TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Al feestjes daar meegemaakt Gert? Is het iets voor een Beta-party met een grote naam op de affiche, of heeft het t� veel "gore chirofuif" gehalte? |
| Originally posted by Zehra omg that looks |
| Originally posted by Zehra omg that looks |
| Originally posted by Nyah idd looks very nice, ma zoals jasper al zei, lijkt me dat ni zo geschikt voor een beta-party |
Ik ben ooit eens in de catacomben van het Kuipke in Gent geweest naar een fuif, goei acustiek en ge kunt het afzetten naar willekeur. Prijs & contact: geen idee.
Update:
Die zalen in het Antwerpse gaan denk ik niks worden
Van de Kaaiman heb ik geen antwoord meer gekregen, en van Pier 19 ook niet meer. En hoewel het een coole zaal was leek me die toch niet geschikt voor een trancefeestje anyway. Misschien mits aanpassingen ja, maar we hebben totaal geen budget voor zo'n dingen er nog bij te nemen. En voor de rest weet ik in Antwerpen zelf ook geen geschikte zaal meer zijn, en ik ken ook niet echt mensen die me verder zouden kunnen helpen...
Dus ik denk toch dat we onze pijlen terug op anders steden moeten richten, met name Gent, Leuven of Hasselt. Of Kortrijk inderdaad zoals Pheatus zei. Probeer in ieder geval als je kan ACTIEF naar locaties op zoek te gaan. Als je iets vindt dat geschikt lijkt, post dan niet gewoon hier dat je iets hebt gevonden, maar contacteer die mensen, vraag achter prijzen en voorwaarden enzo. Hetgeen wat we zoeken staat nog steeds in mijn eerste post, dus daar kan je je op baseren. Maar er moeten echt m��r mensen acief meezoeken, anders geraken we echt geen stap verder, en er is blijkbaar toch weer een hoop animo voor een nieuwe Beta-party 
Ik wil best helpen hoor, maar een BETA Party in NL lijkt me not-done 
| Originally posted by eieregooie Ik wil best helpen hoor, maar een BETA Party in NL lijkt me not-done |
| Originally posted by eieregooie Ik wil best helpen hoor, maar een BETA Party in NL lijkt me not-done |
Of je trekt het meer naar Frankrijk/Walloni�.
Lolo heeft een goed contact met de Franse community, das ook al nen hoop volk 
| Originally posted by pooley Of je trekt het meer naar Frankrijk/Walloni�. Lolo heeft een goed contact met de Franse community, das ook al nen hoop volk |
Das natuurlijk ook mogelijk, ben er zelf voorstander van ;-) Lekker dicht bij.
Kzal is informeren achter zaaltjes, kzit hier op men nieuw werk met gasten uit brussel + diest; die ook draaien en feestjes geven.
Maja, als ge naar Brussel trekt, gaat d eprijs ook de lucht in h�.
Den Ancienne Belgique, onzen baas heeft da ook gedaan voor z'n trouwfeest vorig weekend 
Enkele suggesties:
'T smis in Asse
..als we dan toch iets groter zoeken. Altijd veel volk en h��l trance minded. Prijzen ken ik niet echt. Ook altijd goed volgeboekt. Materiaal is zelf mee te nemen. Drank is apart denk ik. Kan een 2000 (imo) man herbergen. Makkelijk te bereiken via de ring van bxl.
't Centrum in Londerzeel
Prijzen ken ik ook niet, die ben ik aant opzoeken. Alles aanwezig: licht en geluid (zelfs een beetje ingericht als een discotheek). Kan imo zeker 1000 � 1500 man binnen. Ook Trance gericht, wel mits de nodige reclame. Drank is af te nemen via een caf�.
Gelegen langs A12, 15 min van de ring van Bxl.
Voor de rest... mss Complex Kwetsendael in Merchtem (waar vroeger the nitric door ging, daar kan ook heel wat volk binnen).
Voor goedkopere zalen moet je bij de lokale jeugdhuizen zijn. Probleem echter: hoe in een marginale zaal een vette trance fuif organiseren (zie reputatie)
Ik weet nog dat er in Zaventem een vrij grote zaal is (een sporthal d8 ik), ma ben niet van die buurt. Mss iemand hier dat daar meer over weet.
En anders de stadsfeestzaal in Aarschot
(bestaat nog wel denk ik). Deze zaal wordt veel gebruikt (zie RGR-radio
). Maar daar heb ik ook geen informatie van
In Brussel is er ook een zaal in een oud (trein)station. Zal daar eens achter horen.
Ik doe maar wat voorstellen h�... so shoot!
Ik las dit topic even vlug door, so don't shoot me als er al geantwoord is op volgende vragen:
- organiseren in een discotheek?
- wordt er inkom gevraagd?
- hoe staan jullie tegenover het idee: inkom voor jullie en drank voor de eigenaar
Opgelet! In discotheken zijn er wel kosten. Om je een voorbeeld te geven, inkom 5 EUR = SABAM aan 250 EUR.
Wel leuk en goed idee om het eventueel in een discotheek te laten doorgaan!
Enkele positieve puntjes:
- belichting/geluid zijn allemaal dik inorde
- bar voorzien
- leuke sfeer meestal
- weinig organisatie nodig om dit op punt te zetten
- waarschijnlijk makkelijker volk te lokken -> groot pluspunt natuurlijk! En mits een deftige line-up moet dit lukken.
- inkomsten door toegangskaarten
Minder:
- duurder voor bezoekers (drankjes/inkom/...)
- Sabam en dergelijke? of wordt dit betaald door discotheek zelf?
- geen inkomsten uit verkoop drank
Zaventem, ben ik al eens geweest voor een fuif, valt daar wel mee ma ni echt ne vette.
Stadsfeestzaal in Aarschot, jaja Elof bestaat nog !, maar het volk van die omstreken is margi.
Jump, retro, hardstyle al wat de klok slaat (vorige week wast daar jump/hardcore fuif 
Wij wouden met onze fuif ook al naar daar trekken maar toch maar van afgezegd...
Probleem bij mij in de buurt zijn de sluitingstijden (Overijse markthal, 1500man, grote zaal die je zelf groter kan maken maar daar kruipt dus veel tijd in.
Als we een zaal pakken kan ik altijd voor Sound & Light proberen te zorgen, ne goeie vriend heeft zo'n bedrijf nu (fransoo.be) en ik help hem ook regelmatig. Sound powered by DAS, dus pure qualiteit. Versterkers Behringer...
Echt goeie stuff en daar let hij ook op.

