TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan. Dus laat die nederlanders lekker meedoen met jullie contest. Of zijn jullie zo bang dat jullie verliezen van een kaaskop op klompen. ![]() Mietjes! Bang dat de nederlanders weer boven de belgen staan! ![]() Schijtebroeken! Jullie schijten al 7 kleuren als een nederlandse DJ de zaal in komt lopen. bang dat de nederlanders weer beter zijn huh? Stelletje janettes! Wijven! Mietjes! Dj Wouten!Ei wint toch. |

Wij zijn beter in stuff maar jullie weten het te verkopen... kijk maar naar heineken en amstel, op wat trekt da eigenlijk terwijl er jupiler en hoegaarden bestaat 
, het zijn onze producers die jullie dj's voeden
| Originally posted by Push2005 Ei won niet eens in jullie eigen contest |

ok� dan schrijf ik mij bij deze ook in 
| Originally posted by Zehra edit: ge vergeet Airwave |
| Originally posted by Push2005 Ei won niet eens in jullie eigen contest En de belgen doen niet onder... de beste producers van trance bevinden zich toevballig wel nog altijd IN ONS LAND ![]() Vuile kuthollanders, tis eigenlijk altijd hetzelfde Wij zijn beter in stuff maar jullie weten het te verkopen... kijk maar naar heineken en amstel, op wat trekt da eigenlijk terwijl er jupiler en hoegaarden bestaat ![]() Op wat trekken Ti�sto; Armin & Ferry nu als wij M.I.K.E, Fred Baker & Jonas Steur hebben , het zijn onze producers die jullie dj's voeden |
He has a point though
Maar dat neemt niet weg dat we voor onze eigen artiesten eens goed mogen supporteren 
| Originally posted by New Wave Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan. |

Oh hier gaan we weer,
Belgie - Nederland
Het is het individu dat telt
Tiesto heeft het gemaakt, niet de Nederlanders
wat maakt het uit waar ze wonen?
En van mij apart doen die hollanders toch gewoon mee
ze wonen niet in diezelfde stomme driehoek, so what 
Voor mij zijn Nederlanders meer landgenoten dan die ***Walen
N'est ce pas? ze spreken tenminste dezelfde taal
@ New Wave, get over it, die Rosse van k3 heeft al een lief
Hoe meer mense er mee doen, hoe minder kans dat ik laatste wordt 
| Originally posted by Sh!fty Hoe meer mense er mee doen, hoe minder kans dat ik laatste wordt |
Ma, keb ook iets tegen hollanders, waarschijnlijk jaloersheid over de vlotheid van die gaste. Vlaamse maskes >> hollandse zenne. Allemaal zo'n uberge�mancipeerde vrouwen met brede schouders volgens hetgeen ik kan vaststellen
| Originally posted by Sh!fty En van mij apart doen die hollanders toch gewoon mee ze wonen niet in diezelfde stomme driehoek, so what ![]() Voor mij zijn Nederlanders meer landgenoten dan die ***Walen N'est ce pas? ze spreken tenminste dezelfde taal |
| Originally posted by Tiger777 Gene schrik, die kans is onbestaande eigeil en ik doen mee |

Mss nog een alternatieve oplossing voor dat NL/BETA-probleem in de contest:
ge kunt het ook organiseren zoals zo vaak gedaan wordt in zogeheten open nationale kampioenschappen in de sport: nen Hollander mag meedoen en kan zelfs winnen, maar koppel er dan ook nen titel aan van "beste Beta-DJ van het jaar" ofzoiets, en geef die aan den eersten Belg
Iedreen content.
| Originally posted by Eagle` idd ![]() ![]() btw diegene van ons 2 da toch in de 2de ronde moest geraken betaalt den andere nen duvel eh, tis onwaarschijnlijk, mo wie weet zijn de wonderen de wereld nog ni uit |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar opeens half NLTA laten meedoen vind ik dan weer te ver gaan. Er zijn genoeg Beta's om onderling een leuke competitie te houden, laat ons nou gewoon ons ding doen |

