TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Posted by Muppet on Feb-03-2002 17:14:

M'n eerste trance feest en het was meteen een goeie start!!!....hij draaide een schitterende set met veel stijlen (wel vet dat hij techno draaide). Verder was het echt top....er waren veel mensen op de meeting, was wel handig om het gezicht bij de naam te kunnen plaatsen...en sorry donna(je weet wel wrom )

Het laatste uur draaide hij ook vet (urban train, the prophet o.a)

Maar ga nu weer leren voor m'n herkanzingen morgen

Greetz Muppet

Posted by Robvef on Feb-03-2002 17:14:

Arrow FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE

ok, dan alle foto's zijn online en te bewonderen op www.ikgahetjezeggen.com

Ik zal hieronder een paar van de beste foto's neerzetten.

Helaas werd op een gegeven moment na de laatste foto (die van Dimitri) mijn digicam afgenomen.
Niet fijn, en als reden werd aangevoerd dat deze foto's vaak op internet komen en dat mag dan weer niet (ik weet nergens wat van!! )

De eerste paar uur stond ie achter een doek te draaien. Heel gaaf!!

En toen het doek gevallen was, natuurlijk vuurwerk!!

De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien.

Dit is die knal met de gouden snippers. Bij de oranje had ik mijn camera niet meer.

Have fun!!!

Posted by moogwai on Feb-03-2002 17:25:

quote:
Originally posted by WTB

Hehe, het lijkt erop dat je nog nooit van AudioGalaxy gehoord hebt. Geeft niet, de mensen hier die wel audiogalaxy hebben (en een snelle verbinding) zullen waarschijnlijk wel de set in hun Shared Folder gooien. Met AudioGalaxy kun je je download namelijk 'resumen' iets dat voor de langzame verbindingen (die voor mij bijvoorbeeld) toch wel een must is bij een set van 7 uur. Het maakt me niet echt uit waar ik hem vandaan krijg, ALS ik 'm maar krijg (en zo snel mogelijk ).

WTB.

wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje

Posted by eXos on Feb-03-2002 17:38:

Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit

Posted by TranceFool on Feb-03-2002 17:52:

quote:
Originally posted by moogwai

hehe dat is dan ongeveer 100 uur downloaden

Posted by Little Theseus on Feb-03-2002 18:04:

quote:
Originally posted by T.H.C.

nee, er is een internetruimte bij de HMH, Ik heb geloof ik wel 10x het adres in moeten typen voordat ik hem eindelijk goed had met mijn verdwaasde kop...(transeadd..nee...tranceadic....neee..enz.)maare het is me uiteindelijk gelukt.
Enne ik vond de meeting wel

haha ik ken dat probleem!
Ik had zelf dertig keer opnieuw mn password ingevoerd en maar afvragen waarom hij het niet deed. Bleek caps lock aan te staan (per ongeluk ingedrukt toen ofzo, en met die sterretjes zie je dat niet )

Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest

Posted by Jappio on Feb-03-2002 18:25:

Hij heeft idd een superset neergezet! Was een heel erg gaaf feest! TIESTO RULZZZ!

Posted by WTB on Feb-03-2002 19:03:

quote:

Download jij 'm anders ff voor me?? Dan zet je 'm op cd en stuur je die naar me op (of je komt het cdtje persoonlijk naar Groningen brengen). Alvast bedankt en tot ziens ,

WTB.

Posted by Sumaya on Feb-03-2002 19:08:

Heb er wel van gehoord maar als ik moet kiezen tussen audiogalaxy (is traag) of ftp (500 kbyte/s), dan ga ik toch voor die ftp. Via ftp komt hier alles ook binnen

Dus niet omdat ik het niet ken maar gewoon omdat die snelheid een stuk beter is.

En als je vraagt om links: ik kan ze nog altijd niet geven en je zou er niets aan hebben ivm IP-restrictie

Posted by Siesta on Feb-03-2002 19:09:

quote:
WTF .. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen

Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair

Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten :

hij was een uur na de uitzending al gerelled

Posted by Robvef on Feb-03-2002 20:36:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit

Niet eens opgelet, maar met die eerste foto had ik een probleempje met uploaden. Hij gooide heel die foto doordewar. Beetje jammer.

Posted by T.H.C. on Feb-03-2002 20:50:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest

lol, best stoer, ik was veels te verrot, moest ook nog 2,5 uur in de trein zitten.Daarna meteen gaan slapen, werd vanmiddag zeer verdwaast wakker en ik dacht dat het misschien al wel maandag was, maar kwam er gelukkig snel achter...

