TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [23-09-05] 18 Years Illusion
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Als Ti�sto in z'n ISOS-stijl draait, heb ik vet spijt da 't uitverkocht is... Had ook nog wel willen gaan. Toch zien of 'k ni nog ergens kaartjes kan vastkrijgen.
op 10 sept draaide tiesto nog dit hier:
01 - Ti�sto � Magikal Circus
- Carrie Skipper � Time Goes By (Super8 Remix)
- Dominic Plaza � Sounds Rushing (David West Remix � ISOS Edit)
- Solarstone Ft Jes - Like A Waterfall
- Electric Pulse - White Noise
- Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
- Andain - Beautiful Things (G&D Sweeping Strings)
- LSG - Netherworld 2005 (Oliver Prime Mix)
- Coca & Villa - La Noche
- Conjure One ft Sinead o Connor - Tears from the Moon (Tiestos ISOS Mix)
- Tiesto - Olympic Flame
- DJ Ti�sto � Lethal Industry (Ti�sto 2004 Edit) vs. Holden & Thompson � Nothing
- Tiesto - Traffic
- Allure - The Loves We Lost
- Airbiscuit - Latley (Riley & Durant Mix)
- Surge - Morningside
- Randy Ktana - Play It Louder
- Tiesto - Adagio for strings
zoiets zou nie mis zijn @ illusion

| quote: |
| Originally posted by Xilver Als Ti�sto in z'n ISOS-stijl draait, heb ik vet spijt da 't uitverkocht is... Had ook nog wel willen gaan. Toch zien of 'k ni nog ergens kaartjes kan vastkrijgen. |
| Originally posted by Antony Gisteren was het in de Fnac in antwerpen geen probleem |
| Originally posted by Xilver Als Ti�sto in z'n ISOS-stijl draait, heb ik vet spijt da 't uitverkocht is... Had ook nog wel willen gaan. Toch zien of 'k ni nog ergens kaartjes kan vastkrijgen. |
| Originally posted by FUSyke Ik begin stillekes aan ook goesting te krijgen om te gaan |
| Originally posted by TOR +1 wel spijtig om te horen dat alle ticketten de deur uit zijn hier in Brugge. nu maar hopen op mensen die ticketten over hebben of zo |
Ik had de Fnac beter leeggekocht en ze hier doorverkocht
Er is nog een kans om aan tickets te geraken via de Illusion newsletter. Meer info volgt in de brief 
Ik kan er niet geraken, zit in Frankrijk die dag (al van 6u uit de veren dan), dus eer ik terug in Antwerpen ben, zullen mijn ogen wel dichtvallen.
Spijtig, maja... Nu focussen op M.I.K.E. in Illusion dan.
M.I.K.E. in Illusion?! 
Wanneer? Ik vind niks op hun website.
| Originally posted by Hydra M.I.K.E. in Illusion?! ![]() Wanneer? Ik vind niks op hun website. |
31/10 indeed 
Er zijn nog 200 VIP ticktets in Illusion te verkrijgen. Check http://forum.illusion.be/viewtopic.php?t=614&highlight=
via Darcon zijn er ook nog VIP tickets te verkrijge
Nog nieuws : Montana wordt blijkbaar vervangen door Ton T.B 
| Originally posted by Aur�lie Nog nieuws : Montana wordt blijkbaar vervangen door Ton T.B |
)
| Originally posted by djibberonacid Ton T.B. is niet zo slecht hoor, ik hoorde hem een keer op Colorz aan het werk en mij kon ie toen toch bekoren (Electronic Malfunction zwaar op geflipt toen ) |
precies of er zijn geen andere goede dj's
Vind ik ook Fusyke. Ik vermoed een of ander contract met Blackhole
voor zij die interesse hebben: in Sound-Station Hasselt liggen grote posters om gratis mee te nemen van 18 jaar Illusion
| Originally posted by FredNova voor zij die interesse hebben: in Sound-Station Hasselt liggen grote posters om gratis mee te nemen van 18 jaar Illusion |
kzou er ook wel 1tje willen maja, das zo fucking ver :/
Kga er zaterdag wss ff snel langs, ik kan er wel een paar meepakken I guess. Maar hoe ik die bij jullie allemaal kan krijgen is een andere vraag 
met de post duif! alle voor zo'ne poster hebt ge al een hele zwerm postduiven nodig
Ik zal anders de postkoets sturen
Hopelijk wordt ze niet belaagd door die dekselse indianen!!