TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005 TranceAddict Tune of the Year
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Voor mij wint Jonas toch sowieso... Die �ne original mix van silent waves moet het opnemen tegen een 6tal remixes van swing to harmony, die gericht zijn op elk een verschillend trancepubliek... niet echt een gelijke strijd alsjet mij vraagt... Dus Jonas, you've won already ... Congratulations |

hehe, mooi van jonas
't is al terug gelijk
gaat nog spannend worden tot op 't laatste denk ik. Go Jonas 
als Silent Waves wint, they lost it
| Originally posted by Push2005 Voor mij wint Jonas toch sowieso... Die �ne original mix van silent waves moet het opnemen tegen een 6tal remixes van swing to harmony, die gericht zijn op elk een verschillend trancepubliek... |
| Originally posted by Eagle` als Silent Waves wint, they lost it |
| Originally posted by Push2005 Zeg gij dan eens wie er moet winnen... of zijn al de tracks verliezers ? |
Meeste tracks in dat lijstje zijn echt wel goed. Alleen die Pryda - Aftermath, ik begrijp echt niet wat sommigen daarin zien. imo het slechtste nummer in dat lijstje.
^akkoord.
Die PvD remix van Summerdream vind ik anders wel super. Die Pryda heb ik eens gecheckt, ik dacht aan een mislabel, da was direct shift-del.
| Originally posted by Push2005 Zeg gij dan eens wie er moet winnen... of zijn al de tracks verliezers ? |
| Originally posted by Eagle` The Killers - Mr. Brightside of Royksopp - What Else Is There |
Mr Brightside ftw 
| Originally posted by Real Uw mening zuigt man. |
| Originally posted by Phortastic beats uw top 5 |
die steur tracks zijn ondank da ze misschien aanstekkelijk klinken, zijn zo simpel qua structuur da het onnozel wordt als ge er over napeist
| Originally posted by Eagle` die steur tracks zijn ondank da ze misschien aanstekkelijk klinken, zijn zo simpel qua structuur da het onnozel wordt als ge er over napeist |
K'snap niet hoe Silent Waves zo hoog staat, mooie track maar niks speciaals imo, Palma Salone daarin tegen 
| Originally posted by Real I beg to differ. |
Kweenie...heb heel lang niet het Casta-gevoel gehad dankzij een suffe anekdote van Armin in ASOT
Als ik voor 2005 de beste Steur-productie (released!) zou moeten kiezen, zou ik toch �cht voor Castamara gaan, al doet Silent Waves mij toch n�t wat meer aan de onvergetelijke Intuition Summer Event en FFWD Dance Parade denken
Ik denk alleen dat 2006 een nog beter jaar gaat worden voor Sir Steur !

| Originally posted by Eagle` die steur tracks zijn ondank da ze misschien aanstekkelijk klinken, zijn zo simpel qua structuur da het onnozel wordt als ge er over napeist |
Stille Golven lijkt opeens een flinke voorsprong te hebben genomen !
(64 tegen 56 van Perasma)
Jeee...Ben hier acuut aan de Mushroom Therapy gegaan, werd een beetje zeeziek ![]()
| Originally posted by Push2005 Ja, en ? Het zijn dikwijls de simpele tracks die het hem doen. En die structuur van Silent Waves is niet moeilijker of simpeler dan van een andere trancetrack; en het siert die track juist dat de melodie een vrij catchy, toch eenvoudig patroon bevat. Wellicht zitten alle J00F-tracks vol onmetelijke diepgang en keer op keer vernieuwend ? |

^
En ooit gehoord van 'less is more' ? 
Ik maak m'n tracks bewust niet onnodig ingewikkeld van structuur om verschillende redenen:
-De technische uitdaging is veel groter om een interresante track te maken zonder overdadig veel elementen en structuren te gebruiken.
-Het thema ( in geval van trance, vervang dit door de 'hook' in andere stijlen) moet er 100% staan , anders is meteen de hele track ingezakt ( ook een leuke uitdaging )
-M'n persoonlijke smaak gaat gewoon naar muziek die recht op het doel afgaat en waar elke sound en elk effect er staat voor een reden ipv gewoon om productieskills te showen. ( Ik vind het album 'future history' van Joris Voorn een goed voorbeeld , heerlijke muziek gewoon
)
en OMG
het gaat goed met de vote 
| Originally posted by Estuera -M'n persoonlijke smaak gaat gewoon naar muziek die recht op het doel afgaat en waar elke sound en elk effect er staat voor een reden ipv gewoon om productieskills te showen. |
| Originally posted by Estuera ...lang verhaal.... Ik vind het album 'future history' van Joris Voorn een goed voorbeeld , heerlijke muziek gewoon ) en OMG het gaat goed met de vote |

Wat een herinneringen !!!
Wellicht bezit ik ook telepathische gave om de stemming te beinvloeden ??