TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
Belle ftw
toen ik vanmorgen begon te werken, stond het liedje van kate ryan te spelen. awel ik moet zeggen, als ze dit sturen maken ze volgens mij toch een grote kans. tis echt zo een beetje een anthem(als ge me wat begrijpt)
Kate FTW
Ik ben benieuwd hoe jullie reageren als ze haar stijl weer gaat omschrijven als vocal trance. 
Het genre van Kaye Styles is ook absoluut mijn genre niet maar ik vind het wel een betere productie dan de nummers van Kate Ryan en Belle Perez. Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer. La Sakrah moet ik nog is horen om een goed oordeel over te kunnen vellen.
Algemeen gezien vind ik het niveau nu toch verbazend hoog...andere jaren zit de finale nog vol met Vanessa Chinitors en consoorten.
| quote: |
| Originally posted by E-motion_error Het genre van Kaye Styles is ook absoluut mijn genre niet maar ik vind het wel een betere productie dan de nummers van Kate Ryan en Belle Perez. Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer. La Sakrah moet ik nog is horen om een goed oordeel over te kunnen vellen. Algemeen gezien vind ik het niveau nu toch verbazend hoog...andere jaren zit de finale nog vol met Vanessa Chinitors en consoorten. |
of K3 
| Originally posted by TranceSeeker Ik zou De Schepper sturen, sterk nummer, en voor buitenlanders nog mysterieus ook denk ik. |
dat nummer van Afi deed mij trouwens denken aan Anastacia
| Originally posted by E-motion_error Peter Evrard mag ook wel vind ik, prachtig nummer, kwalitatief TE goed om ginder te winnen maar liever niet winnen met een goed nummer dan wel winnen met een belachelijk nummer. |
hehehe... verbazend hoe in de eerste threads "Eurosong" als belachelijk en "1 groot politiek cicrcus" werd bestempeld en dat er nu al 11 vellekes zijn volgeluld.
Kate Ryan vond ik ook wel een sterk nummer. Heb nog altijd een video'ke liggen waar ze in de Zillion haar eerste hitje zong (kan nu ff niet meer op het nummertje komen) met die g**le bitch look van haar. Enkele jaren later ziet ze er niet meer uit...
Kvind het niveau ook wel hoger dan pakweg 5 jaar geleden en er doen trouwens ook veel "artiesten" mee waarvan ik nog nooit had gehoord.
Kay Styles: kust men kl*ten. "Don't be silly, put a condom on your wally..."

| Originally posted by diddi hehehe... verbazend hoe in de eerste threads "Eurosong" als belachelijk en "1 groot politiek cicrcus" werd bestempeld en dat er nu al 11 vellekes zijn volgeluld. |
| Originally posted by diddi hehehe... verbazend hoe in de eerste threads "Eurosong" als belachelijk en "1 groot politiek cicrcus" werd bestempeld en dat er nu al 11 vellekes zijn volgeluld. Kate Ryan vond ik ook wel een sterk nummer. Heb nog altijd een video'ke liggen waar ze in de Zillion haar eerste hitje zong (kan nu ff niet meer op het nummertje komen) met die g**le bitch look van haar. Enkele jaren later ziet ze er niet meer uit... Kvind het niveau ook wel hoger dan pakweg 5 jaar geleden en er doen trouwens ook veel "artiesten" mee waarvan ik nog nooit had gehoord. Kay Styles: kust men kl*ten. "Don't be silly, put a condom on your wally..." |
Ik heb geen enkele aflevering gezien, maar wel enkele nummers gehoord. Maar overal hoor ik negatieve reacties en wordt er lachwekkend gedaan over het triestige niveau dit jaar in de kranten, door juryleden, andere fora,... Hier beweren jullie het tegendeel. Ik weet niet wie ik moet geloven, maar ik denk dat jullie een aparte muzieksmaak hebben. 
Ik snap gewoon het nut niet echt.
Als Eurosong gedaan is, is het weer "boeeee stomme vriendjespolitiek".
Spijtig genoeg ist nog waar ook.
Die wedstrijd heeft 0,0 te maken met muziekkwaliteit, het draait hem eerder om zo origineel mogelijk te zijn (misschien nog niet zo slecht, hoewel, ik herinner mij de Duitse deelnemer van een 3-4tal jaar terug, Wadde Hadde Dude Da...
Dat liedje eindigde nog top3 ook nog if I'm not mistaking)
Plus die vriendjespolitiek dan, oostblokkers stemmen op elkaar, Belgie stemt op Nederland, Spanje & Belgie geven na 20 jaar elkaar ook nog steeds punten)
Wat ne mottige klucht is die Eurosong toch. Het zal mij worst wezen wie er wint. Als Belgie laatste eindigt, so be it. Als Belgie wint, zal ik geen vuurwerk afsteken.
My 2 cents, misschien ben ik gewoon ne zagevent.
| Originally posted by Real My 2 cents, misschien ben ik gewoon ne zagevent. |
"Ik ben een echte zuurpruim, maar ik lijd er niet onder. Het is niet duidelijk of mijn omgeving er w�l of niet onder lijdt." 
^stfu
http://www.zuurpruimen.nl
Doe de test eens.

Kate Ryan naar Athene 
pfffrt vuilen afrip
Wat een zever toch, Brahimmeken krijgt daar het maximum van de punten en vervolgens van iedereen bijna het minimum. Het lied van Kate Ryan dat ze gaan sturen is er een zoals dertien in een dozijn, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het weer minder zal zijn in Athene.
Ik ben tevreden
Kate 1, Petra 2
enkel Belle had wa dieper mogen staan...
| Originally posted by Antony enkel Belle had wa dieper mogen staan... |
| Originally posted by Devilex Het lied van Kate Ryan dat ze gaan sturen is er een zoals dertien in een dozijn, dus ik ben er vrijwel zeker van dat het weer minder zal zijn in Athene. |
Els vond ik persoonlijk het beste en die kreeg de laatste plaats,
Die act van petra vind ik maar dikken bucht
en nummer 2 op mijn lijst van zielige liedjes is Kate Ryan 
De schepper was ook mijn nummer 2. Zeer sterk nummer en zeer sterk gezongen. Kreeg er zowaar rillingen van