geluid

Dusja, dat is een optie h�, maar dan moet je met zware sponsoring etc beginnen...
Het valt natuurlijk te zien wat we van plan zijn, groots, klein, met Lolo? met elof?
Moetne eerst is concreet zien wat we ervan willen maken en daarop verderbouwen.
Ik ken links en rechts een paar discotheek eigenaren en zij hebben soms ook nog wel wat favors in te lossen
Aangezien het tussen jullie en mij op de vorige beta party verkeerd gelopen is wil eerst eens horen wat jullie willen doen. Ik denk dat je vooral moet uitmaken wat het budget is. Dat is het eerste punt op jullie agenda: inkomsten ja of nee. Gratis inkom of niet. Discotheken doen niets voor niets, if you know what I mean.
Ik heb al efkes gemailed en ik zou een club met capaciteit 1.500 man kunnen hebben, waarbij enkel de SABAM zou betaald moeten worden. Drank is voor de eigenaar om de kosten van personeel, electriciteit en andere zaken te dekken. Uiteraard zijn de kosten van dj's, flyers, promotie en andere zaken ten eigen laste. Het enige nadeel van clubs is: het moet buiten de normale zaterdagen of feestdagen zijn. Dus, op een vrijdag. And we all know that's a dangerous day!
| Originally posted by dj Elof Ik heb al efkes gemailed en ik zou een club met capaciteit 1.500 man kunnen hebben, waarbij enkel de SABAM zou betaald moeten worden. Drank is voor de eigenaar om de kosten van personeel, electriciteit en andere zaken te dekken. Uiteraard zijn de kosten van dj's, flyers, promotie en andere zaken ten eigen laste. Het enige nadeel van clubs is: het moet buiten de normale zaterdagen of feestdagen zijn. Dus, op een vrijdag. And we all know that's a dangerous day! |
Daar kan wel ietsje meer volk binnen
| Originally posted by Hydra Daar kan wel ietsje meer volk binnen |
FUSE
h� pooley
greetz
| Originally posted by djcresto sotto's? |

). Als je zelfs maar op 500 man rekent, kan de Krypton best gezellig gevuld zijn. De dansvloer ligt namelijk vrij goed. En het geluidssysteem is daar nog altijd, zoals ze in Zottegem zeggen "bere".
Posters zijn minder, voor nen A1, full color.
Voor 250: 350�
Voor 500: 385�
Voor 750: 420�
Flyers (recto verso met plan of sponsor op:
A5 (= A4 in 2 geplooid), full color, recto verso
Voor 2500: 180�
Voor 2500 (afgeronden hoeken): 205�
Is de naam Krypton ook geen probleem? Staat dat niet meer gekend als het-rnb-gedeelde-van-de-sotos?
| Originally posted by pooley Posters zijn minder, voor nen A1, full color. Voor 250: 350� Voor 500: 385� Voor 750: 420� Flyers (recto verso met plan of sponsor op: A5 (= A4 in 2 geplooid), full color, recto verso Voor 2500: 180� Voor 2500 (afgeronden hoeken): 205� |