TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits producties
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Ik heb 'm eerst een paar dagen willen beluisteren alvorens 'k wou reageren. Technisch gezien is dit waarschijnlijk jullie beste track. Bovendien klinkt hij ook het meest professioneel maar toch lijkt er nog een puzzelstukje te ontbreken. Telkens ik hem beluister lijkt het alsof de track iets ontbreekt, het lijkt wel alsof hij niet krachtig genoeg klinkt. Nuja, uiteindelijk is dit maar muggenziften omdat ik er gewoonweg niets anders kan op aanmerken
Doordat de track zo'n rustig opbouw heeft, is hij in ieder geval waarschijnlijk wel het meest geschikt om als intro te gebruiken zoals DJ Sid al aangaf.
Zijn jullie er trouwens nog iets mee van plan? Is de contest al afgelopen of ...?
Indien toegestaan draai'k 'm waarschijnlijk wel 
Ik heb zo'n beetje dezelfde bemerking als Blue Sky: de track is echt af, chapeau daarvoor! Maar ik mis ook een soort van punch ergens, maar ik kan niet goed verklaren wat er nu juist mist. :s
Maar wel een heerlijke bewerking van het origineel, well done guys! 
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Zijn jullie er trouwens nog iets mee van plan? Is de contest al afgelopen of ...? |
Omg op Dance-Tunes staat ie nu ook omg omg!
http://main.dance-tunes.com/idt/f? ...728,1,17030,TU, (Url werkt precies niet) 
Bon, aangezien de naam al gevallen is toch maar ff deze thread bovenhalen..
Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn weer volop aan het samenwerken. Makeshift is na anderhalf jaar bijna af en daarnaast zijn we nog met een aantal andere platen bezig, in verschillende stijlen. Daarvan staan er momenteel twee online. Ze zijn nog niet helemaal klaar, maar om jullie wat up to date te houden volgen er links 
De eerste plaat is een chill-outnummertje, zoals de titel al doet vermoeden ter ere van onze wederhelften. Speciaal aan deze plaat is de harmonie en vooral de switch van majeur naar mineur aan het eind.
De tweede plaat is een mengeling tussen trance en neo-trance
De intro is momenteel nog wat eenvoudig, maar de belangrijkste delen klinken zoals het hoort. 
Kindred Spirits - Lady
Kindred Spirits - Interlacing Textures
Enjoy 
Interlacing Textures
Lady: echt relaxnummerke 
'k heb 'm nu verschillende keren beluisterd deze week dus wordt het wel eens tijd om Interlacing Textures wat te becommentari�ren. De term neo-trance, wat ik overigens nog altijd een belachelijke term vind, deed bij mij de verwachtingen wel wat stijgen. Bij het horen van deze term schieten mij immers platen zoals het ondertussen wel bekende Faxing Berlin van Deadmau5 en Winter van Aril Brikha te binnen. En ondertussen moet ik zeggen dat deze productie eigenlijk best wel thuis hoort in dat rijtje. Net zoals bij de twee genoemde voorbeelden is er een melodie die heel het nummer door blijft lopen en je toch heel de tijd weet vast te houden zonder te gaan vervelen.
De intro is misschien wel eenvoudig maar dat stoort niet, ik vraag me wel af hoe deze track zou klinken op een groot systeem in een club, mss dat hij daarvoor niet "vol" genoeg klinkt ...
Ter situering: 2 Kasteelbier & 1/3 stokbrood met boter en hesp.
Interlacing Textures
Begint goed. Beetje geluiden erbij, ja, valt goe mee, redelijk traag heb ik den indruk. Aan 1 min, interessant, vrij mooi, echt. 1 m30, mooi, klein beetje MIKE influence mss. 2 min, dream trance, I like it!! 2m30; break, klinkt bijzonder professioneel in feite. 3m00: trance. Verwacht iets intressant, komt vrij abrupt, Tegen 3m45 is het er al, mooie melodie, weinig energie echter, maar zeer atmosferisch, meer een track om op de achtergrond te spelen waar je gedachten KUNNEN naar afglijden.
Niks OMFG aan die melodie, maar toch relaxerend mooi. Outro, heel rustig met mooie geluiden.
't Is gedaan. Heel heel sterk, maar zijn sterkte is tegelijk zijn zwakte imo, relax <-> energie.
Komt toevallig Duende - Ilimitado achter, hoor ik persoonlijk liever wegens meer euforie-opwekkend.
| Originally posted by Blue Sky 99 De term neo-trance, wat ik overigens nog altijd een belachelijke term vind, deed bij mij de verwachtingen wel wat stijgen ... En ondertussen moet ik zeggen dat deze productie eigenlijk best wel thuis hoort in dat rijtje. |

| Originally posted by Belgian Bonzai redelijk traag heb ik den indruk |

)trance-nummer werd, vandaar die lage snelheid, maar bij Kevin weet je nooit
Is dit nu de definitieve versie? Want anders vraag ik graag toestemming om dit te draaien (eventueel in Illusion zelfs) 
Zo'n week geleden heeft Kevin mij gezegd dat hij de 808-sounds in het begin ging vervangen door iets anders... en toen kwam zijn vriendin terug

Moest het nog veranderen, you know where to find me 
| Originally posted by TOR Kindred Spirits - Lady |
| Originally posted by Pumaz Daar ga ik clich�-gewijs niet mee akkoord ![]() Ik zei 't Kevin nog, voor mij is dit 'gewone trance'. Je hebt daarvoor dus wel geen supersaws en drumrolls nodig he ![]() |
Maar ik heb zowiezo al lak aan die hokjesmentaliteit
125 vind ik net iets te traag, maar op 127 klinkt hij nog steeds perfect 
Interlacing Textures is inderdaad een heel lekker nummer
Kabbelt lekker door en verveelt zeker niet 
Ik vind het ook geen neo-trance, ik herken er geen minimal invloeden in eigenlijk.. niet dat genres mij een zak kunnen schelen; het belangrijkste is dat een track goed klinkt, en dat doet deze dus zeker. De breakdown heeft wel iets 'Planiphere-achtigs'. Indien ik alleen de break zou horen zou ik zeggen dat het een nieuwe Planisphere was 
Alleszins geen verwijt maar een compliment. Kzal hem in de volgende weken zeker eens playlisten op Afterhours. Keep it up
| Originally posted by Blue Sky 99 Het is maar wat je 'gewone' trance noemt de dag van vandaag ![]() |

| Originally posted by Gladius man alive, wat een zalig nummertje is dit!! |
TOR zijn grootvader was eerste violist bij het Nationaal Filharmonisch Orkest van Vladiwostok.
| Originally posted by Jasperovitsj 125 vind ik net iets te traag, maar op 127 klinkt hij nog steeds perfect |
Als je 'm maar niet tot 138 pitcht 
Strings komen uit Reason trouwens 
| Originally posted by Pumaz Als je 'm maar niet tot 138 pitcht ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Bwah, dan past hij perfect voor of achter Faxing Berlin |
)
kzou die ni rapper laten gaan dan 132..
i stick to 128-129 , das rap genoeg voor progressive