TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Posted by Push2005 on Jan-27-2006 15:58:

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan. Dus laat die nederlanders lekker meedoen met jullie contest. Of zijn jullie zo bang dat jullie verliezen van een kaaskop op klompen.
Mietjes! Bang dat de nederlanders weer boven de belgen staan!
Schijtebroeken! Jullie schijten al 7 kleuren als een nederlandse DJ de zaal in komt lopen. bang dat de nederlanders weer beter zijn huh? Stelletje janettes! Wijven! Mietjes! Dj Wouten!

Ei wint toch.

Ei won niet eens in jullie eigen contest
En de belgen doen niet onder... de beste producers van trance bevinden zich toevballig wel nog altijd IN ONS LAND
Vuile kuthollanders, tis eigenlijk altijd hetzelfde Wij zijn beter in stuff maar jullie weten het te verkopen... kijk maar naar heineken en amstel, op wat trekt da eigenlijk terwijl er jupiler en hoegaarden bestaat

Op wat trekken Ti�sto; Armin & Ferry nu als wij M.I.K.E, Fred Baker & Jonas Steur hebben , het zijn onze producers die jullie dj's voeden

Posted by Zehra on Jan-27-2006 16:00:

quote:
Originally posted by Push2005

kweet nie of ge 't weet maar ei heeft da ding wel twee keer achter elkaar gewonne

edit: ge vergeet Airwave

Posted by deefke on Jan-27-2006 16:03:

ok� dan schrijf ik mij bij deze ook in

Posted by Real on Jan-27-2006 16:09:

quote:
Originally posted by Zehra
edit: ge vergeet Airwave

En Pim.

Posted by New Wave on Jan-27-2006 16:20:

quote:
En de belgen doen niet onder... de beste producers van trance bevinden zich toevballig wel nog altijd IN ONS LAND
Vuile kuthollanders, tis eigenlijk altijd hetzelfde Wij zijn beter in stuff maar jullie weten het te verkopen... kijk maar naar heineken en amstel, op wat trekt da eigenlijk terwijl er jupiler en hoegaarden bestaat

Op wat trekken Ti�sto; Armin & Ferry nu als wij M.I.K.E, Fred Baker & Jonas Steur hebben , het zijn onze producers die jullie dj's voeden

Mwhoehaha...belgen en goeie producers.. wat een bull kerel! Enige waar jullie op teren is die M.I.K.E. die het enkel nog maar in nederland en belgie goed doet. Nederlandse producers en DJ zwerven over de hele wereld. Laat die belgen eerst maar eens de grens over gaan. Zonder Tiesto was trance in Amerika nooit voorgekomen. Zonder Ferry Corsten was er helemaal geen trance in China. Nederlanders hebben in Israel de trancescene helemaal opgebouwd. Armin van buren battled alle belgen bij elkaar. Jullie lopen gigantisch achter mensen. Blijf vooral Retro draaien daar! K3 heeft nog meer bereikt dan de hele Belgische trancescene bij elkaar. Stelletje retronichten!
Nog zo'n knap voorbeeld...marco bailey jullie technoheld! Elke set verknalt hij weer met zijn stomme fouten! Als dat jullie niveau is!?

Kortom, Ei en Freezel gewoon mee laten doen, geen gezeik meer.

Posted by Push2005 on Jan-27-2006 16:23:

He has a point though

Maar dat neemt niet weg dat we voor onze eigen artiesten eens goed mogen supporteren

Posted by Jasperovitsj on Jan-27-2006 16:44:

quote:
Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan.

Oorspronkelijk was het een NLTA contest ja, maar aangezien er enkele belgen mee mixjes hebben ingestuurd (omdat er niet genoeg NL dj's waren ) en ook gejureerd hebben is de contest effectief omgedoopt naar een NLBETA contest
Enfin, voor mijn part doen Ei en Freezel ook mee als ze willen, het zijn tenslotte halve Beta's. Maar opeens half NLTA laten meedoen vind ik dan weer te ver gaan. Er zijn genoeg Beta's om onderling een leuke competitie te houden, laat ons nou gewoon ons ding doen

Posted by Sh!fty on Jan-27-2006 17:00:

Oh hier gaan we weer,
Belgie - Nederland

Het is het individu dat telt
Tiesto heeft het gemaakt, niet de Nederlanders
wat maakt het uit waar ze wonen?

