TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »


Posted by Kaidreas on Mar-11-2006 08:58:

^dat kan beeeeeeeteeeeeeeeur!
you ava still sucks donkey balls


Posted by Tiger777 on Mar-11-2006 10:50:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^dat kan beeeeeeeteeeeeeeeur!
you ava still sucks donkey balls

ya i no


Posted by Eagle` on Mar-11-2006 13:23:

ah das uwen hond, damn ik was me hier al nen halven dag aant afvragen wa da was


Posted by Bertn on Mar-11-2006 14:05:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Maar vergis ik mij of was Antwerp is Burning ook ni goedkoper dan Sensation? En op Antwerp is Burning stonden prolly wel nog aantrekkelijke namen buiten die 2?



aib kostte een keertje 27 en een keertje 31 euro geloof ik...


Posted by InTeXoR on Mar-11-2006 14:09:

quote:
Originally posted by Push2005
Khad vorig jaar nen broek voor 7 euro in de promo fashion


haha iemand een gedacht waar ik dit jaar goedkoop een witte broek op de kop kan tikken? liefst een winkelketen zoals H&M of C&A, dat ik niet te ver moet zoeken da's het enige wat ik nooit leuk zal vinden aan dat evenement, die shitty dresscode.


Posted by Transfusion on Mar-11-2006 16:43:

quote:
Originally posted by InTeXoR
haha iemand een gedacht waar ik dit jaar goedkoop een witte broek op de kop kan tikken? liefst een winkelketen zoals H&M of C&A, dat ik niet te ver moet zoeken da's het enige wat ik nooit leuk zal vinden aan dat evenement, die shitty dresscode.

Ooit al is gedacht aan het feit dat sensation white feitelijk draait rond het feit dat iedereen in het wit komt?


Posted by InTeXoR on Mar-11-2006 19:54:

ooit al eens aan gedacht dat niet iedereen dat zo belangrijk vindt? of dat ze ook eens met een andere kleur konden werken?


Posted by pooley on Mar-11-2006 19:56:

het woord "concept" schiet me te binnen als het ware


Posted by Push2005 on Mar-11-2006 19:56:

Vorig jaar zag ik er 2 die na het binnengaan hun witte broek uitdeden, ergens wegstaken en verderliepen in jeans... Het toeval wou da ik ze ook zag als ik naar buiten ging, en ze werden precies wel berispt door de ID&T crew...


Posted by Transfusion on Mar-11-2006 21:48:

quote:
Originally posted by InTeXoR
ooit al eens aan gedacht dat niet iedereen dat zo belangrijk vindt? of dat ze ook eens met een andere kleur konden werken?


Ooit al is aangedacht dat het elke keer uitverkocht is ...


Posted by Push2005 on Mar-11-2006 21:55:

Ooit al es gedacht wa voor een ravage en vertrappelingen daar eigenlijk nie zouden plaatsvinden int geval dat er brand uitbreekt ?


Posted by christina on Mar-14-2006 11:25:

ooit al is gedacht aan wat het zou geven als ze opeens een waterstroom over al die witte mensen zouden gieten?


Posted by domineesje on Mar-14-2006 11:33:

quote:
Originally posted by christina
ooit al is gedacht aan wat het zou geven als ze opeens een waterstroom over al die witte mensen zouden gieten?

(dirty mind )


Posted by Phortastic on Mar-14-2006 15:46:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99


-Darren Emmerson, mss niet zo bekend maar heeft toch ook al z'n waarde bewezen, heeft toch al een GU-album op z'n naam staan?




Darren emerson ownt. Is zowat enige naam waarvoor ik zou overwegen om te gaan. Maar 40� voor enkel hem is me wa veel.


Posted by Bertn on Mar-14-2006 16:06:

emerson ownt idd, maar past niet op sensation vind ik. Trouwens, underworld is geen kloten meer waard sinds hij er weg is.


Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2006 16:12:

Bwah, ze zijn gewoon een andere richting uitgegaan, maar niet noodzakelijk een slechtere wat mij betreft. Rick Smith is altijd al het grote brein van Underworld geweest, en toen Emerson vertrokken was kon hij gewoon nog meer zijn sound aan Underworld geven.


Posted by Tiger777 on Mar-14-2006 16:14:

quote:
Originally posted by christina
ooit al is gedacht aan wat het zou geven als ze opeens een waterstroom over al die witte mensen zouden gieten?

Massas ongewenste zwangerschappen?


Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2006 16:18:

Of een massale electrocutie


Posted by Bertn on Mar-14-2006 16:46:

spetterend vuurwerk dus... dan krijgen ze toch waar voor hun geld wat het showgedeelte betreft


Posted by Jasperovitsj on Mar-14-2006 16:52:

ROFL


Posted by Push2005 on Mar-14-2006 17:19:

quote:
Originally posted by Bertn
spetterend vuurwerk dus... dan krijgen ze toch waar voor hun geld wat het showgedeelte betreft


+ een verlossing van 5% van het belgische breezahvolkje


Posted by FUSyke on Mar-31-2006 22:17:

quote:
Originally posted by FUSyke
Hij is volledig:

Tom De Neef
Darren Emmerson
Megamix
M.I.K.E.
Marco V
Dave Lambert


+ Maxim Lany (Culture Club)


Posted by FUSyke on Apr-04-2006 12:38:

Zijn er hier nu mensen die naar Sensation BE gaan?


Posted by Xilver on Apr-04-2006 12:43:

quote:
Originally posted by FUSyke
Zijn er hier nu mensen die naar Sensation BE gaan?


NEVER!


Posted by domineesje on Apr-04-2006 13:00:

quote:
Originally posted by Xilver
NEVER!



dito

sensation white or black is only sensation


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.