TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Hur m�nga e det h�r som �r icke stockholmare som ska komma? Ska ni �ka hem p� morronen eller stannar ni �ver natten p� n�tt st�lle? Vilket e b�st egentligen?
Jag kommer att ta mig hem p� morgonen p� n�t vis. Men min f�rsta buss g�r klockan sju tyv�rr.
Har funderat p� att ta bilen, men fr�gan �r om man kommer orka k�ra bil efter�t.
Okay, ass� jag har ett t�g som g�r 05.55, s� e ju ganska lugnt s�. Tror n�stan jag k�r p� det, d� hinner jag ju faktiskt till skolan dan efter ox� om jag skulle k�nna f�r det 
jag tar bilen upp.. �ker hem p� eftermiddagen sen.. ska slagga hos en i sthlm 
The Armada Preparty
Tjohoo! Blir de n� f�rfest i STHLM d�? Var ju lite snack om det, tycker jag vore en kul grej om vi kunde styra upp... 
L�tt hemma hos mig iaf =P
f�rfest kick ass !!!!
Jag kan komma och f�rfesta med er, men g� hem n�r ni som har biljetter ska vidare 
| quote: |
| Originally posted by Snowave L�tt hemma hos mig iaf =P f�rfest kick ass !!!! |
| Originally posted by Pjox Jag kan komma och f�rfesta med er, men g� hem n�r ni som har biljetter ska vidare |
| Originally posted by dj_palm hei vi er tre nordmenn som skal p� armin i stockholm, men kjenner veldig f� i byen og er heller ikke kjent. Er det noe (trance) vorspiel vi kan delta p� den dagen? Vi er tre gutter p� 23�r og liker � spinne vinyl. Jeg vet dette h�res ut som en kontakt annonse men vi har lyst � feste. |

| Originally posted by Clearthought Eller s� kan du ju st�lla dej i k� och f�rs�ka f� tag p� en biljett..? Dom har ju en del i d�rren ocks� ELLER s� kanske jag kan fixa en �t dej (ifall du nu vill ha allts�?) men det �r lite ovisst (k�nner en som k�nner en som...osv...k�nner arrang�rerna, du vet) |
. Allts� om n�gon har eller k�nner n�gon som har en biljett till �ver s� �r jag h�mskt intresserad.
| Originally posted by St_Andrew K�nner heller inte s� m�nga i byn, s� jag, med m�nga fler (som inte heller k�nner folk i byn), hoppas nog p� att det blir f�rfest innan! Hur g�r det f�r er stockholmare som k�nner till staden ![]() Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ f�rfest n�r det var n�tt i �rebro |
Skulle vara grymt att iaf tr�ffas n�gonstans innan
Spelar roll var liksom 
| Originally posted by mr_fisken Det tr�kiga (och s�klart det roliga) �r att det �r s� m�nga som kommer till sthlm och inte bor h�r. I mitt fall �r vi 10kompisar som ska till armin, sen 10v�nner fr�n andra delar av sverige som hitils vill f�rfesta. Vart fan ska man h�lla hus? Man kan kanske best�mma att tr�ffas p� en PUB n�ra GK, finns ju hur m�nga som helst och eftersom det �r p� en torsdag �r det nog inte proppfullt �verallt heller. |

| Originally posted by Clearthought Vore coolt...! 40-50 st technokl�dda Armin fans ute p� en S�derkrog ![]() Karmen och Kvarnen �r r�tt schyssta st�llen och ligger ju riktigt n�ra... |
s�derhof funkar ocks�
Jag och mina 2 hollywood polare kommer nog f�ra @ my place med god musik och dryck, f�r att sedan studsa p� t�get @ 21 och anl�nda @ medborgarplatsen runt 22! .. och sen s�kerligen f� k�a minst 30min lr liknande

| Originally posted by staz s�derhof funkar ocks� |
Hittade en mustig intervju med Armin http://supra.armadamusic.nl/?id=566
Man f�r se sensation white, armin only och massa andra fester. N�r armin �r liten (typ 5�r) och massa andra saker.
G�r inte s� mycket att den �r p� holl�ndska, intressant �nd�
edit: kolla Dancetrippin Armin Interview (Ocean Diva) som ligger precis under, p� engelska
finns det ingen som bor i n�rheten som har lust att erbjuda sig som f�rfesth�llare?
Tycker det j�mt blir stojigt och sv�rt att konversera p� utest�llen, blir mest jobbigt imo :/
| Originally posted by Vizay finns det ingen som bor i n�rheten som har lust att erbjuda sig som f�rfesth�llare? Tycker det j�mt blir stojigt och sv�rt att konversera p� utest�llen, blir mest jobbigt imo :/ |
| Originally posted by Clearthought H�ller med. Mycket trevligare att h�lla till hos n�gon s� vi kan spela "v�r" musik, man l�r komma i b�ttre st�mning helt klart! |
Ska vi g�ra en lista med alla som kommer kanske, b�rjar ju bli dax nu 
H�r �r en b�rjan (med namn fr�n denna sida typ, orka leta igenom alla
), fyll p� med era namn! 
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Hade j�����vligt g�rna g�tt men �r bara 17
| Originally posted by mr_fisken Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/ |
Vi f�r se hur m�nga d blir nu n�r listan fylls p� dock. Blir vi "f�r m�nga" (lite fel uttryck kanske, the more the merrier
) s� k�r vi p� utest�lle!