TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by St_Andrew on Oct-07-2005 13:15:

Hur m�nga e det h�r som �r icke stockholmare som ska komma? Ska ni �ka hem p� morronen eller stannar ni �ver natten p� n�tt st�lle? Vilket e b�st egentligen?

Posted by NooN on Oct-07-2005 14:56:

Jag kommer att ta mig hem p� morgonen p� n�t vis. Men min f�rsta buss g�r klockan sju tyv�rr. Har funderat p� att ta bilen, men fr�gan �r om man kommer orka k�ra bil efter�t.

Posted by St_Andrew on Oct-07-2005 15:04:

Okay, ass� jag har ett t�g som g�r 05.55, s� e ju ganska lugnt s�. Tror n�stan jag k�r p� det, d� hinner jag ju faktiskt till skolan dan efter ox� om jag skulle k�nna f�r det

Posted by jofawe on Oct-07-2005 16:51:

jag tar bilen upp.. �ker hem p� eftermiddagen sen.. ska slagga hos en i sthlm

Posted by Clearthought on Oct-09-2005 19:44:

The Armada Preparty

Tjohoo! Blir de n� f�rfest i STHLM d�? Var ju lite snack om det, tycker jag vore en kul grej om vi kunde styra upp...

Posted by Snowave on Oct-10-2005 16:12:

L�tt hemma hos mig iaf =P

f�rfest kick ass !!!!

Posted by Pjox on Oct-10-2005 19:43:

Jag kan komma och f�rfesta med er, men g� hem n�r ni som har biljetter ska vidare

Posted by Clearthought on Oct-11-2005 13:22:

quote:
Originally posted by Snowave
L�tt hemma hos mig iaf =P

f�rfest kick ass !!!!

Jag �r g�rna p� ifall d blir n�t!! Tjejen jag skulle g� med har b�rjat agera...konstigt...(l�s dumpat mej) s� d l�r inte bli n�n f�rfest tillsammans med henne. Vill ju dock inte att en s�n sak ska f�rst�ra st�mningen f�r den stora kv�llen

Posted by Clearthought on Oct-11-2005 13:30:

quote:
Originally posted by Pjox
Jag kan komma och f�rfesta med er, men g� hem n�r ni som har biljetter ska vidare

Eller s� kan du ju st�lla dej i k� och f�rs�ka f� tag p� en biljett..? Dom har ju en del i d�rren ocks�
ELLER s� kanske jag kan fixa en �t dej (ifall du nu vill ha allts�?) men det �r lite ovisst (k�nner en som k�nner en som...osv...k�nner arrang�rerna, du vet)

Posted by St_Andrew on Oct-11-2005 17:23:

quote:
Originally posted by dj_palm
hei vi er tre nordmenn som skal p� armin i stockholm, men kjenner veldig f� i byen og er heller ikke kjent. Er det noe (trance) vorspiel vi kan delta p� den dagen? Vi er tre gutter p� 23�r og liker � spinne vinyl. Jeg vet dette h�res ut som en kontakt annonse men vi har lyst � feste.

K�nner heller inte s� m�nga i byn, s� jag, med m�nga fler (som inte heller k�nner folk i byn), hoppas nog p� att det blir f�rfest innan!

Hur g�r det f�r er stockholmare som k�nner till staden

Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ f�rfest n�r det var n�tt i �rebro

Posted by Pjox on Oct-11-2005 18:03:

quote:
Originally posted by Clearthought
Eller s� kan du ju st�lla dej i k� och f�rs�ka f� tag p� en biljett..? Dom har ju en del i d�rren ocks�
ELLER s� kanske jag kan fixa en �t dej (ifall du nu vill ha allts�?) men det �r lite ovisst (k�nner en som k�nner en som...osv...k�nner arrang�rerna, du vet)

Pronlemet med d�rren �r att jag �r lite f�r liten. D�f�r s� borde jag k�pt en biljett men tyv�rr hade jag inte pengar. Men jag skulle v�rkligen villja g� nu. S� om du vill f�r du h�mskt g�rna hj�lpa mig.

Geller er andra ocks� . Allts� om n�gon har eller k�nner n�gon som har en biljett till �ver s� �r jag h�mskt intresserad.

Posted by mr_fisken on Oct-11-2005 18:56:

quote:
Originally posted by St_Andrew
K�nner heller inte s� m�nga i byn, s� jag, med m�nga fler (som inte heller k�nner folk i byn), hoppas nog p� att det blir f�rfest innan!

Hur g�r det f�r er stockholmare som k�nner till staden

Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ f�rfest n�r det var n�tt i �rebro

Det tr�kiga (och s�klart det roliga) �r att det �r s� m�nga som kommer till sthlm och inte bor h�r. I mitt fall �r vi 10kompisar som ska till armin, sen 10v�nner fr�n andra delar av sverige som hitils vill f�rfesta. Vart fan ska man h�lla hus?
Man kan kanske best�mma att tr�ffas p� en PUB n�ra GK, finns ju hur m�nga som helst och eftersom det �r p� en torsdag �r det nog inte proppfullt �verallt heller.

Posted by NooN on Oct-11-2005 19:00:

Skulle vara grymt att iaf tr�ffas n�gonstans innan
Spelar roll var liksom

Posted by Clearthought on Oct-11-2005 19:22:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Det tr�kiga (och s�klart det roliga) �r att det �r s� m�nga som kommer till sthlm och inte bor h�r. I mitt fall �r vi 10kompisar som ska till armin, sen 10v�nner fr�n andra delar av sverige som hitils vill f�rfesta. Vart fan ska man h�lla hus?
Man kan kanske best�mma att tr�ffas p� en PUB n�ra GK, finns ju hur m�nga som helst och eftersom det �r p� en torsdag �r det nog inte proppfullt �verallt heller.

Vore coolt...! 40-50 st technokl�dda Armin fans ute p� en S�derkrog
Karmen och Kvarnen �r r�tt schyssta st�llen och ligger ju riktigt n�ra...

Posted by St_Andrew on Oct-11-2005 19:27:

quote:
Vore coolt...! 40-50 st technokl�dda Armin fans ute p� en S�derkrog
Karmen och Kvarnen �r r�tt schyssta st�llen och ligger ju riktigt n�ra...

Vad kostar �len d�r?

Posted by staz on Oct-11-2005 21:37:

s�derhof funkar ocks�

Posted by Braxen on Oct-11-2005 21:42:

Jag och mina 2 hollywood polare kommer nog f�ra @ my place med god musik och dryck, f�r att sedan studsa p� t�get @ 21 och anl�nda @ medborgarplatsen runt 22! .. och sen s�kerligen f� k�a minst 30min lr liknande

Posted by mr_fisken on Oct-12-2005 11:32:

quote:
Originally posted by staz
s�derhof funkar ocks�

Ja s�derhof �r ju stort och billigt och n�ra. Men som sagt s� finns det ju hur m�nga st�llen som helst. men om ingen kommer upp med n�got b�ttre st�lle kan vi v�l k�ra p� det?

Posted by mr_fisken on Oct-12-2005 11:58:

Hittade en mustig intervju med Armin http://supra.armadamusic.nl/?id=566

Man f�r se sensation white, armin only och massa andra fester. N�r armin �r liten (typ 5�r) och massa andra saker.
G�r inte s� mycket att den �r p� holl�ndska, intressant �nd�

edit: kolla Dancetrippin Armin Interview (Ocean Diva) som ligger precis under, p� engelska

Posted by Vizay on Oct-12-2005 13:40:

finns det ingen som bor i n�rheten som har lust att erbjuda sig som f�rfesth�llare?
Tycker det j�mt blir stojigt och sv�rt att konversera p� utest�llen, blir mest jobbigt imo :/

Posted by Clearthought on Oct-12-2005 14:31:

quote:
Originally posted by Vizay
finns det ingen som bor i n�rheten som har lust att erbjuda sig som f�rfesth�llare?
Tycker det j�mt blir stojigt och sv�rt att konversera p� utest�llen, blir mest jobbigt imo :/

H�ller med. Mycket trevligare att h�lla till hos n�gon s� vi kan spela "v�r" musik, man l�r komma i b�ttre st�mning helt klart!

Posted by mr_fisken on Oct-12-2005 14:38:

quote:
H�ller med. Mycket trevligare att h�lla till hos n�gon s� vi kan spela "v�r" musik, man l�r komma i b�ttre st�mning helt klart!

Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/

Posted by St_Andrew on Oct-12-2005 14:46:

Ska vi g�ra en lista med alla som kommer kanske, b�rjar ju bli dax nu

H�r �r en b�rjan (med namn fr�n denna sida typ, orka leta igenom alla ), fyll p� med era namn!

St_Andrew
Eng3l
mr_fisken
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN

Posted by Christian �. on Oct-12-2005 15:26:

Hade j�����vligt g�rna g�tt men �r bara 17

Posted by Clearthought on Oct-12-2005 15:31:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/

Nej det �r iofs sant, inte s� m�nga som sitter p� 4or i sthlms innerstad direkt Vi f�r se hur m�nga d blir nu n�r listan fylls p� dock. Blir vi "f�r m�nga" (lite fel uttryck kanske, the more the merrier ) s� k�r vi p� utest�lle!
Om ingen sitter p� en 4:a nu allts�

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »