TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID that track
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
en die fluittoon is een typische synth. toon...
@Pooley: Freeform Five - No More Conversations (Mylo Remix) mss ?
tis al echt veeel ouder he :/
kga is een hoop aftersetje smoeten beluisteren en zo'n sample proberen te vinden.
Weet er iemand de (commerci�le) groovy track, met in de hoofdmelodie een kort arabische deuntje gevolgd door enkele stevige beats?
Thanx 
| quote: |
| Originally posted by diddi Weet er iemand de (commerci�le) groovy track, met in de hoofdmelodie een kort arabische deuntje gevolgd door enkele stevige beats? Thanx |
^ nopez...
Veel recenter
kan er iemand DIT id'en
thanks in advance
| Originally posted by diddi Weet er iemand de (commerci�le) groovy track, met in de hoofdmelodie een kort arabische deuntje gevolgd door enkele stevige beats? Thanx |
| Originally posted by domineesje kan er iemand DIT id'en thanks in advance |
| Originally posted by Phortastic klinkt als een remake van een ouder nummer |
Volgens mij is dit gegarandeerd iets van de Filterheadz
Idd, dat zit er dik in 
Het lijkt me ook eerder een remix te zijn van hen. Het zou me in ieder geval enorm verbazen moest die NIET van hen zijn 
ik ben al lang op zoek naar de juiste uitvoerder/titel van dit nummer:
[[ LINK REMOVED ]]
ik dacht altijd dat het dj natron & reverb - mutterkorn was, maar onder die titel is ie niet te vinden... onder flutlicht (= natron & reverb) is de track wel onder de naam mutterkorn te vinden, ik heb hem onlangs gekocht, uitgegeven op planet traxx (http://www.discogs.com/release/240473) maar dat is niet de track die ik zoek. misschien is het een remix die ik nog niet gevonden heb?
Iemand die mij kan helpen? Altijd welkom !!!!!!!!
Alvast Bedankt !!!!!
of heeft dienne kloot waaraan ik het gekocht heb, mij liggen gehad?
want de plaat is een white label natuurlijk, standard planet traxx hoes met mutterkorn erop geschreven
en is die plaat toch gewoon flutlicht - muttekorn?
| Originally posted by Push2005 Klinkt VET |
novio, ik heb net es gecheckt met mijn Flutlicht tracks. Hij stond onder Flutlicht - Mutterkorn (Original Mix) op mijn schijf. Ik ga sebiet eens kijken naar Trancemaster 2005, waar hij ook zou opstaan, het zou me verwonderen als dat opeens een andere track zou zijn. Stay tuned.
edit, op TM2005 staat die track die je postte ook, de bestandsnaam zegt 'Flutlicht', de id3 tag zegt 'DJ Natron & Reverb'. Allemaal Mutterkorn. Blijkbaar heb ik die track 3x staan, het andere bestand zegt 'DJ Natron & Reverb present Flutlicht' en dat zal wel correct zijn, maar de '*** presents' wordt dikwijls weggelaten, ik doe dat trouwens ook systematisch.
Toch geen Filterheadz dan?
| Originally posted by Zehra FRED BAKER presents ODYSSEY 3 - Magic Pad (Fred Baker Remix 2006) |
| Originally posted by Jasperovitsj Toch geen Filterheadz dan? |

merci belgian bonzai, ik ga ze dus nog ergens op vinyl moeten zoeken
Het ligt er anders toch wel beetje dik op waar hij de mosterd vandaan gehaald heeft. Die Fred toch! Kgaan em ne keer in zen bolle wangekes moeten knijpen