TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Search Of Sunrise 5
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
Tuurlijk mag en MOET er kritisch gekeken worden, maar er mag niet overdreven worden. Als een dj er ��n beat naast zit of een overgang trainwhreckt is het alsof hij de grootste amateur is die er bestaat. Wel guess what... dj's zijn ook maar mensen.
Voor CD compilaties mag het zelfs nog wat kritischer zijn, zeker en vast. Maar ofwel maak je in de studio een volledig uitgekiende computer mix die technisch perfect in elkaar zit met alle toeters en bellen ofwel doe je het anders. Either way, het is nooit goed hier.
Denken jullie nu echt dat men bij Blackhole gezegd heeft: "zeg tijs, jong wat doede vanavond? geen goesting om wat plaatjes in elkaar te smijten, goh mixen moet je niet doen hoor, 't verkoopt van zijn eigen wel". Komaan h�...
Wreed hoe ik er mij tegenwoordig kan in opjagen in zo'n dingen. Een fout of ��n slechte mix en je bent een slechte dj. Het ergert mij vooral omdat 90% hier op het forum zelf dj't en eigenlijk zou moeten weten dat je goeie, slechte en andere dagen hebt. Oh ja, 't gaat mij hier niet om mijn gelijk of ongelijk te halen, 't gaat mij gewoon over de mentaliteit die er in trance heerst.
Sommige tracks van isos 5 vind ik wel super, sommige wat minder (mag ook gezegd worden), en dat is wel een beetje spijtig. Maar aan de andere kant is het haast onmogelijk om elke track of overgang perfect te mixen
| quote: |
| Originally posted by dj Elof Wreed hoe ik er mij tegenwoordig kan in opjagen in zo'n dingen. Een fout of ��n slechte mix en je bent een slechte dj. Het ergert mij vooral omdat 90% hier op het forum zelf dj't en eigenlijk zou moeten weten dat je goeie, slechte en andere dagen hebt. Oh ja, 't gaat mij hier niet om mijn gelijk of ongelijk te halen, 't gaat mij gewoon over de mentaliteit die er in trance heerst. |
| Originally posted by TOR Nu haal je events en compilaties door elkaar. Als je een slechte dag hebt als je de compilatie ineen mixt, doe je het een andere dag gewoon overnieuw. Dat zelfrespect en respect voor je job moet je als dj toch hebben, neem ik aan? Ik kan me echt niet voorstellen dat Ti�sto tevreden is met wat hij hier heeft afgeleverd, tenzij de omstandigheden zich niet leenden tot een betere mix (druk tourschema, etc.). En het gaat niet om 1 fout h�, maar om meerdere. Voor mij blijven het nog steeds gewoon schoonheidsfoutjes, maar vele schoonheidsfoutjes maken een grote teleurstelling. |
| Originally posted by dj Elof Voor CD compilaties mag het zelfs nog wat kritischer zijn, zeker en vast. Maar ofwel maak je in de studio een volledig uitgekiende computer mix die technisch perfect in elkaar zit met alle toeters en bellen ofwel doe je het anders. Either way, het is nooit goed hier. |

