TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Posted by Zjokke1977 on Oct-30-2005 11:41:

sukkel

En dit is zonder twijfel ferry's setje

Blijkbaar zijn deze twee door elkaar gehaald

BTW : foto's zijn cool

Posted by dancetherapy on Oct-30-2005 11:45:

quote:
Originally posted by Zjokke1977

En dit is zonder twijfel ferry's setje

Blijkbaar zijn deze twee door elkaar gehaald

Als dat die set met o.a. 'Marco V - False Light' er in is, dan is ie zeker NIET van Ferry...

Coole pics idd! Ik ben vanmiddag weer thuis en dan ga ik eens kijken of ik die van mij ook nog online kan knallen!

Posted by HBtje on Oct-30-2005 11:51:

Ze zijn allemaal stukken verkleind, van +/- 700 kb naar 50 kb per stuk... Met de originele foto's is de site zo offline

Posted by PuIsar on Oct-30-2005 11:52:

Zeer goed feest. Echt ��n van de betere van de laatste tijd.. Ronald van Gelderen draaide ook erg goed. Hij draaide ondere andere een remix van Coldplay - Speed of Sound. Iemand enig idee welke rmx?

Ferry draaide op 't eind nog de bootleg van Cranberries - Shattered

Posted by dancetherapy on Oct-30-2005 11:57:

quote:
Originally posted by PuIsar
Ronald van Gelderen draaide ook erg goed. Hij draaide ondere andere een remix van Coldplay - Speed of Sound. Iemand enig idee welke rmx?

Yep! Dat is Ronald's eigen bootleg remix!

Ronald heeft trouwens ook nog z'n nieuwe remix van 'Dogzilla - Without You' voorbij laten komen. Die ging er ook lekker in!

Posted by MennoB on Oct-30-2005 12:24:

Paul van Dyk draaide ook een remix van Speed of Sound.. Weet iemand welke remix dit is?

Posted by AversusZ on Oct-30-2005 13:08:

Gave foto's!

Posted by dancetherapy on Oct-30-2005 20:24:

Meer op http://www.sirsmirnoff.tk

Niet echt de meest geweldige foto's, maar goed...

Posted by ZZandirt on Oct-30-2005 21:17:

moet heel eerlijk zeggen: wel aardig....

het eten in de kroon was erg gezellig en lekker (hoera voor de bediening!! boven de muziek uit schreeuwen of het "Allemaal naar wens was"....tr�s cool)

paul draaide niet helemaal up-to speed als je het mij vraagt. van gelderen (wat ik heb meegekregen) toch wel OK en ferry gewoon lekker....

wel warm en druk.

Posted by Matthijs on Oct-31-2005 13:05:

vette foto's!

Posted by kolkiewolkie on Oct-31-2005 18:46:

Het was wel een leuk feest maar niet dat ik zeg: toptoptop . Publiek wilde wel en deed met de hitjes leuk mee maar de rest van de muziek deed het gewoon niet helemaal. Het feit dat ik de helft van de nacht in bovengemiddeld brakke toestand heb doorgebracht en bij stond te kleppen met een studiemaat van me zal daaraan (aan dat gevoel dan, de sfeer in een tent hangt nog steeds niet alleen van mij alleen af ) niet mee geholpen hebben maar toch.

Vond om eerlijk te zijn Ronald van Gelderen de man van de avond .

Naja, twas gezellig en het was op zich best leuk . Verwachtingen waren alleen hoger.

Posted by tranceLA on Nov-02-2005 22:03:

Hey Kolkie,

Good meeting you and some of the Holland Trance Addict Crew. Paul was amazing. I will catch Ferry here in LA this Saturday. Hope you guys had fun. Will have to return to Amsterdam soon.

Stu from Los Angeles

Posted by kolkiewolkie on Nov-02-2005 23:00:

Ah, you found it ! Glad you liked it !

For the dutch people: I met tranceLA when waiting in the (looong) queue to get in) and indeed, he's from LA .

p.s. is die troep nou nog uitgezonden of niet?

Posted by MennoB on Nov-03-2005 09:55:

Er is een stukje van Ferry's en Paul's set uitgezonden

Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]