TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Posted by Transfusion on Mar-18-2006 11:23:

quote:
Originally posted by Zehra
iemand enig idee hoe ik die limiet van rapidshare kan omzeilen?! ik wil hier een film downen die ze hebben opgesplitst in 7 delen en kwil echt nie telkens een uur wachten

help ?!

indien adsl effe disconnecten en reconnecten

Posted by Push2005 on Mar-19-2006 16:27:

Nu ik die nieuwste versie van Winamp heb gedownload werkt mijn cueplayer niet meer en ik krijg die ook nie aan de praat na re�nstall: hij verschijnt dus gewoon niemeer... Mijn cueplayer is gedownload van winamp.com ... zijn er miss andere/betere cueplayers for download ?

En ook mijn streamripper komt niemeer terug nada ik die 1x gesloten heb

(Leve windows media player )

Posted by BZRK on Mar-19-2006 16:28:

quote:
Originally posted by Push2005
zijn er miss andere/betere cueplayers for download ?

http://www.guerillasoft.co.uk/mp3cue/index.html

Bestaan er dan andere

Posted by domineesje on Mar-19-2006 16:57:

quote:
Nu ik die nieuwste versie van Winamp heb gedownload werkt mijn cueplayer niet meer en ik krijg die ook nie aan de praat na re�nstall: hij verschijnt dus gewoon niemeer... Mijn cueplayer is gedownload van winamp.com ... zijn er miss andere/betere cueplayers for download ?

En ook mijn streamripper komt niemeer terug nada ik die 1x gesloten heb

(Leve windows media player )

ik heb dat probleem niet met streamripper
winamp open doen ==> voorkeuren ==> Plug-ins ==> algemene plugins ==> streamripper voor winamp configureren (geinstaleerde algemeen toepasbare plugins (geladen bij opstarten)

Posted by Push2005 on Mar-19-2006 17:04:

quote:
Originally posted by BZRK
http://www.guerillasoft.co.uk/mp3cue/index.html

Bestaan er dan andere

Ha, die werkt wel.

THX BZRK !

(ja er bestaan andere, maar ze zijn dus de moeite ni )

Posted by domineesje on Mar-19-2006 17:07:

quote:
Ha, die werkt wel.

THX BZRK !

(ja er bestaan andere, maar ze zijn dus de moeite ni )

streamripper al opgelost?

Posted by Push2005 on Mar-19-2006 17:09:

quote:
Originally posted by domineesje
streamripper al opgelost?

Nee, er staat enkel een vakje met "enable" en als ik da aanvink gebeurt er nog nieks als ik winamp heropstart...

Posted by domineesje on Mar-19-2006 17:13:

quote:
Nee, er staat enkel een vakje met "enable" en als ik da aanvink gebeurt er nog nieks als ik winamp heropstart...

strange...

Posted by mellow_head on Mar-21-2006 11:08:

quote:

Moet ge de werking van Streamripper hebbe? Das nochtans simpel ze

Posted by diddi on Mar-22-2006 09:53:

^ bestaan van streamrippers ook schedulers van?

Posted by mellow_head on Mar-22-2006 10:55:

^no fucking idea heb het allang niemeer gebruikt.

Posted by diddi on Mar-22-2006 12:58:

quote:
Moet ge de werking van Streamripper hebbe? Das nochtans simpel ze

quote:
Originally posted by mellow_head
^no fucking idea heb het allang niemeer gebruikt.

lolz

Posted by christina on Mar-24-2006 10:24:

ik ben een meisje en ik weet absoluut ni veel van pc's... laat mij da toch eerst duidelijk vermelden

ma nu heb ik iets voor me mijne laptop, diene heeft zo de gewoonte gekregen van af en toe gewoon uit te vallen...

what could it be?

Posted by Push2005 on Mar-24-2006 10:38:

quote:
Originally posted by christina
ik ben een meisje en ik weet absoluut ni veel van pc's... laat mij da toch eerst duidelijk vermelden

ma nu heb ik iets voor me mijne laptop, diene heeft zo de gewoonte gekregen van af en toe gewoon uit te vallen...

what could it be?

Da kan veel zijn eigenlijk :s

- Mogelijk een virus, maar die kans is nogal klein want dat doet je pc niet zomaar constant 'abrupt' uitvallen
- Goedkopere laptop met slechte koeling... hier hebben wel meer mensen last van, als je laptop gloedheet voelt na een tijdje heb je hetzelfde probleem als bertn hier beschreef 2 pagina's terug... Haal dan eens de stofzuiger uit ofzo
- Ik heb al gehoord dat vele adaptors van netstroomconversie niet zo goed meer zijn als vroeger (tmoet allemaal kapot zodat je weer rappr iets nieuw consumeert), dus kzou zeggen, voel ook eens aan je voeding, als die oververhit raakt na een uurke computeren dan kan het ook daaraan liggen.