je kan Tiesto toch ook als een bedrijf zien. Een bedrijf kan het zich ook niet veroorloven om serieuze fouten te maken.
En iedereen heeft wel een punt hier hoor. Wij zijn een forum waarop velen dag in dag uit naar trance luisteren. Wij zijn bijgevolg ook te kritisch voor ocharme een stom mixfoutje. Maar langs de andere kant vind ik die kritiek dan weer terecht.
| Originally posted by djcresto Wij zijn bijgevolg ook te kritisch voor ocharme een stom mixfoutje. |
Armin zijn 2004 mix was nog met CD's gemixt, en daar valt zelfs niks op aan te merken.
trouwens, ISOS5 is toch ook met CDs gemixt, ni?
laten we met zen allen zwijgen over tiesto, dan is iedereen hem over een jaar missch vergeten
Schoon cd'ke, gisteren in den auto naar geluisterd en zalig zomer sfeerke al paste het nog niet zo om op te leggen met dit weer
Kan toch wel niet tippen aan ISOS 4 van vorig jaar vind ik naar mijn persoonlijke mening, k'vind zo meer een redelijke chill/lounge/relax/zachte compilatie.
Zitten misschien wel wat 'schoonheidsfoutjes' op maar k'vind die niet echt zooo storend, en k'ga ze ook niet gaan zitten tellen of echt op letten, de meeste overgangen vind ik niet slecht gedaan al zijn sommige wat hard.
En nu wachten op Armin's ASOT 2006
en M.I.K.E.'s upcoming album 
| Originally posted by jeronimo_jd laten we met zen allen zwijgen over tiesto, dan is iedereen hem over een jaar missch vergeten |
| Originally posted by BZRK Ik vind die Dekay remix van Everything Matters ineens een stuk beter, nu ik die hoor in een mix. Echt wel nie mis |

TI�STO - IN SEARCH OF SUNRISE 5 (LIMITED EDITION VINYL SAMPLER) : TO BE RELEASED
A1. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix)
A2. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix)
B1. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let The Game Begin
B2. Tom Cloud - Told You So
C1. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix)
C2. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur�s Revision Flow)
D1. Ozgur Can - Irony
D2. Way Out West - Don�t Forget Me (Guy Ehmetores Remix)
Mja; zeker geen slechte keuze... Vooral de eetste 3 zijn fijn, dan moet ik die niet meer apart kopen
. Die Arise is maar een matige keuze aangezien die remix toch nie echt beter is dan al al releasde versie.
Die Estuera track vind ik maar flauwtjes (sorry jonas
); en die laatste plaat is ook ok.
Irony hadden ze toch beter vervangen door Colour My Eyes, Empty Streets of Second Turn hoor... Maar die zullen sowieso wel full releases krijgen...
mja, khad ook liever empty streets erop gezien, ktwijfelde nog om die apart te kopen.
goed dat de 2 dekay tracks erop staan. Die nieuwe versie van tales from the south vind ik trouwens beter dan second turn
moonlight party mocht er ook wel op 
Little Bird & Let Me Be mochten er anders ook wel op van me 
Nuja, hij moet 4 tracks van elke cd kiezen; en de meeste worden sowieso wel released. Het goeie aan deze samplers is dat je dan ook rap de full mp3 kan vinden 
Bah; da betekent dat Conil - Malibu Beach beperkt blijft tot z'n intro. Net zoals Noa Assembly - Into The Fire ... Kzou die zo graag full horen
Zalige trance...
| Originally posted by Magistrate moonlight party mocht er ook wel op |

Nice interview met Ti�sto HIER 
| Originally posted by Push2005 Nice interview met Ti�sto HIER |
mooie quote van Tiesto die echt wel betrekking heeft op deze topic:
"T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in."
Het interview is erg goed afgenomen vind ik 
Een quote uit MD:
| Originally posted by THE_Chris Fighting aside, that was a great interview. We need more like that rather than your generic bullshit interview that we get so much of. Im sick of interviews where basically the interviewer is licking the arse of the DJ the whole time. |

Leuk interview om te lezen 
| Originally posted by Transfusion Leuk interview om te lezen |
| Originally posted by djcresto mooie quote van Tiesto die echt wel betrekking heeft op deze topic: "T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in." |
Originally posted by Eagle` Dit moet zowat het grootste bs antwoord geweest zijn ooit ofzo, straks gaat ie zijn mixen nog als kunst verheffen ... What's the point van mixen dan nog, waarom fader slammed ie gewoon niet int vervolg met ne casual "ga en vermeninigvuldig u" af en toe der tss door. |

Dj's enough out there dus kies diegene die u aanstaan 
| Originally posted by Push2005 Trouwens eagle, persoonlijk hoor ik het ook graag als de nieuwe track er ietsje harder inkomt |
, ma is toch wel dag en nacht verschil tss de manier waarop ge eqed en trainwreckend nen track inbrengt