TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by Hauken Samma h�r =) Toppkryss som vanligt! |

| Originally posted by Hauken Ngt som inte verkar n�mts �n �r Anne Savages spelning som aldrig riktigt blev av... f�rst och fr�mst gick hon ju aldrig p� utan l�g avd�ckad i bakgrunden. Sen b�rjade hon lira lite, vilket l�t helt ok i 10 min, sen b�rjade mixarna bli mer och mer offbeat och det l�t helt enkelt f�rj�vligt... tillslut stod hon bara och gunga och dem plockade bort henne.. vad fan �r det?! V�ldigt proffsigt av henne att supa ner sig eller vad hon nu gjort inf�r en spelning. less man blir. |
| Originally posted by Hauken Men.. d� kom Dana p� desto tidigare ist�llet! Man grinade ju inte direkt �ver Anne n�r Dana dunkade ig�ng Back In Time =). Helt sjukt sett, dansade hela... damn damn damn!! Hon kanske kunde sn�lat lite mer p� "stormers" och inte bara peakeat hela tiden, det blev lite v�l maxat, men det �r sm�gn�ll =). En snubbe i Globalhardstyle.com tshirt d�k ju �ven upp under settet, visade sig vara ScuL, trevligt =), ngn st�rre konversation blev det ju dock inte man var ju lite "upptagen" s� att s�ga...! |

Scul
jag s�g att du tr�ffat en full jofawe i trapphuset ocks� 
har n�stan inget minne av det .. haha.. j�vla alkohol allts�!
| Originally posted by jofawe Scul jag s�g att du tr�ffat en full jofawe i trapphuset ocks� ![]() har n�stan inget minne av det .. haha.. j�vla alkohol allts�! |
F�rj�vligt med Savage helt enkelt. Hade sett fram emot hennes spelning, hon f�r g�rna h�lla sig borta fr�n Sverige i forts�ttningen f�r min del.
Se till att skicka upp filmerna ScuL! Min polare har alla v�ra, har inte haft ngn chans att se dem sj�lv �n bara. Ska f�rs�ka uploada h�r eller p� GHF. Du r�kar inte sitta p� en tracklist till Danas sett f�rresten?
Nej jag kommer ih�g en del l�tar men en tracklist l�r bli sv�r att fixa
Saxat fr�n Anne Savages g�stbok
MONDAY 12 DEC ENTRY:
Well I just finished probably the most extraordinary weekend of my life. A four date weekend is something I'm a bit out of practice for. It all started with me and Terry from DJ Mag on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland.
Things kicked off when we all met up at Heatrow to fly to Stockholm, bumping into Fergie at the airport early doors about 10am. Arriving in Sweden we were kindly shown round the beautiful city whilst waiting to board. We were also shown a few local beers, which lead to wine at dinner etc. etc. The boat was huge, several rooms with Above & Beyond, Misstress Barbara and Lady Dana as my dj companions. Now it's been a while since I've been led astray, and without mentioning any names I partied a bit too much, resulting in me not getting my 8 hours beauty sleep for the flight home from Helsinki on Friday morning. I lost my boarding pass and some noydy woman at the gate wouldn't issue me with another one, resulting me being bumped from the flight. I caused a bit of a stir and ended up getting arrested for aggitated behaviour and ended up being interrogated by some rather fit policemen. A slap of the wrist later and another 1800 down so I could buy another flight to make my gig at Nuklear Puppy.
Hehe rolig att hon inte skrev n�got om att henne var s� fylld att hon inte kunde spela 
| Originally posted by ScuL det st�mmer v�l tr�ffade ocks� kvicket, mr. fisken och keddo n�nstans |
| MONDAY 12 DEC ENTRY: Well I just finished probably the most extraordinary weekend of my life. A four date weekend is something I'm a bit out of practice for. It all started with me and Terry from DJ Mag on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland. Things kicked off when we all met up at Heatrow to fly to Stockholm, bumping into Fergie at the airport early doors about 10am. Arriving in Sweden we were kindly shown round the beautiful city whilst waiting to board. We were also shown a few local beers, which lead to wine at dinner etc. etc. The boat was huge, several rooms with Above & Beyond, Misstress Barbara and Lady Dana as my dj companions. Now it's been a while since I've been led astray, and without mentioning any names I partied a bit too much, resulting in me not getting my 8 hours beauty sleep for the flight home from Helsinki on Friday morning. I lost my boarding pass and some noydy woman at the gate wouldn't issue me with another one, resulting me being bumped from the flight. I caused a bit of a stir and ended up getting arrested for aggitated behaviour and ended up being interrogated by some rather fit policemen. A slap of the wrist later and another 1800 down so I could buy another flight to make my gig at Nuklear Puppy. |
| Originally posted by mr_fisken Trevligt att hon �verhuvudtaget n�mmnde att hon f�rst�rde setet p� kryssen. Verkar ju som hon brydde sig m�ttligt. DIVA |
Detta st�r i titlebaren p� annesavage.com
Anne Savage :: Superstar DJ/Producer/Presenter :: Queen of The Clubs