En jij moest nog wat uppen volgens mij.
zeh, gaat der nog wat van komen, tijd om da ding es op pootjes te zetten �... Ik denk niet dat er nog Dj's zullen bijkomen, dus tijd om de ftp op te zetten zeker..?
Ik dacht eraan wel nog wat te wachten, ik kan in de examens wel geen set opnemen denk ik
en die ftp regelen neemt ook tijd in beslag; is 11 feb niet goed ? 
| Originally posted by Tiger777 zeh, gaat der nog wat van komen, tijd om da ding es op pootjes te zetten �... Ik denk niet dat er nog Dj's zullen bijkomen, dus tijd om de ftp op te zetten zeker..? |
Weer een leuke NL-Be rel veroorzaakt...
Ik heb er geen problemen mee dat k nie mee mag doen. Het heet niet voor niets een BeTA-contest. Het leek me wel leuk om mee te doen en kon t altijd vragen natuurlijk.
Voor mijn mixing skilzzz hebben jullie trouwens niet veel te vrezen(voor die van Freezel en eieregooie veel meer): Ik ben nog niet zo lang bezig en heb een beetje crappy apparatuur: Een Numark mixer en twee Gemini TT's.
Maar mocht t er een plaatsje vrij zijn...

| Originally posted by The Freezzz Weer een leuke NL-Be rel veroorzaakt... Ik heb er geen problemen mee dat k nie mee mag doen. Het heet niet voor niets een BeTA-contest. Het leek me wel leuk om mee te doen en kon t altijd vragen natuurlijk. Voor mijn mixing skilzzz hebben jullie trouwens niet veel te vrezen(voor die van Freezel en eieregooie veel meer): Ik ben nog niet zo lang bezig en heb een beetje crappy apparatuur: Een Numark mixer en twee Gemini TT's. |
Wat we ook wel kunnen doen: we maken gewoon bijvoorbeeld 20 plaatsen vrij, en first come first serve, ongeacht het aantal nederlanders of belgen? Tenslotte is de thread toch al meer dan een week open, dus er zullen echt niet veel meer Beta's zijn die wel willen meedoen maar de thread nog niet gelezen hebben. Dus dan kunnen we de rest van het deelnemersveld gerust opvullen met nlta's 
| Originally posted by Jasperovitsj Wat we ook wel kunnen doen: we maken gewoon bijvoorbeeld 20 plaatsen vrij, en first come first serve, ongeacht het aantal nederlanders of belgen? Tenslotte is de thread toch al meer dan een week open, dus er zullen echt niet veel meer Beta's zijn die wel willen meedoen maar de thread nog niet gelezen hebben. Dus dan kunnen we de rest van het deelnemersveld gerust opvullen met nlta's |
Hebben jullie ook regels kwa muziekmedium?
Bij eerdere contests hadden we mensen die setjes op de pc hadden gemaakt, sets van cd's en sets van vinyl. Tis een tip, wil me er verder niet veel mee bemoeien. 
| Originally posted by New Wave Hebben jullie ook regels kwa muziekmedium? Bij eerdere contests hadden we mensen die setjes op de pc hadden gemaakt, sets van cd's en sets van vinyl. Tis een tip, wil me er verder niet veel mee bemoeien. |
| Originally posted by Push2005 Dus in totaal wachten tot we bvb 20 dj's hebben... startend met de lijst van nu, en er moeten mensen zich maar zien aan te melden ? En wat doen we met de jury ? |

Ok, dat is een goed idee... ik dacht anders aan volgend systeem
3 rondes:
Ronde 1: 20 mixes in 5 poules... dus 4 per poule
Poule 1
A , B , C , D
Poule 2
E , F , G, H
Poule 3
I , J , K , L
Poule 4
M, N , O , P
Poule 5
Q, R , S , T
In elke poule worden 2 winnaars gekozen
Ronde 2: 10 mixes in 2 poules, dus 5 per poule
Poule 1
A, B, C, D , E
Poule 2
F, G, H, I, J
In elke poule worden 2 winnaars gekozen
Ronde 3: Finale: 4 mixes in 1 poule
A, B, C, D
Dus kzal dan eens nadenken over eventuele juryverdeling... gaan jullie akkoord met dit systeem ?
Ik zou trouwens willen vragen dat TOR & Phortastic ook in de jury zouden zitten om wat meer veelzijdigheid aan smaken te hebben.
Ook DJ Sid zou ik graag bij de Dj's hebben ter variatie