TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
^dat kan beeeeeeeteeeeeeeeur!
you ava still sucks donkey balls
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ^dat kan beeeeeeeteeeeeeeeur! you ava still sucks donkey balls |
ah das uwen hond, damn ik was me hier al nen halven dag aant afvragen wa da was
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Maar vergis ik mij of was Antwerp is Burning ook ni goedkoper dan Sensation? En op Antwerp is Burning stonden prolly wel nog aantrekkelijke namen buiten die 2? |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Khad vorig jaar nen broek voor 7 euro in de promo fashion |
iemand een gedacht waar ik dit jaar goedkoop een witte broek op de kop kan tikken? liefst een winkelketen zoals H&M of C&A, dat ik niet te ver moet zoeken
da's het enige wat ik nooit leuk zal vinden aan dat evenement, die shitty dresscode.
| quote: |
| Originally posted by InTeXoR haha iemand een gedacht waar ik dit jaar goedkoop een witte broek op de kop kan tikken? liefst een winkelketen zoals H&M of C&A, dat ik niet te ver moet zoeken da's het enige wat ik nooit leuk zal vinden aan dat evenement, die shitty dresscode. |
ooit al eens aan gedacht dat niet iedereen dat zo belangrijk vindt?
of dat ze ook eens met een andere kleur konden werken? 
het woord "concept" schiet me te binnen als het ware
Vorig jaar zag ik er 2 die na het binnengaan hun witte broek uitdeden, ergens wegstaken en verderliepen in jeans... Het toeval wou da ik ze ook zag als ik naar buiten ging, en ze werden precies wel berispt door de ID&T crew...
| quote: |
| Originally posted by InTeXoR ooit al eens aan gedacht dat niet iedereen dat zo belangrijk vindt? of dat ze ook eens met een andere kleur konden werken? |
Ooit al es gedacht wa voor een ravage en vertrappelingen daar eigenlijk nie zouden plaatsvinden int geval dat er brand uitbreekt ? 
ooit al is gedacht aan wat het zou geven als ze opeens een waterstroom over al die witte mensen zouden gieten?
| quote: |
| Originally posted by christina ooit al is gedacht aan wat het zou geven als ze opeens een waterstroom over al die witte mensen zouden gieten? |
(dirty mind
)
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 -Darren Emmerson, mss niet zo bekend maar heeft toch ook al z'n waarde bewezen, heeft toch al een GU-album op z'n naam staan? |
emerson ownt idd, maar past niet op sensation vind ik. Trouwens, underworld is geen kloten meer waard sinds hij er weg is.
Bwah, ze zijn gewoon een andere richting uitgegaan, maar niet noodzakelijk een slechtere wat mij betreft. Rick Smith is altijd al het grote brein van Underworld geweest, en toen Emerson vertrokken was kon hij gewoon nog meer zijn sound aan Underworld geven. 
| quote: |
| Originally posted by christina ooit al is gedacht aan wat het zou geven als ze opeens een waterstroom over al die witte mensen zouden gieten? |
Of een massale electrocutie 
spetterend vuurwerk dus... dan krijgen ze toch waar voor hun geld wat het showgedeelte betreft
ROFL 
| quote: |
| Originally posted by Bertn spetterend vuurwerk dus... dan krijgen ze toch waar voor hun geld wat het showgedeelte betreft |
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Hij is volledig: Tom De Neef Darren Emmerson Megamix M.I.K.E. Marco V Dave Lambert |
Zijn er hier nu mensen die naar Sensation BE gaan?
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Zijn er hier nu mensen die naar Sensation BE gaan? |
| quote: |
| Originally posted by Xilver NEVER! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.