8 filmer fr�n DANA
[[ LINK REMOVED ]]

Jag o Dana 
| Originally posted by mr_fisken Tror kvicket har lite sk�na bilder p� oss och du o dana o lite annat sm�tt o g�tt Trevligt att hon �verhuvudtaget n�mmnde att hon f�rst�rde setet p� kryssen. Verkar ju som hon brydde sig m�ttligt. DIVA |
ALLA mina bilder ligger oredigerade p� http://supa.mine.nu nu ..
logga in med trance / trance
Som den wajnern jag �r s� var jag tvungen att gn�lla lite om detta;
http://www.djviper.net/savageforums...opic.php?t=1375
Nu j�vlar i mig ska det flameas tills hon ber om urs�kt.
100 nya pics finns nu att besk�da p� http://www.liquidsunset.org
Tagna av LillaC

att Savage s�p bort sitt set var ju bara tragiskt.
Men jag reagerade p� en sak som hon skrev i medelandet...
| on Thursday where we set off on the legendary Monday Bar boat cruise from Stockholm, Sweden to Helsinki in Finland. |

| Originally posted by Vizay att Savage s�p bort sitt set var ju bara tragiskt. Men jag reagerade p� en sak som hon skrev i medelandet... B�rjar dom bli legendariska utanf�r sverige ocks�? ![]() Det var v�l iofs f�rsta riktiga dedikerade edn-kryssningen som fanns... |
Inl�gget p� Anne Savage forum var j�kligt on�digt. Visst, Anne blev lite f�r full f�r att genomf�ra hela sitt set och hon har bett om urs�kt f�r det och vill komma tillbaka f�r ett makeup-gig.
Hon hade inte sovit p� hela natten innan eftersom hon var s� laddad inf�r kryssningen. Sedan, innan giget var det en annan engelsk stor dj som hetsade henne att dricka f�r mycket och d� gick det som det gick.
Vi fr�n Monday Bar tycker det var tr�kigt att det blev som det blev, men vill absolut inte att folk skriver s�na grejer p� hennes forum. Gl�m inte att det var hon som tog hit DJ Mag f�r att skriva artikeln som kommer i januarinumret. Vore trist om s�na h�r otrevliga inl�gg skulle sabba det.
Och ja.. kryssningarna �r v�rldsber�mda vid det h�r laget. Anne �r dessutom en stor radioprofil p� BBC1. Om vi f�r henne att k�nna att det var f�rl�tet s� kanske kryssningarna blir �nnu mer omtalade.
Jag har naturligtvis inte r�tt att kr�va detta, men jag skulle uppskatta om personen som skrev inl�gget kan ta bort det eller tona ner det n�got.
Mvh,
Staffan, Monday Bar
Jag var iaf inte det. Verkar som man m�ste regga sig f�r att kunna kolla p� tr�den..
Sj�lvklart tar jag bort inl�gget.
St�r fortfarande till 110% fr�n det som jag skrev d�r, men vill absolut inte att det ska beh�va skada MondayBar p� n�got vis. Inte riktigt "v�rt det" om man s�ger s�...
On�digt? Verkligen inte. G�r man s� mot sina fans f�r att sedan l�tsas som det regnar ska man fan f� h�ra det ocks�.
Hoppas ni inte beh�vde betala henne f�r den d�r skiten bara.
| Originally posted by Hauken Hoppas ni inte beh�vde betala henne f�r den d�r skiten bara. |
Oj dom h�r hade jag inte sett �n...
http://www.doghouseboys.com/bilder/...es49.asp?bild=1
Tony �ger !
K�rlek

Kopulering

Religon
Lycka

Playboy Bunnys

N�sta g�ng m�ste jag uppgradera min VIP till K�T

du hann f�re mig steve!
jag gillar hans bilder.. 
sjuk schyssta bilder