TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
M'n eerste trance feest en het was meteen een goeie start!!!....hij draaide een schitterende set met veel stijlen (wel vet dat hij techno draaide). Verder was het echt top....er waren veel mensen op de meeting, was wel handig om het gezicht bij de naam te kunnen plaatsen...en sorry donna
(je weet wel wrom
)
Het laatste uur draaide hij ook vet (urban train, the prophet o.a)
Maar ga nu weer leren voor m'n herkanzingen morgen
Greetz Muppet
FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE
ok, dan alle foto's zijn online en te bewonderen op www.ikgahetjezeggen.com
Ik zal hieronder een paar van de beste foto's neerzetten.
Helaas werd op een gegeven moment na de laatste foto (die van Dimitri) mijn digicam afgenomen.
Niet fijn, en als reden werd aangevoerd dat deze foto's vaak op internet komen en dat mag dan weer niet (ik weet nergens wat van!!
)
De eerste paar uur stond ie achter een doek te draaien. Heel gaaf!!
En toen het doek gevallen was, natuurlijk vuurwerk!!
De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien.
Dit is die knal met de gouden snippers. Bij de oranje had ik mijn camera niet meer.
Have fun!!!
| quote: |
| Originally posted by WTB Hehe, het lijkt erop dat je nog nooit van AudioGalaxy gehoord hebt. Geeft niet, de mensen hier die wel audiogalaxy hebben (en een snelle verbinding) zullen waarschijnlijk wel de set in hun Shared Folder gooien. Met AudioGalaxy kun je je download namelijk 'resumen' iets dat voor de langzame verbindingen (die voor mij bijvoorbeeld) toch wel een must is bij een set van 7 uur. Het maakt me niet echt uit waar ik hem vandaan krijg, ALS ik 'm maar krijg (en zo snel mogelijk ). WTB. |

Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit 
| Originally posted by moogwai wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje ![]() ![]() |

| Originally posted by T.H.C. nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt. Enne ik vond de meeting wel |
)
Hij heeft idd een superset neergezet! Was een heel erg gaaf feest! TIESTO RULZZZ!
| Originally posted by moogwai wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje ![]() ![]() |
,
Heb er wel van gehoord maar als ik moet kiezen tussen audiogalaxy (is traag) of ftp (500 kbyte/s), dan ga ik toch voor die ftp. Via ftp komt hier alles ook binnen 
Dus niet omdat ik het niet ken maar gewoon omdat die snelheid een stuk beter is.
En als je vraagt om links: ik kan ze nog altijd niet geven en je zou er niets aan hebben ivm IP-restrictie 
| Originally posted by moogwai WTF .. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen ![]() Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair ![]() Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten : |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit |
| Originally posted by Little Theseus Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest |
Re: FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE
Originally posted by Robvef De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien. |

Re: Re: FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE
| Originally posted by Optimus die gele is toch wodan? links is petrus? en wie zijn die chicks? ![]() ![]() |
| Originally posted by Ding Chavez Daar is strax de groepsfoto voor. Ik vond de meeting zeer geslaagd, hoop mensen gezien en het private feestje met tijs08 op jan johnston zal ik nooit vergeten ![]() GreetZ, DC |

! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor
| Originally posted by !_PeTrUs_! En die chick die achter me staat is Donna |

volgens mij draaide hij ook:
Miro - by your side
en
Mauro picotto - Prendi & Scappa
maar pin me er niet op vast
32: Marc Norman - Overkill
49: Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Banging Mix)
55: Nalin & Kane - Open Your Eyes (El Barco Para Es Vedra Mix)
63: Solar Factor - Deep Sonar
Zo nog een paar nummertjes.
En het feest was er echt 1 om NOOOOOIT te vergeten. 

Wakker!!!!
Hi all,
Ow, wat een gruwelijk lekker feest was dat!
Ik kan niet al te veel vertellen nu, ben best wel brak en mijn bedje ziet er (ondanks het feit dat er niemand in ligt) heeeeel aantrekkelijk uit. All I wanted to say is dat ik de foto's laat ontwikkelen deze week waarna ik ze online zet, de link plaats ik hier. Oh, ik wilde alle TA's waarvan ik de hand heb geschud (en de rest of course) bedanken voor de toffe meeting. En Robvef, beter dat je je cam terug hebt man,..
Greetings,
Blighty
Ik von de meeting ook heel erg geslaagd en de foto is ook kewl. 

Hey man....toffe foto's
Het was vast heel gezellie 
How was it? (in English, please)
I'd love to hear how this party went, but I don't speak Dutch. If anyone has the time, please send me an email or OM telling me how it was. How was Jan Johnston? Thanks!
Re: How was it? (in English, please)
| Originally posted by tatgirl I'd love to hear how this party went, but I don't speak Dutch. If anyone has the time, please send me an email or OM telling me how it was. How was Jan Johnston? Thanks! |

Thanks! I can't wait to get back over there. You guys throw the BEST parties!!!!
Die nalin&Kane is zowwww mooooooooi!!!
Maarreeeee....waar was henk?!