Die groepsfoto is wel leuk maar ik sta gvd helemaal achteraan, maar sta nog wel op die foto met met vlag van willem en maxima, haha 1 van de vier zit aan de alc. je kan als het goed is wel zien wie...hehe coole actie van die vlag smirnoff!! was nog verekte handig om je neus in te snuiten ofnie?

Posted by Opti on Feb-03-2002 20:59:

Re: FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE

quote:
Originally posted by Robvef

De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien.

die gele is toch wodan? links is petrus? en wie zijn die chicks?

Posted by eXos on Feb-03-2002 21:05:

Re: Re: FOTOOOOOOSSSSS ONLINNNNNEEEE

quote:
Originally posted by Optimus

die gele is toch wodan? links is petrus? en wie zijn die chicks?

Die naast mij zit is Annalies. Das een vriendin van ons. En die chick die achter me staat is Donna

Posted by tijs08 on Feb-03-2002 21:19:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daar is strax de groepsfoto voor. Ik vond de meeting zeer geslaagd, hoop mensen gezien en het private feestje met tijs08 op jan johnston zal ik nooit vergeten

GreetZ, DC

zekers niet, was echt fantastisch... SKYDIVE woooooeeeeeeeiiiiiii!!
en ik heb haar echt geen noot vals horen zingen! jammer dat ik je daarna niet meer heb gezien

zo ik ben ook weer bij kennis en vond het echt een geslaagde meeting (al kan ik me nog maar een paar mensen voor me halen) en dus zeker ook een heel erg geslaagd feestje!!
En my man PartyHardy jezus, relaxed feestje ofnieee ! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor

Coole fotooooos Robvef!!

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

En die chick die achter me staat is Donna

en ik sta rechts van haar

Posted by tijs08 on Feb-03-2002 21:54:

volgens mij draaide hij ook:

Miro - by your side

en

Mauro picotto - Prendi & Scappa

maar pin me er niet op vast

Posted by Remy D on Feb-03-2002 22:04:

32: Marc Norman - Overkill
49: Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Banging Mix)
55: Nalin & Kane - Open Your Eyes (El Barco Para Es Vedra Mix)
63: Solar Factor - Deep Sonar

Zo nog een paar nummertjes.

En het feest was er echt 1 om NOOOOOIT te vergeten.

Posted by blighty on Feb-03-2002 22:21:

Talking Wakker!!!!

Hi all,

Ow, wat een gruwelijk lekker feest was dat!
Ik kan niet al te veel vertellen nu, ben best wel brak en mijn bedje ziet er (ondanks het feit dat er niemand in ligt) heeeeel aantrekkelijk uit. All I wanted to say is dat ik de foto's laat ontwikkelen deze week waarna ik ze online zet, de link plaats ik hier. Oh, ik wilde alle TA's waarvan ik de hand heb geschud (en de rest of course) bedanken voor de toffe meeting. En Robvef, beter dat je je cam terug hebt man,..

Greetings,
Blighty

Posted by Remy D on Feb-03-2002 22:27:

Ik von de meeting ook heel erg geslaagd en de foto is ook kewl.

Posted by Miss Proximus on Feb-03-2002 22:39:

Hey man....toffe foto's Het was vast heel gezellie

Posted by tatgirl on Feb-03-2002 23:18:

How was it? (in English, please)

I'd love to hear how this party went, but I don't speak Dutch. If anyone has the time, please send me an email or OM telling me how it was. How was Jan Johnston? Thanks!

Posted by Remy D on Feb-03-2002 23:35:

Re: How was it? (in English, please)

quote:
Originally posted by tatgirl
I'd love to hear how this party went, but I don't speak Dutch. If anyone has the time, please send me an email or OM telling me how it was. How was Jan Johnston? Thanks!

It was GREAT. One of my best party's ever!!! Jan was also great. Close to you was so beautiful. And everything was super: the people the sound. My rating is 10 out 10.
Tis a little bit short but my point is clear.

Posted by tatgirl on Feb-03-2002 23:40:

Thanks! I can't wait to get back over there. You guys throw the BEST parties!!!!

Posted by Donna on Feb-04-2002 05:30:

Die nalin&Kane is zowwww mooooooooi!!!

Posted by Donna on Feb-04-2002 05:31:

Maarreeeee....waar was henk?!

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »