TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Real Kzen es curieus wat ervan gaat worden. |
Crapz0r, ik hoor net dat er in mijn opname van de mix in het begin een paar kleine skipjes zitten
Best dat ik de mix tot nu toe dan even terug opnieuw opneem en upload zeker?
EDIT: Done, skipvrij deze keer, binnen een uurtje ongeveer staat hij op de ftp 
EDIT 2: It's up 
| Originally posted by Jasperovitsj +1 Ik ben vooral benieuwd naar hoe extreem het verschil tussen de eerste en de laatste plaat zal zijn, zowel qua bpm als qua sound! |

Blue Sky had het tempo is zijn track iets naar beneden gehaald (wat ik ondervond tijdens de eerste keer mixen: toen had ik m'n plaat gelijk gezet op de eerste track, en bij het inmixen stond die blijkbaar een paar procent te snel
), maar ik heb het tempo dan weer wat naar boven getrokken in mijn track. Dus ik denk nog steeds dat we rond de 130 � 132 bpm zitten 
| Originally posted by Jasperovitsj Blue Sky had het tempo is zijn track iets naar beneden gehaald (wat ik ondervond tijdens de eerste keer mixen: toen had ik m'n plaat gelijk gezet op de eerste track, en bij het inmixen stond die blijkbaar een paar procent te snel ), maar ik heb het tempo dan weer wat naar boven getrokken in mijn track. Dus ik denk nog steeds dat we rond de 130 � 132 bpm zitten |

Going hardstyle of hardcore dan? 
Originally posted by Jasperovitsj Going hardstyle of hardcore dan? |
Mjah, 145 bpm blijf ik echt wel t� snel vinden, ook voor trance of zelfs hardtrance. 
Maar ja, das de keuze van de mixer die aan de beurt is 
Heb net de mix even beluisterd, knap gedaan Jasper, strak gemixt en vrij goeie platenkeuze!
Vrij goed?

| Vrij goed? |
Je maakt t me niet gemakkelijk Jasper 
PS... De geluidskwaliteit van de mix is nu al naar z'n moer 
'k heb ff de mix volledig opnieuw beluisterd, wat the hell is er met de eerste overgang gebeurd? We zijn nog maar pas bezig en der is precies al iets fout gelopen 
| Originally posted by Blue Sky 99 'k heb ff de mix volledig opnieuw beluisterd, wat the hell is er met de eerste overgang gebeurd? We zijn nog maar pas bezig en der is precies al iets fout gelopen |
't is al in orde, er was blijkbaar iets mis met m'n bestand 
BS, kan je de dj-list nog eens posten en markeren waar de mix nu zit? 
Thanx
Bij mij nog steeds, maar ik werk me momenteel 3 keer in de rondte
Op z'n vroegst morgenavond, maar iig voor het weekend is t gedaan 
| Originally posted by diddi BS, kan je de dj-list nog eens posten en markeren waar de mix nu zit? ![]() Thanx |
| Originally posted by eieregooie Bij mij nog steeds, maar ik werk me momenteel 3 keer in de rondte Op z'n vroegst morgenavond, maar iig voor het weekend is t gedaan |
Neej, da's Poelie
Als hij gewoon wat had laten weten had ik het 1,5e week geleden al gedaan, toen ik VRIJ was 
Pff, dat was best lastig... In eerste instantie om iets belgisch te vinden dat een beetje achter Jasper z'n plaatje past, en ten tweede de zwevende bpm 
Om die laatste reden heb ik bij mijn plaatje de pitch maar constant gelaten, en gooi ik de bpm van de hele mix wel een procentje omhoog... Dan is die van mij mooi op 0%
Ik heb ook me best gedaan om de levels en EQ van de plaatjes een beetje te herstellen... De 2e had veel meer bass dan de rest, en de laatste had juist weer erg weinig treble...
Zal m zometeen uppen, dan kunnen we eindelijk weer verder 
| Originally posted by eieregooie Zal m zometeen uppen, dan kunnen we eindelijk weer verder |
Jij klaagt best veel he? Je lijkt wel een Nederlander 
Ik verwacht een bericht asap
(met alle info/link/...)
ps: het is wel nodig dat hij eens afgemixt wordt, anders heb je een zeer slechte kwaliteit op het einde, dus thanx Ei
| Originally posted by FredNova Ik verwacht een bericht asap (met alle info/link/...) |

| ps: het is wel nodig dat hij eens afgemixt wordt, anders heb je een zeer slechte kwaliteit op het einde, dus thanx Ei |
), maar toch een van de volgende dagen.