En de laatste mogelijkheid is dat je computer al die ASOT's niemeer aankan

Tis een vort probleem dat je er niet zomaar uitkrijgt vrees ik :/

Posted by Bertn on Mar-24-2006 10:46:

quote:

what could it be?

valt hij uit terwijl je een spelletje speelt of een zware bewerking uitvoert? en wordt hij dan erg warm? dan heb je - zoals Push hierboven al zei - hetzelfde probleem als ik 2 weken geleden: als je PC te warm wordt valt hij uit, en dat kan aan de verstopte koeling liggen. is het een oude of een nieuwe laptop?

Posted by diddi on Mar-24-2006 10:57:

Gewoon de batterij plat

Posted by djcresto on Mar-24-2006 10:59:

Ik had hetzelfde voor.
Tijdens het spelen van Total Club Manager viel hij bij een bepaalde datum steeds uit. Kan dus aan spel gelegen hebben ook. Was al seizoen 2014-2015 ofzo.

Erna begon men pc steeds sneller uit te vallen. Eerst na een uur of 2, na heropstart na een uurke enzovoort. Geen virussen gevonden, alle mogelijke spyware laten lopen. Maar volgens mij is het gestopt door eens op de koeling te blazen. Klinkt stom natuurlijk. Maar soms werd hij (labtop aldi van 2,5 jaar) wel heel heet.

Posted by Belgian Bonzai on Mar-24-2006 11:00:

Als uw ventilator de hele tijd ferm draait (of helemaal niet, of nauwelijks bij serieze toepassingen), dan kan het oververhitting zijn. Als uw lappy het ook doet als je werkt op battery only, dan zal de voeding wss niet het probleem zijn. Als het meestal gebeurt bij beweging (niet noodzakelijk), dan is het mss een slecht contact in de laptop (aan de transfo bv), dan moet je je garantie aanspreken, of (als die vervallen is) een operatie uitvoeren.
Vermits je claimt niet zoveel van computers te kennen, misschien is uw batterij telkens leeg

Posted by christina on Mar-24-2006 11:41:

batterij is al zeker uitgesloten want die stak telkens ni in toen.
eerst dacht ik aan een vals contact, omdat em telkens uitvalt als ik da stuk aanraak waar de voeding in de pc steekt, ma nu valt em ook gewoon soms uit.
dit is dan weer bijna nooit als de ventilatie blaast, meestal is het vijf minuutjes nadat em opgestart is. mijn ventilatie blaast echter wel precies meer dan vroeger.
het beestje is 1,5 jaar oud ondertussen denk ik, hij was 1.499 euro en is van packard bell...

Posted by Belgian Bonzai on Mar-24-2006 11:48:

quote:
eerst dacht ik aan een vals contact, omdat em telkens uitvalt als ik da stuk aanraak waar de voeding in de pc steekt, ma nu valt em ook gewoon soms uit.

Dan zou ik nog steeds aan een slecht contact denken, een juist goed contact kan veranderen naar een net slecht contact oiv temperatuurverandering ook. ->
quote:
nu valt em ook gewoon soms uit.
dit is dan weer bijna nooit als de ventilatie blaast

Dat wordt opereren wss (meestal maar 1j garantie). Heel voorzichtjes openleggen en de stroomdraden volgen, alle contacten checken, en oplossen met soldeerbout (SUPERvoorzichtjes).

Posted by Antony on Mar-24-2006 11:50:

hou het bij een desktop

Posted by christina on Mar-24-2006 11:52:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Dat wordt opereren wss (meestal maar 1j garantie). Heel voorzichtjes openleggen en de stroomdraden volgen, alle contacten checken, en oplossen met soldeerbout (SUPERvoorzichtjes).

owkeeeeej nu iemand vinden da da kan doen voor mij...

Posted by Antony on Mar-24-2006 12:11:

probleempje... hoe krijde muziek van nen ipod Nano naar uwe pc? nerges zo'n optie in i-tunes

Posted by diddi on Mar-24-2006 12:27:

quote:
het beestje is 1,5 jaar oud ondertussen denk ik, hij was 1.499 euro en is van packard bell...

Ksnap niet dat Packard Bell nog computers aan de man krijgt. Heb ook een Packard Bell en heb hem ook al mogen binnen doen. Ik kreeg de laptop gewoon niet meer gestart. Viel nog onder garantie, maar toch, zou normaal niet mogen gebeuren h�! PB zit bij mij nu wel in de onderste la!

Kga binnenkort een nieuwe kopen, een Acer, iemand slechte ervaringen mee???

Posted by Lady_LizzY on Mar-24-2006 12:37:

quote:
Originally posted by Antony
probleempje... hoe krijde muziek van nen ipod Nano naar uwe pc? nerges zo'n optie in i-tunes

Er is een programma'ke yamipod of zoiets die gewoon drag 'n' drop gebruikt. Heb het al ge�nstalleerd op m'n pc, maar nog niet gebruikt.
Misschien kan je dat eens proberen, schijnt een vrij goed alternatief te zijn voor itunes...
Denk dat ge dat ergens kunt vinden op de telenet site, of op zdnet.

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »