TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »


Posted by Kelly* on Oct-15-2006 17:27:

Ik zit ondertussen aan de 50...
hopelijk mog 4 erbij binnenkort


Posted by Jakhira on Oct-15-2006 17:33:

Heh, heb deze thread nooit gezien

Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin

De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer


Posted by domineesje on Oct-15-2006 17:35:

quote:
Originally posted by Pumaz
Heh, heb deze thread nooit gezien

Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin

De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer



dat zeggen de mensen rap, maar een dokter??? zo'n dwaashoofd


Posted by Jakhira on Oct-15-2006 17:37:

Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ?


Posted by domineesje on Oct-15-2006 17:49:

quote:
Originally posted by Pumaz
Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ?


neen omdat een jaar of twee me iemand daar mee ziek gemaakt heeft met te zeggen, ge hebt anorexia (jaloesi was't), en hoe meer ik at hoe meer ik mijn gewicht verloor, dat mens maakte zelf alledagen havermoutpapjes met veel suiker, ik lust geen zoetige plakdingens

en ja, toen ik u zag, was me dat opgevallen


Posted by Config on Oct-15-2006 18:12:

quote:
Originally posted by domineesje
Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden

Hoe zit het met de anderen en hun streven?


stoppen met roken helpt daar ook voor ze


Posted by Jakhira on Oct-15-2006 18:16:

quote:
Originally posted by domineesje
en ja, toen ik u zag, was me dat opgevallen

Eerlijk gezegd weet ik niet wanneer je mij gezien hebt

't Schommelt al 2 jaar, eerste BETA party woog ik 57,5 (ja weet ik nog perfect ), in 2005 is 't tot 76 geraakt (een persoonlijke hoogterecord !!) en nu is het weer 54,3...


Posted by domineesje on Oct-15-2006 18:18:

quote:
Originally posted by Pumaz
Eerlijk gezegd weet ik niet wanneer je mij gezien hebt

't Schommelt al 2 jaar, eerste BETA party woog ik 57,5 (ja weet ik nog perfect ), in 2005 is 't tot 76 geraakt (een persoonlijke hoogterecord !!) en nu is het weer 54,3...


betaparty juli...


Posted by Jasperovitsj on Oct-15-2006 19:18:

Ik zit ook min of meer aan mijn streefdoel. Ik weeg nu 73 kilo, maar er mogen er nog een stuk of 3 af om helemaal strak te staan. Een maand elke dag met de fiets naar het werk en nu terug heel regelmatig zaalvoetballen did the trick. Mijn eetgewoonten zijn wel nog niet veranderd


Posted by Jakhira on Oct-15-2006 19:23:

Werk je nu J ?

Wist ik ni


Posted by Jasperovitsj on Oct-15-2006 19:25:

Vakantiewerk h�


Posted by Jakhira on Oct-15-2006 19:36:

Ah oeps

Dan is 't goed


Posted by Vishnu on Oct-15-2006 19:41:

quote:
Originally posted by Pumaz
nu is het weer 54,3...

Hoe groot bende gij?


Posted by dj Zevan on Oct-15-2006 20:06:

de kilos zijn er bij mij langzaam aan het bijkomen
op een jaar tijd van 77kg naar 82kg,
en die enkelblessure , 3 weken kinesist en dus geen voetbal, zullen daar ook geen goed aan doen


Posted by FCB_Fanatic on Oct-15-2006 20:19:

+/- 1m75
+/- 64kg

qua gewicht valt het goed mee maar ik vind dat ik toch wel es wa meer body zou moeten kweken. Kga sinds vorige week wel maandag en donderdag een 6-tal kilometer lopen en ik ga ook proberen wekelijks te gaan zwemmen om mijn conditie wat te verbeteren. Zondag is dan ook nog zaalvoetbal ...


Posted by Bl@ckOut on Oct-16-2006 10:28:

Met al die zaalvoetballers hier kunnen we hier al een BETA-competitie houden

btw, bij mij is er nog gene kilo bijgekomen denk ik


Posted by Jasperovitsj on Oct-16-2006 17:58:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Met al die zaalvoetballers hier kunnen we hier al een BETA-competitie houden


Het zou plezant zijn om nog eens met een paar Beta's een matchke te spelen ja


Posted by Push2005 on Oct-16-2006 18:15:

quote:
Originally posted by dj Zevan
de kilos zijn er bij mij langzaam aan het bijkomen
op een jaar tijd van 77kg naar 82kg,
en die enkelblessure , 3 weken kinesist en dus geen voetbal, zullen daar ook geen goed aan doen


Ik win: in een jaar tijd van 74 --> 86

Dat wordt sporten geblazen... Vanaf nu zwem ik terug 4u en half per week ; en geen vuile pita's en broodjes meer.


Posted by Tiger777 on Oct-16-2006 20:19:

1 maand arbeiden in den delaize: 54 => 59
(1 maand terug kontziten: 59 => 55)


Posted by De Geert on Oct-16-2006 20:47:

bij mij de omgekeerde beweging van de meesten hier:

begin mei 2005: 103 kg
nu: 84 kg


Posted by Vishnu on Oct-16-2006 21:00:

Ik schommel al een tijdje tussen de 72 en de 74 kg voor 1m81. Veel trainen/sporten/op voeding letten of juist niet verandert daar weinig aan. Hoogetrecord was denk ik ongeveer 77 kg.


Posted by Bl@ckOut on Oct-17-2006 10:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het zou plezant zijn om nog eens met een paar Beta's een matchke te spelen ja

Over een matchke gesproken, ik wacht nog op uw antwoord


Posted by Jasperovitsj on Oct-17-2006 11:09:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Over een matchke gesproken, ik wacht nog op uw antwoord

Checkt uwe PM binnen 2 minuten


Posted by Wildfir3 on Oct-17-2006 11:36:

Ben ook weer wat bijgekomen, en die kilo's moeten er ook weer af... 12 moeten er af.

Gisteren een nieuwe mountainbike besteld (knal, weer een hele hap spaargeld weg), dus vanaf nu weer wat door de bossen gaan knallen!

Verder ook weer af en toe gaan lopen, en let ik sterk op mijn voeding... komt wel goed


Posted by pooley on Oct-17-2006 14:05:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ben ook weer wat bijgekomen, en die kilo's moeten er ook weer af... 12 moeten er af.

Gisteren een nieuwe mountainbike besteld (knal, weer een hele hap spaargeld weg), dus vanaf nu weer wat door de bossen gaan knallen!

Verder ook weer af en toe gaan lopen, en let ik sterk op mijn voeding... komt wel goed

kga da ook doen


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.