TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Zo blijf je ook lekker bezig ofnie. Al die zeurende mensen die er nog niet op staan of verkeerd zoals Donna enzo. |
damn mar zo weinig TA;s in het noorden??
pfffff
jammor
gelukkig is de kaart in tact behouden.. en shitttt wat zit ie vol (k had al een tijdje nie meer gekeken).. straks hebben we misschien wel een grotere kaart nodig.. anders is het echt te onoverzichtelijk!!
Delft
Ben de 2e zo te zien...
aangezien mijn vorige post verloren is gegaan, zal ik hem nogmaals posten.
ik ben nieuw op dit forum dus ten eerste: goedendag mede trance liefhebbers.
ehm, ik kom uit dordrecht en heb een aantal jaren meegedraaid in the house scene. nu besteed ik te weinig tijd aan produceren om nog iets leuks neer te kunnen zetten, ik zag ook dat vele die hier komen "dj's" zijn.
zijn er toevallig ook wat producers?
greets
theoden
| Originally posted by theoden zijn er toevallig ook wat producers? greets theoden |
deze thread is nu ook unsticked, ik heb de link in mijn sig gezet, zodat iedereen het toch nog kan vinden, als nog een paar andere dit ook doen, kan iedereen de kaart zien
| Originally posted by Blik ik heb de link in mijn sig gezet, zodat iedereen het toch nog kan vinden, als nog een paar andere dit ook doen, kan iedereen de kaart zien |
Arghh xie mijn naampie er ook nog niet opstaan. Ken iemand dat ff fixxe??? Plaats de Vecht maar ergens tussen de driehoek Twello, Vaassen Apeldoorn Deventer, zeg maar
Added!
| Originally posted by Marco Harleman Arghh xie mijn naampie er ook nog niet opstaan. Ken iemand dat ff fixxe??? Plaats de Vecht maar ergens tussen de driehoek Twello, Vaassen Apeldoorn Deventer, zeg maar |
eeej ik sta er ook nog nie op!!
Kwoon in Heerde (the place 2 be
) is tusse zwolle en apeldoorn in!
| Originally posted by Tha Force eeej ik sta er ook nog nie op!! Kwoon in Heerde (the place 2 be ![]() ) is tusse zwolle en apeldoorn in! |
uuh volgens mij staat tango der nog nie op.. of ik moe em gemist hebben (das nie zo moeilijk op die map.. shiitttt veel nl. TA's!
)
hij moet volgens mij ergens in de buurt van arnhem nijmegen wonen of hij moet wel elke keer flink ver rijden als ie naar de matrixx, 
thanx flipper, De Vecht staat inderdaad niet in de grootte bosatlas, Daarom heb ik het maar ff aangegeven.
ik woon nu ergens anders.. nimeer den haag maar Southampton, UK
whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Peace
ksta er op

heeeey jullie vergeten iemand
ik woon in meppel, daar is volgens mij nog wel genoeg plaats lol
maaruhm flipper voeg mij ook ff toe plz
greetz ScReAmEr
Add Me @ Sneek 
Ik wil d'r nou eigenlijk ook wel op
Begin hier steeds meer te posten.
Ja ik woon in het saaaie delft
maar is wel dicht bij R'dam, en wie draait er 31 maart in Hollywood, ja ja Tom Harding, denk dat ik d'r maar heen ga dan (als mijn ouders het goed vinden!
)
Yooo, het heeft ff geduurd, maar jullie staan er nu ook op!! 
Ik zal, als ik op de andere comp kan de file uploaden zodat je de verandering ook kan zien 
voeg mij als je tijd hebt ook maar toe aan het lijstje bij enschede
MAAZZZDAM'ah!! (Maasdam dus)
Tijs08 is al representing zie ik. Kijk maar of ik er nog bij pas.
Zeeuws-Vlaanderen
Sas van Gent
Dat ligt in zeeuws-vlaanderen en daar is nog plek zat 
ow fuck ja ik stond er ook nog nie op... barneveld!
pleur me maar bij akira
tnx
Yess, jullie staan er nu ook op!!