En van mij apart doen die hollanders toch gewoon mee
ze wonen niet in diezelfde stomme driehoek, so what
Voor mij zijn Nederlanders meer landgenoten dan die ***Walen
N'est ce pas? ze spreken tenminste dezelfde taal

@ New Wave, get over it, die Rosse van k3 heeft al een lief

Hoe meer mense er mee doen, hoe minder kans dat ik laatste wordt

Posted by Tiger777 on Jan-27-2006 17:05:

quote:
Originally posted by Sh!fty
Hoe meer mense er mee doen, hoe minder kans dat ik laatste wordt

Gene schrik, die kans is onbestaande eigeil en ik doen mee

Iets tegen walen shifty..?
Naja, ik ook Ma, keb ook iets tegen hollanders, waarschijnlijk jaloersheid over de vlotheid van die gaste. Vlaamse maskes >> hollandse zenne. Allemaal zo'n uberge�mancipeerde vrouwen met brede schouders volgens hetgeen ik kan vaststellen

Die rosse van K3, isdie nog altijd met verhulst??

Posted by Dj LPG on Jan-27-2006 17:08:

quote:
Originally posted by Sh!fty
En van mij apart doen die hollanders toch gewoon mee
ze wonen niet in diezelfde stomme driehoek, so what
Voor mij zijn Nederlanders meer landgenoten dan die ***Walen
N'est ce pas? ze spreken tenminste dezelfde taal

aan u kennis van het frans te merke snap ik u opmerking

Posted by Eagle` on Jan-27-2006 19:46:

quote:
Originally posted by Tiger777
Gene schrik, die kans is onbestaande eigeil en ik doen mee

idd

btw diegene van ons 2 da toch in de 2de ronde moest geraken betaalt den andere nen duvel eh, tis onwaarschijnlijk, mo wie weet zijn de wonderen de wereld nog ni uit

Posted by Vishnu on Jan-27-2006 19:59:

Mss nog een alternatieve oplossing voor dat NL/BETA-probleem in de contest:
ge kunt het ook organiseren zoals zo vaak gedaan wordt in zogeheten open nationale kampioenschappen in de sport: nen Hollander mag meedoen en kan zelfs winnen, maar koppel er dan ook nen titel aan van "beste Beta-DJ van het jaar" ofzoiets, en geef die aan den eersten Belg Iedreen content.

Posted by Tiger777 on Jan-27-2006 20:14:

quote:
Originally posted by Eagle`
idd

btw diegene van ons 2 da toch in de 2de ronde moest geraken betaalt den andere nen duvel eh, tis onwaarschijnlijk, mo wie weet zijn de wonderen de wereld nog ni uit

Diel joenge

Posted by New Wave on Jan-27-2006 20:45:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar opeens half NLTA laten meedoen vind ik dan weer te ver gaan. Er zijn genoeg Beta's om onderling een leuke competitie te houden, laat ons nou gewoon ons ding doen

Mooi, ik heb mijn doel bereikt. Ei en Freezel doen mee, ik zal niet meer zeuren.
Half NLTA zal niet mee doen. NLTA is zo goed als dood dus je zult er geen last van hebben. En jij moest nog wat uppen volgens mij.

Posted by Tiger777 on Jan-27-2006 21:25:

zeh, gaat der nog wat van komen, tijd om da ding es op pootjes te zetten �... Ik denk niet dat er nog Dj's zullen bijkomen, dus tijd om de ftp op te zetten zeker..?

Posted by Push2005 on Jan-27-2006 21:33:

Ik dacht eraan wel nog wat te wachten, ik kan in de examens wel geen set opnemen denk ik en die ftp regelen neemt ook tijd in beslag; is 11 feb niet goed ?

Posted by Eagle` on Jan-27-2006 22:44:

quote:
Originally posted by Tiger777
zeh, gaat der nog wat van komen, tijd om da ding es op pootjes te zetten �... Ik denk niet dat er nog Dj's zullen bijkomen, dus tijd om de ftp op te zetten zeker..?

ik kan wel wa voor dumpftp's zorgen if necessary

Posted by The Freezzz on Jan-27-2006 22:49:

Weer een leuke NL-Be rel veroorzaakt...

Ik heb er geen problemen mee dat k nie mee mag doen. Het heet niet voor niets een BeTA-contest. Het leek me wel leuk om mee te doen en kon t altijd vragen natuurlijk.

Voor mijn mixing skilzzz hebben jullie trouwens niet veel te vrezen(voor die van Freezel en eieregooie veel meer): Ik ben nog niet zo lang bezig en heb een beetje crappy apparatuur: Een Numark mixer en twee Gemini TT's.

Maar mocht t er een plaatsje vrij zijn...

Posted by DJ Zetski on Jan-28-2006 12:51:

quote:
Originally posted by The Freezzz
Weer een leuke NL-Be rel veroorzaakt...

Ik heb er geen problemen mee dat k nie mee mag doen. Het heet niet voor niets een BeTA-contest. Het leek me wel leuk om mee te doen en kon t altijd vragen natuurlijk.

