TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
en annan rolig komedi �r 'starship troopers 2' 
n�gra bra filmer jag sett...
Harold & Kumar go to white castle <- komedi och bra. weeeed
Jersey Girl <- Kevin Smith = Geni.. ser fram emot passion of the clerks
House of Flying Daggers <- vild! vacker!
Filmer jag ser fram emot:
Garden State <- verkar s� fet!!
och det �r typ det... 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ser fram emot denna som fan... Star Wars III Revenge Of The Sith Trailer: http://qveflander.com/akke/mm/laff-...ots.trailer.mpg |
| Originally posted by dbl vill se nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... fan.. the emperor sl�ss ju ocks� |
| Originally posted by SteveTranz4ever Du vet v�l vem han �r fr�n b�rjan |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ser fram emot denna som fan... Star Wars III Revenge Of The Sith Trailer: http://qveflander.com/akke/mm/laff-...ots.trailer.mpg |
| Originally posted by Cloudburst Ahhh, vet inte om jag ska se den. Vill inte ha n�gra spoilers. Men samtidigt vill jag se det! Gah! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Den �r inte mycket till spoler faktiskt... men jag kan s�ga att denna filmen kommer sl� dom tv� tidigare 1an och 2an |
Jag gillar Japanska filmer.
Takeshi Miike kn�cker alla inom skr�ck/yakuzaa genren.
s�ger bara en sak .. tja, eller tre:
- Lord Vader.
- Yes master...
- Rise!
s������ fett!
| Originally posted by jofawe s�ger bara en sak .. tja, eller tre: - Lord Vader. - Yes master... - Rise! s������ fett! |

| Originally posted by keddo sooom fan ![]() n�gon som sett trailern till liret? verkar ganska soft det ocks�... |
Hittade lite storyboards/sammanfattningar f�r Star Wars och bla. kring "Revenge of the sith" p� n�tet... slutade l�sa efter inledningen, vill inte pajja hela... vet dock en hel del godbitar som jag verkligen ser fram emot att se...
Har spelat en del Star Wars Battlefront och d�r f�r man bla. spela p� planeten "Kashyyyk" som �r hemplaneten f�r Wookiees...
Vill ni l�ra er mer om den planeten och hur Wookiee lever l�s h�r. (Det �r ingen spoiler att l�ra sig mer om den)
J�vlar jag r�kade just l�sa en spoiler fr�n 3an... damn
Nu l�ser jag fan inte mer... Snacka om att man �r nyfiken 
Hittade �ven sammanfattningar f�r Star Wars "7:The Fallen Hero" , "8:The Republic in Crisis" & "9:Victory of the Force"... alla skrivna av George Lucas men om det skall g�ras film om dom vetti fan...
jag s�g nyss Team America ... haha.. vilken j�vla fantasi Trey Parker & Matt Stone har allts� ..
s�g house of flying daggers nyss. Bra rulle ass�, Riktigt snygg.
| Originally posted by keddo s�g house of flying daggers nyss. Bra rulle ass�, Riktigt snygg. |
s�g the grudge ig�r, var helt okej 
S�g "Det sjunde inseglet" ikv�ll.. Har aldrig sett den f�rr. Ganska speciell svartvit film fr�n 1957. Tror m�nga av er sett den, det ska ju va en klassiker
Blev n�stan galen n�r jag l�t n�gra kompisar v�lja film d� det blev den, men men tycket �nd� efter jag sett den att det �r helt klart sev�rd film 
"The Grudge"

http://www.imdb.com/title/tt0391198
Premi�r den 14 januari... (orginalet kom 2003)
Tror denna kan va riktigt kuslig, vad jag vet s� �r det samma snubbar som gjorde "The Ring".
Denna som kommer visas p� Svenska biografer �r en remake av den Japanska versionen precis som "The Ring"...
(Har denna p� DVD med Svensk text)
Aaah, film ett av mina verkliga favorit �mnen. Jag har sett 2 st bra filmer i veckan som jag uppmanar alla att se. 2046 och Garden State.
Tyv�rr t�nker jag l�mna handlingen till det osagda, blir s� mycket roligare d�..
| Originally posted by Virus Livakterna �r �nnu b�ttre �n Noll Tolerans tycker jag. Dom b�sta svenska actionfilmerna imo. 90-talsfilm om svenska kriminella ungdommar som �r en riktig klassiker: S�karna. Tror dock att den kan vara sv�r att hitta, framf�rallt p� dvd. |
| Originally posted by lonne Aaah, film ett av mina verkliga favorit �mnen. Jag har sett 2 st bra filmer i veckan som jag uppmanar alla att se. 2046 och Garden State. Tyv�rr t�nker jag l�mna handlingen till det osagda, blir s� mycket roligare d�.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever "The Grudge" ![]() http://www.imdb.com/title/tt0391198 Premi�r den 14 januari... (orginalet kom 2003) Tror denna kan va riktigt kuslig, vad jag vet s� �r det samma snubbar som gjorde "The Ring". Denna som kommer visas p� Svenska biografer �r en remake av den Japanska versionen precis som "The Ring"... |

| Originally posted by St_Andrew hehe �lska nordamerika, hade biopremi�r h�r i slutet p� oktober tror jag ![]() var en bra film, the ring var mycket b�ttre dock. Men fortfarande helt klart sev�rd |
H�r �r min topp 5.
*Pulp Fiction
*Amoros Peros
*Medan Vi Faller
*Donnie Darko
*Magnolia