TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- weekend 28 - 31 oktober
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by djcresto on Oct-27-2005 13:50:

quote:
Originally posted by Kaidreas
mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden

Zit met een dilemma. Vriendin wil wel meegaan maar kan nie voor 19u vertrekken.

Posted by eieregooie on Oct-27-2005 13:51:

quote:
Originally posted by Kelly*
whaaaaaaaaaaa! merci Gladius....
maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg
en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels

Domme rukkers!

Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben

Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden...

Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld

Posted by eieregooie on Oct-27-2005 13:52:

Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig

Posted by djcresto on Oct-27-2005 13:54:

quote:
Originally posted by eieregooie
Domme rukkers!

Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben

Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden...

Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld

Wij zijn er toen recht naartoe gereden, geen enkel probleem

Posted by pooley on Oct-27-2005 15:16:

Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-)

Eind goed al goed

Posted by FredNova on Oct-27-2005 15:20:

31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aur�lie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova

Niemand vanavond in Amsterdam? Ik ga vertrekken naar The Mansion (Marco V In Charge)

Posted by Nyah on Oct-27-2005 15:42:

quote:
Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig

winkelen?

Posted by Bomar on Oct-27-2005 15:50:

quote:
Originally posted by Kaidreas
mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden

euhm, ik wil niet moeilijk doen, maar kvind da eigenlijk toch wel wa vroeg; heb nie veel zin om daar te gaan winkelen en ik heb het druk genoeg voor school; het liefste zou ik gewoon tegen de vroege avond naar daar trekken, maar als het niet anders kan volg ik jullie wel (kzal wel moeten, als ik meewilrijden)

(en 100% zeker ben ik nog niet dat ik meekan, maar wss wel; kzal het morgen laten weten)

Posted by eieregooie on Oct-27-2005 16:05:

quote:
Originally posted by pooley
Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-)

Eind goed al goed

Normaal gesproken staan de openingstijden aangegeven he

quote:
Originally posted by Nyah
winkelen?

Wss moet ik werken tot 18:00, dan zijn de winkels al dicht. Die sluiten op zaterdag om 17:00 dus hou daar rekening mee

Posted by Nyah on Oct-27-2005 16:10:

quote:
Wss moet ik werken tot 18:00, dan zijn de winkels al dicht. Die sluiten op zaterdag om 17:00 dus hou daar rekening mee

Mmh, Den Haag is 135km van Wilrijk. Is ongeveer 1,5u-2u rijden als er geen files zijn. Als we dus om 14u al tegoei kunnen vertrekken, zullen we pas om 16u daar arriveren en eer we goed en wel de auto geparkeerd hebben... Hebben we ni veel tijd meer over om nog te winkelen he. Dus wat doen we: ofwel nog vroeger vertrekken? ofwel gewoon later vertrekken aangezien het weinig nut heeft om om 14u al te vertrekken als we er nog willen winkelen. Suggestions anyone?

Posted by Toni_D2 on Oct-27-2005 16:26:

quote:
Originally posted by Nyah
quote:

winkelen?

Die zin was af, vrees ik.

Posted by Toni_D2 on Oct-27-2005 16:28:

quote:
Originally posted by New Wave
De nederlandse Jean is altijd onder invloed van cocaine, alcohol en minderjarige meisjes.

Was dat die man van maandag tijdens Spuiten en Slikken? Valt reuze mee, vond ik.

Posted by Gladius on Oct-27-2005 16:54:

voor mij maakt het niet gek veel uit, hoewel ik de tijd toch wel zou kunnen gebruiken voort school. liefst in de (voor)avond dus, maar ik schik me uiteindelijk naar de chauffeur z'n keuze hoor, no problemo...

Posted by TOR on Oct-27-2005 17:17:

quote:
Originally posted by djcresto
Zit met een dilemma. Vriendin wil wel meegaan maar kan nie voor 19u vertrekken.

ik geraak er sowieso niet om 12u

Posted by djcresto on Oct-27-2005 19:20:

Men vriendin gaat nu zeker mee. Wanneer we vertrekken maakt voor mij nie uit eigenlijk. Wil best wel eens iets van Den Haag zien. Is een vroege shift en een latere shift niet mogelijk?

Posted by eieregooie on Oct-27-2005 22:47:

Als t goed is is t nog mooi weer dit weekend, dan is een Terrasje op t Plein ofzo echt niet verkeerd hoor!

Posted by Antony on Oct-28-2005 12:00:

31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aur�lie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova
Antony + 4

(heb ook geen BETA-shirt )

Posted by Kaidreas on Oct-28-2005 13:45:

mja wete dan kunnen we beter niet gaan winkelen, maar zoals ei zegt, ff lekker leuk een terraske doen. en dan eerder tegen 18 uur ongeveer vertrekken? bon voor iedereen?
dus dan rijden we ook met 2 auto`s? waar spreken we af? of moet ik iedereen thuis afhalen? ik rij wel met een nissan sunny en geen bus van de lijn.... gelieve hier rekening mee te houden

Posted by Xilver on Oct-28-2005 14:04:

Drieske, ziet ge 't zitten om tot in Wilrijk te komen voor ons te komen halen? Of beter wij tot daar. 't Is ma, ik ga ni naar Berchem komen, mijne auto ga'k daar ni laten staan.

Enne, als ge 't ni ziet zitten om 's morgens terug te rijden, dan pak ik wel over ze. 't Is gewoon da mijne auto uiteen gaat vallen, en kheb da liever ni in Holland

Posted by Kaidreas on Oct-28-2005 15:16:

mja wilrijk is nu niet zo heel ver van berchem... misschien dat johan tot in berchem geraakt? en kevin???

Posted by pooley on Oct-28-2005 15:23:

UNLEASH THE WEEKEND !

Posted by djcresto on Oct-28-2005 15:30:

welk uur vertrekken dan? Ik rij ook nr Wilrijk? Heb al de route in tweevoud geprint van daaruit.

Posted by Xilver on Oct-28-2005 15:37:

quote:
Originally posted by pooley
UNLEASH THE WEEKEND !

verlengd dan nog
fjiest!

Posted by Jasperovitsj on Oct-28-2005 15:39:

En volgende week ook maar 2 uurkes les!!!OMFG!!!1!one

Posted by DJ Sid on Oct-28-2005 15:48:

ik ga vanavond nr de happy-hour party in Overpelt
de twee top-dj's op de affiche zijn:
DJ Ghost