Voor mijn mixing skilzzz hebben jullie trouwens niet veel te vrezen(voor die van Freezel en eieregooie veel meer): Ik ben nog niet zo lang bezig en heb een beetje crappy apparatuur: Een Numark mixer en twee Gemini TT's.

Ik zal het moeten stellen met de Home DJ mix van JBSystems: 2 simpele cd spelers en een simpel mengpaneel met 2 kanalen. Meer dan dat heb ik niet nodig: ik heb toch maar 2 handen.

Posted by Jasperovitsj on Jan-28-2006 15:13:

Wat we ook wel kunnen doen: we maken gewoon bijvoorbeeld 20 plaatsen vrij, en first come first serve, ongeacht het aantal nederlanders of belgen? Tenslotte is de thread toch al meer dan een week open, dus er zullen echt niet veel meer Beta's zijn die wel willen meedoen maar de thread nog niet gelezen hebben. Dus dan kunnen we de rest van het deelnemersveld gerust opvullen met nlta's

Posted by Push2005 on Jan-28-2006 15:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat we ook wel kunnen doen: we maken gewoon bijvoorbeeld 20 plaatsen vrij, en first come first serve, ongeacht het aantal nederlanders of belgen? Tenslotte is de thread toch al meer dan een week open, dus er zullen echt niet veel meer Beta's zijn die wel willen meedoen maar de thread nog niet gelezen hebben. Dus dan kunnen we de rest van het deelnemersveld gerust opvullen met nlta's

Dus in totaal wachten tot we bvb 20 dj's hebben... startend met de lijst van nu, en er moeten mensen zich maar zien aan te melden ?

En wat doen we met de jury ?

Posted by New Wave on Jan-28-2006 15:26:

Hebben jullie ook regels kwa muziekmedium?
Bij eerdere contests hadden we mensen die setjes op de pc hadden gemaakt, sets van cd's en sets van vinyl. Tis een tip, wil me er verder niet veel mee bemoeien.

Posted by Push2005 on Jan-28-2006 15:31:

quote:
Hebben jullie ook regels kwa muziekmedium?
Bij eerdere contests hadden we mensen die setjes op de pc hadden gemaakt, sets van cd's en sets van vinyl. Tis een tip, wil me er verder niet veel mee bemoeien.

Daar ging het de vorige pagina's over NW

Posted by Jasperovitsj on Jan-28-2006 15:35:

quote:
Dus in totaal wachten tot we bvb 20 dj's hebben... startend met de lijst van nu, en er moeten mensen zich maar zien aan te melden ?

En wat doen we met de jury ?

Yep, zo zouden we het kunnen doen.

En voor de jury zou ik gewoon zorgen dat er in elke poule (4 poules avan 5 mixes ofzo?) evenveel juryleden zitten, en dat er misschien ook andere juryleden voor de volgende ronde en finale zijn? Want als je dezelfde mensen neemt die verschillende keren dezelfde mix moeten beoordelen (door de mixen at random over de juryleden te verdelen in de volgende rondes) kan het zijn dat ze al een favoriete mix hadden en die in de volgende ronde ook terug gaan pushen. Dus ofwel zorg je door wat gericht te verdelen dat juryleden in elke ronde andere mixes te beoordelen krijgen, ofwel laat je alle juryleden maar 1 ronde beoordelen. Maar in dat laatste geval heb je wel veel juryleden nodig. Dat kunnen dan bijvoorbeeld wel de dj's zijn die afgevallen zijn.
Enfin, dan moeten we gewoon uitrekenen hoeveel juryleden we best nodig hebben, en dan zien of we nu al genoeg juryleden hebben of niet.

@ New Wave: het cd/vinyl/pc debat is al gevoerd en opgelost

Posted by Push2005 on Jan-28-2006 15:47:

Ok, dat is een goed idee... ik dacht anders aan volgend systeem

3 rondes:

Ronde 1: 20 mixes in 5 poules... dus 4 per poule

Poule 1
A , B , C , D

Poule 2
E , F , G, H

Poule 3
I , J , K , L

Poule 4
M, N , O , P

Poule 5
Q, R , S , T

In elke poule worden 2 winnaars gekozen

Ronde 2: 10 mixes in 2 poules, dus 5 per poule

Poule 1
A, B, C, D , E

Poule 2
F, G, H, I, J

In elke poule worden 2 winnaars gekozen

Ronde 3: Finale: 4 mixes in 1 poule

A, B, C, D

Dus kzal dan eens nadenken over eventuele juryverdeling... gaan jullie akkoord met dit systeem ?

Ik zou trouwens willen vragen dat TOR & Phortastic ook in de jury zouden zitten om wat meer veelzijdigheid aan smaken te hebben.
Ook DJ Sid zou ik graag bij de Dj's hebben ter variatie

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »