TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 28 - 31 oktober
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden |
| Originally posted by Kelly* whaaaaaaaaaaa! merci Gladius.... maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg ![]() en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels |

Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig 
| Originally posted by eieregooie Domme rukkers! Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben ![]() Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden... Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld |
Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-)
Eind goed al goed 
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aur�lie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova
Niemand vanavond in Amsterdam? Ik ga vertrekken naar The Mansion (Marco V In Charge)
| Originally posted by eieregooie Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig |
| Originally posted by Kaidreas mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden |
en ik heb het druk genoeg voor school; het liefste zou ik gewoon tegen de vroege avond naar daar trekken, maar als het niet anders kan volg ik jullie wel (kzal wel moeten, als ik meewilrijden)
| Originally posted by pooley Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-) Eind goed al goed |

| Originally posted by Nyah winkelen? |
| Originally posted by eieregooie Wss moet ik werken tot 18:00, dan zijn de winkels al dicht. Die sluiten op zaterdag om 17:00 dus hou daar rekening mee |
| quote: | ||
Originally posted by Nyah
winkelen? |
| Originally posted by New Wave De nederlandse Jean is altijd onder invloed van cocaine, alcohol en minderjarige meisjes. |
voor mij maakt het niet gek veel uit, hoewel ik de tijd toch wel zou kunnen gebruiken voort school. liefst in de (voor)avond dus, maar ik schik me uiteindelijk naar de chauffeur z'n keuze hoor, no problemo...
| Originally posted by djcresto Zit met een dilemma. Vriendin wil wel meegaan maar kan nie voor 19u vertrekken. |
Men vriendin gaat nu zeker mee. Wanneer we vertrekken maakt voor mij nie uit eigenlijk. Wil best wel eens iets van Den Haag zien. Is een vroege shift en een latere shift niet mogelijk?
Als t goed is is t nog mooi weer dit weekend, dan is een Terrasje op t Plein ofzo echt niet verkeerd hoor! 
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aur�lie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova
Antony + 4
(heb ook geen BETA-shirt
)
mja wete dan kunnen we beter niet gaan winkelen, maar zoals ei zegt, ff lekker leuk een terraske doen. en dan eerder tegen 18 uur ongeveer vertrekken? bon voor iedereen?
dus dan rijden we ook met 2 auto`s? waar spreken we af? of moet ik iedereen thuis afhalen?
ik rij wel met een nissan sunny en geen bus van de lijn.... gelieve hier rekening mee te houden
Drieske, ziet ge 't zitten om tot in Wilrijk te komen voor ons te komen halen? Of beter wij tot daar. 't Is ma, ik ga ni naar Berchem komen, mijne auto ga'k daar ni laten staan.
Enne, als ge 't ni ziet zitten om 's morgens terug te rijden, dan pak ik wel over ze. 't Is gewoon da mijne auto uiteen gaat vallen, en kheb da liever ni in Holland 
mja wilrijk is nu niet zo heel ver van berchem... misschien dat johan tot in berchem geraakt? en kevin???
UNLEASH THE WEEKEND !
welk uur vertrekken dan? Ik rij ook nr Wilrijk? Heb al de route in tweevoud geprint van daaruit.
| Originally posted by pooley UNLEASH THE WEEKEND ! |
En volgende week ook maar 2 uurkes les!!!OMFG!!!1!one

ik ga vanavond nr de happy-hour party in Overpelt
de twee top-dj's op de affiche zijn:
DJ Ghost
Stanny Franssen
feesje dus