TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
jammer, Boonen net iets te vroeg begonnen. 
was knap van McEwen en Boonen doet een goeie zaak voor de groene trui.Trenti z'n beurt was net niet krachtig genoeg,anyways zoals ze beide zeggen er komennog mooie duels
schitterend die expressie na de meet van robbie,alle frustraties eruit,hier ze in ur f*ckin faces!
BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Rit 04: BZRK
Rit 05: TatanaGirl
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Eindelijk McEwen |
Vond ik eigenlijk wel vrij belachelijk van Armstrong gisteren: ni willen starten met de gele trui omdat zabriskie zonder die val de gele trui nog zou gehad hebben.
dan kon discovery evenwel minder hard gereden hebben dan had zabriskie ook nog altijd de gele trui
Het is wel grootmoedig van hem, maar inderdaad een beetje nutteloos 
Vallen hoort er nu eenmaal bij, dus niet meer dan logisch dat Zabriskie zijn trui kwijt is. Jammer, dat wel. Maar logisch, en dus moet Armstrong ze dragen, of hij nu wil of ni...
| Originally posted by cyberia Vond ik eigenlijk wel vrij belachelijk van Armstrong gisteren: ni willen starten met de gele trui omdat zabriskie zonder die val de gele trui nog zou gehad hebben. dan kon discovery evenwel minder hard gereden hebben dan had zabriskie ook nog altijd de gele trui |
| Originally posted by Phortastic LOL tis ook nooit goed he. Kan die gast wel get tegoei doen voor u? Mja is uw recht he der zo over te denken |
Inderdaad...
Stel dat Boonen had gezegd "ik draag de groen trui niet omdat McEwen en O'Grady in de sprint hebben zitten duwen, en McEwen had misschien nog over mij kunnen geraken en het groend gepakt". Ok�, tis ni helemaal hetzelfde, maar ge moet toch toegeven dat Armstrong's gril toch ietwat belachelijk is. 
Langs de andere kant weet hij ook goed genoeg dat hij ��n van de komende dagen toch sowieso in het geel zit, dus die extra dag voor Zabriskie zou toch in wezen niks uitmaken, alleen een extra dag rust voor Discovery Channel...
tgaat om het gebaar he niet om de haalbaarheid van de actie.
daar gingen ze weer lekker neer allemaal, jongens toch. En het groen is al helemaal ni zo zeker meer nu
knap van Vinokourov trouwens, die is echt van plan Armstrong het vuur aan de schenen te leggen. Terecht trouwens, je moet van alle mogelijkheden gebruik maken anders win je de Tour nooit.
Wat een vreemde aankomst! Wel een slimme zet van Vinokourov 
fataal hoe di� mengin onderuit gaat
who the hell is di� fassa da gewonnen heeft,lol,idd knap van vino,da zien ik graag.
Zo zie je maar groene trui is nog ni binnen,het is eens iet anders om Boonen en McEwen keuvelend over de streep te zien bollen
Leuk einde, mooi van Vino
Opvallend hoe ook Ulrich een goede positie haalt, terwijl Armstrong wederom last had van de valpartij (2de keer al, zou zich beter wat meer concentreren tijdens de aankomst
)
| Originally posted by MikeVee Opvallend hoe ook Ulrich een goede positie haalt, terwijl Armstrong wederom last had van de valpartij (2de keer al, zou zich beter wat meer concentreren tijdens de aankomst ) |
Armstrong houdt ni van het gevriemel tijdens sprints, dus daarom dat hij zich nooit in de eerste rijen mengt...en dus ook vaak slachtoffer is als er zo'n valpartijen voorkomen 
BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Rit 04: BZRK
Rit 05: TatanaGirl
Rit 06: Real
| Originally posted by MikeVee BeTA ritwinnaars: Rit 01: MikeVee Rit 02: TatanaGirl Rit 03: Crups Rit 04: BZRK Rit 05: TatanaGirl Rit 06: Real |
Valpartij in het peloton. Ook groene trui Tom Boonen is erbij betrokken!
Aan de eerste tussensprint komt vluchter Van Bon als eerste door, voor medevluchter Dekker. Hushovd is de snelste van het peloton en sprokkelt nog twee punten. De Noor komt terug tot op vijf punten van groene trui Boonen.
McEwen en Wegmann lopen verder uit. Al 1'05" voorsprong voor de twee. De Duitser Wegmann wil zich waarschijnlijk in de kijker rijden omdat de rit vandaag in Duitsland aankomt, terwijl McEwen groene punten wil sprokkelen. Maar de tweede tussensprint van de dag is nog erg ver, op 82 km van de meet. Ambitieuze poging van het duo.

Hmz... heb geen enkele sprinter in mijn ploeg gezet
Men ploeg in 5 minuten samengesteld... ge ziet het er aan...
Da weten we dan weer voor de volgende keer h�
gReetz
Truly an Ullrich supporter 
| Originally posted by MikeVee Opvallend hoe ook Ulrich een goede positie haalt, terwijl Armstrong wederom last had van de valpartij (2de keer al, zou zich beter wat meer concentreren tijdens de aankomst ) |
Zeg toch nergens dat die wel gevallen is, wa beter men post lezen 
Met last bedoel ik gehinderd.
Ik durf er geld op zetten dat Boonen vandaag niet wint.

McEwen again
Boonen kwam niet in het stuk voor, en het gaat nog spannend worden voor groen.
dat is de prijs die je betaalt als je voor groen gaat natuurlijk. Wel weer uitgelopen op Hutshoofd dus cava. En na zo een val in het begin van de rit kan dat wel als een kleine overwinning gezien worden vind ik.