by Xilver
Hebben we daarvoor 'n gezellig feestje bij Gert vroegtijdig verlaten? Wat een godverdomd schijtpubliek zeg. Draai ik exact dezelfde stijl als vorige keer, waardoor er enorm veel sfeer in de keet was, iedereen vond 't goed, iedereen aan het dansen. Wat een verschil was dit nu. 30% van m'n platen waren hetzelfde als vorige keer, en het publiek stond gewoon stil. Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven), en dat tijdens Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix).

gewoon nie van aantrekken, en zeker niet veranderen van stijl
zie ook men post op dj2dj

Posted by _Jedi on Aug-13-2005 20:05:

jammer voor u Xilver

verschiet er eigenlijk niet van na die vorige halve Finale met Jasper,

ben er nochtans zeker van dat ge ook mijn muziekhart raakte met je set.

sorry dat ik er niet kon zijn!

Posted by Moondust on Aug-15-2005 15:24:

quote:
Komt er ook nog 'n ingebeeld strekenwijf voos doen bij mij aan de draaitafel (waaronder 'n briefje met "achterlijke muziek" opgeschreven afgeven),

nie aantrekken, was 9 op de 10 supporter(es) van andere dj die u probeerde te "kraken" allez ja kraken hehe, ge weet wel wa'k bedoel �
intimideren is beter
en hier op trance addicts weten we allemaal hoe goed je bent sooo...

Posted by Moondust on Aug-24-2005 19:33:

ik draai dus nu vrijdag 26 augustus
xsilver en nyah komen al zeker af, wie nog mee wil komen supporteren laat maar iets weten ik heb nog gratis inkomkaarten over [email protected]

Posted by Jasperovitsj on Aug-24-2005 19:55:

Herexamens tedoemme

Posted by lievez on Aug-24-2005 21:26:

hmmm dunno offek nog inst stad geraak vrijdag
kzal in elk geval eens probere binne te springen moestek er zijn... wa uur moete draaie ?

Posted by Moondust on Aug-24-2005 21:57:

weet niet om hoe laat ik moet draaien, ik moet daar om 23.00u zijn en dan gaan ze loten...

Posted by Moondust on Aug-27-2005 14:17:

Gisteren halve finale gespeeld...

Oef ik had wat meer geluk
al begon het slecht, maar zo slecht als het begon zo goed eindigde het.

1) Ik kom daar toe wie zie ik daar op dj-list als allerlaatste (4.30u-5.30u) staan.....idd dj moondust dacht van ja 't begin hier al goed...
2) gelukkig om 1 of andere reden zat om 4.30u het kot nog redelijk vol
3) ik doe mijn eerste mix iedereen begint te springen en te slaan en te stampen, vaneigens mijn naald verspringt en mijne eerste mix volledig de mist in. dacht al van n������ whyyyy? gelukkig had dienen die de lichten doet het gezien en zei dat het niks was
de blikken van de mensen op dansvloer waren minder goed gezind
eens daarna ging het vrij goed denk ik
4) tegen dat ik om 5.45 gedaan had was er +- nog evenveel volk als toen ik begonnen was dus zo slecht zal het wel nie geweest zijn veronderstel ik. ( zelfs de lightjock was soms aan het springen )
Daarna heeft nog ander dj het volk naar huis MOETEN draaien. ben tegen 6.15-6.30 naar huis vertrokken, feestje ging denk ik nog eventjes voort, maar voor mij was het genoeg geweest
5) mooiste moment uit dj-carriere ipv een briefje "kut muziek" kreeg ik een businesskaartje van enen die mij kwam proficiat wensen en zeggen dat hij het super vond ik kijk op da kaartjen, bleek het toch niet om the one and only redhead ( i love techno ) te gaan. zoiets doet mij eigenlijk meer plezier dan een finale mogen spelen Hij is tevens bij uitbaters geweest om te zeggen dat hij vond dat ze mij naar finale moesten laten gaan Of ze daar gaan naar luisteren is een andere vraag natuurlijk. Maar alleen dat al maakte mijn avond geslaagd
6) grootste concurrentie:
a)den eersten die kende daar blijkbaar gans the factory ma ben zijnen naam vergeten
b) axuma die is echt wel redelijk goed
c) dj-why? diene kende blijkbaar veel volk en moest voor mij draaien, en na mij mogt hij nog es het volk naar huis gaan spelen...

ge ziet zo slecht is the factory nog nie
nu ja finale of niet, ik heb er toch een goed gevoel aan over gehouden

Posted by Jakhira on Aug-27-2005 14:24:

Redhead is daar begonnen met feestjes te geven, de eerste is op 2 september

Wat heb je dan zo allemaal gespeeld dat hij het goed vond ?

Posted by Jasperovitsj on Aug-27-2005 14:24:

Proper Moondust, hopelijk krijgt ge dan uw finaleplaats

Posted by Kaidreas on Aug-27-2005 15:12:

congratz moondust, tracklist?

Posted by Nyah on Aug-27-2005 17:11:

Nice one, Moondust. Ik hoop dat je erbij bent. En dan zullen we toch met een hele Beta delegatie moeten afzakken naar the factory, he .
Toevallig een tracklistje?

Posted by Moondust on Aug-27-2005 18:39:

m'n tracklist:

1) kissogram vs woody - if i had known this before ( ging jammer genoeg volledig de mist in door mijn ietsje t� enthousiaste entourage)
2) flower power - flower power
3) portishead - roads
4) smaltown boy
5) telegraph - saved at sunset
6) danny marquez & ferry b. - afrocatalans
7) sharam jey & ben delay - close to your heart
8) phunk electric feat P.T. - red hot 2005 remix
9) julien jabre - war
10) born in the 70's feat dj jack E - feeling sorry
11) metro dade - the andor voyage ( op deze plaat stond niemand maar dan ook niemand stil zelfs achter den bar en de anders zo koele lightjock ging uit de bol)
12) satoshi tomiie - love in traffic
13) brother brown - under the water

dan 5.45 moest ik stoppen en nam iemand anders over om het volk naar huis te draaien, misschien waren ze bang dat ik tot de middag het volk ging houden

Posted by Moondust on Aug-27-2005 18:52:

maar ja ik zeg het finale of geen finale alleen al het feit dat redhead mij kwam feliciteren gaf mij meer voldoening dan een eventuele finale

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »