TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
Gefeliciteeeeeeeerd
en succes met Linn

| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit? ![]() ![]() |

| Originally posted by Optimus Trance Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit? ![]() ![]() |

en we gaan altijd samen naar feessies enzo..ken der al sinds groep 7 (9 jaar ofzo is dat dan)
| Originally posted by John any more questions? |

LINNNNNNNNNNNNNNNNNNN waaaaar blijf je nouuuuuuuuuuuu.
WE WANT YOU,GEILE SLOEDER
uuuuuuuuh......oooooooo-k!!????? 
| Originally posted by DJ_Siesta LINNNNNNNNNNNNNNNNNNN waaaaar blijf je nouuuuuuuuuuuu. WE WANT YOU,GEILE SLOEDER |

| Originally posted by Jukx Hmmmzzz.. �rg volwassen zijn dit soort uitspraken niet. ![]() Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta? Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt. |
)
Tis toch leuk, 1 van de vermakelijkste dingen is humor over anderen 
Daarom vind ik Cabaratiers zo VET!!!!!!!!! 

| Originally posted by Blik ja, vond het ook een beetje asociaal, en dan nog wel door een paar geile pubers (massiv en siesta dus) (misschien heb ik ook wel iets stoms gezegd, weet ik niet eens meer, als ik het heb gedaan, excuseer ik mij natuurlijk )John, wil je en poging doen om haar terug te laten komen, paar extra vrouwen kan echt geen kwaad |
Kom je daar toch ook heen.
| Originally posted by Remy D Zoveel moeite voor een vrouwtje. Whahahaaha hou toch op Tjerk, als ze niet wil komen dan toch niet. En ik heb me laaatst aangemeld bij het Tinaforum en daar zijn genoeg leuke meisjes Kom je daar toch ook heen. |
)
(sjit ik heb al een vriendin
)
De tina site wordt in een nieuw venster geladen
Mjah Siesta,beetje ERGGGG beneden peil die reactie,en stel je voor als er een *geil* chickie op je afkomt,wedde dat je met je bek vol tanden staat,dis dus psies wat ik bedoel met een foute attitude....
*YUCK*
stoute Siesto!!!!
beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...
| Originally posted by Gekhous beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet... |
| Originally posted by Jukx Hmmmzzz.. �rg volwassen zijn dit soort uitspraken niet. ![]() Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta? Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt. |
| Originally posted by Jukx Ten eerste ga ik niet dagelijks zo een nietszeggende, uit de hand gelopen, thread volgen. Ten tweede k�n zo een grapje (met de nadruk op KAN) ��n keer leuk zijn. Wat niet leuk is, is daar 11 pagina's lang heel flauw op door borduren terwijl John al herhaaldelijk heeft aangegeven dat al die kinderachtige opmerkingen niet in goede aarde vallen (zowel bij John als bij Lin). Het is inderdaad jammer dat er pas na 11 pagina's, en niet eerder, door iemand wat over gezegd wordt. Ik zie alleen geen reden om er dan maar niets over te zeggen.. net alsof zulk gedrag na 11 pagina's ineens wel goed te praten valt. |
| Originally posted by Remy D De tina site wordt in een nieuw venster geladen |
| Voornaam: Marilijn Favo dier: Paard,hond,...alles eigenlijk Favo sport: paardrijden Favo TV serie: Goeie tijden Wat lees je het liefst in Tina: Noortje Wat mis je in Tina: Iets dikker en meer over zoenen Jouw favo Vippie: Jhonny de Mol Wat zijn jouw hobby's: Paardrijden statten en mailen En wat wil je nog meer kwijt: Hee luitjes ik zoek iemand die met me wil mailen...Een beetje vaak mailt en als het effies ken msn heeft.(Heb je het niet is het ook goed...)Mijn adres is [email protected] Ik hoop dat er iemand reageert...Suc6 -x- LIJn |
| Voornaam: SLIPKNOT4EVER Favo dier: ZEG IK LEKKER NIET Favo sport: VOETBAL Favo TV serie: GTST Wat lees je het liefst in Tina: NIKS Wat mis je in Tina: DAT IE NIET MEER BESTAAT Jouw favo Vippie: WEET IK VEEL Wat zijn jouw hobby's: DE TINA IN SNIPPERS VERSCHUEREN En wat wil je nog meer kwijt: DAT IEDEREEN GEEN ABONOMENT MOET NEMEN HET IS EEN EN AL NAAIERIJ JE MOET EEN ABBONOMENT NEMEN OP LARGE DAT IS PAS VET GEEN PIETELULLIGE STRIPJES EN GETRUT. |
| Gekhous:stoute Siesto!!!! beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet... |

wou niemand aanvallen hoor, vond alleen de massaalheid waarmee opeens gereageerd werd een beetje opvallend.... ik vond het al een tijdje kinderachtig, maar had gewoon geen zin om er wat van te zeggen, voelde me dus ook niet geroepen om ook te gaan zeggen van: ja, nu Jukx het zegt, wil ik het ook zeggen, Siesto is fout bezig zo!!
maja, zo ben ik, en nogmaals: wil niemand aanvallen (ook de eerste x hier denk ik??
)
oke, genoeg geouwehoerd in deze thread...er is hier meer gebeurd dan had moeten gebeuren..:/
dus blik of henkie_henk...kunnen jullie em sluiten ofzo?
pls?
alvast bedankt..ook namens lindsey
de mzzzzzls
John
| Originally posted by John dus blik of henkie_henk...kunnen jullie em sluiten ofzo? |