TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
Ik zit ondertussen aan de 50...
hopelijk mog 4 erbij binnenkort 
Heh, heb deze thread nooit gezien 
Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin 
De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Heh, heb deze thread nooit gezien ![]() Ik zou moeten meedoen, maar ik heb geen zin ![]() De dokter die mij 'op de rand van anorexia' vond zie ik toch ni meer |
Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ? 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Zeg je dat omdat je mij al es gezien hebt of wil je vriendelijk zijn ? |
| quote: |
| Originally posted by domineesje Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden ![]() Hoe zit het met de anderen en hun streven? |
| quote: |
| Originally posted by domineesje en ja, toen ik u zag, was me dat opgevallen |

), in 2005 is 't tot 76 geraakt (een persoonlijke hoogterecord !!) en nu is het weer 54,3...
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Eerlijk gezegd weet ik niet wanneer je mij gezien hebt ![]() 't Schommelt al 2 jaar, eerste BETA party woog ik 57,5 (ja weet ik nog perfect ), in 2005 is 't tot 76 geraakt (een persoonlijke hoogterecord !!) en nu is het weer 54,3... |
Ik zit ook min of meer aan mijn streefdoel. Ik weeg nu 73 kilo, maar er mogen er nog een stuk of 3 af om helemaal strak te staan. Een maand elke dag met de fiets naar het werk en nu terug heel regelmatig zaalvoetballen did the trick. Mijn eetgewoonten zijn wel nog niet veranderd 
Werk je nu J ? 
Wist ik ni 
Vakantiewerk h� 
Ah oeps 
Dan is 't goed

| quote: |
| Originally posted by Pumaz nu is het weer 54,3... |
de kilos zijn er bij mij langzaam aan het bijkomen
op een jaar tijd van 77kg naar 82kg,
en die enkelblessure , 3 weken kinesist en dus geen voetbal, zullen daar ook geen goed aan doen
+/- 1m75
+/- 64kg
qua gewicht valt het goed mee maar ik vind dat ik toch wel es wa meer body zou moeten kweken. Kga sinds vorige week wel maandag en donderdag een 6-tal kilometer lopen en ik ga ook proberen wekelijks te gaan zwemmen om mijn conditie wat te verbeteren. Zondag is dan ook nog zaalvoetbal ...
Met al die zaalvoetballers hier kunnen we hier al een BETA-competitie houden 
btw, bij mij is er nog gene kilo bijgekomen denk ik 
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Met al die zaalvoetballers hier kunnen we hier al een BETA-competitie houden ![]() |
| quote: |
| Originally posted by dj Zevan de kilos zijn er bij mij langzaam aan het bijkomen op een jaar tijd van 77kg naar 82kg, en die enkelblessure , 3 weken kinesist en dus geen voetbal, zullen daar ook geen goed aan doen |
; en geen vuile pita's en broodjes meer.
1 maand arbeiden in den delaize: 54 => 59
(1 maand terug kontziten: 59 => 55)
bij mij de omgekeerde beweging van de meesten hier:
begin mei 2005: 103 kg
nu: 84 kg

Ik schommel al een tijdje tussen de 72 en de 74 kg voor 1m81. Veel trainen/sporten/op voeding letten of juist niet verandert daar weinig aan. Hoogetrecord was denk ik ongeveer 77 kg.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Het zou plezant zijn om nog eens met een paar Beta's een matchke te spelen ja |
| quote: |
| Originally posted by Bl@ckOut Over een matchke gesproken, ik wacht nog op uw antwoord |
Ben ook weer wat bijgekomen, en die kilo's moeten er ook weer af... 12 moeten er af.
Gisteren een nieuwe mountainbike besteld (knal, weer een hele hap spaargeld weg), dus vanaf nu weer wat door de bossen gaan knallen!
Verder ook weer af en toe gaan lopen, en let ik sterk op mijn voeding... komt wel goed 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ben ook weer wat bijgekomen, en die kilo's moeten er ook weer af... 12 moeten er af. Gisteren een nieuwe mountainbike besteld (knal, weer een hele hap spaargeld weg), dus vanaf nu weer wat door de bossen gaan knallen! Verder ook weer af en toe gaan lopen, en let ik sterk op mijn voeding... komt wel goed |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.