TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by Kris O'Neil Anyone who heard the set anyway?? Was quite a massive que when i left |
but the set rocked
nice bilds (:, hur var ingrosso???
| Originally posted by Amnezia nice bilds (:, hur var ingrosso??? |
haha d�r e den h�r bruden igen 
Efter 20-30 min, bl�t och frusen och kommit halvv�gs i k�n, s�lde jag biljetten och drog hem. Konstigt nog k�nner jag mig inte s�rskilt ledsen f�r det.
Man kan ju undra hur den �verf�rfriskade damen p� alla dessa bilder k�nner sig s� h�r i efterhand n�r hon fastnat p� s� g�tt som varenda fotografs lina och blivit f�revigad.
Kanske n�got att visa barn barnen. "Titta h�r n�r mormor raggar dj's f�r fulla muggar!" 
Snackade med en idag som var lite besviken p� festen...
Nog f�r att det kan vara bra att blanda vanligt krogfolk med trancefolk osv. f�r man f�r inte fler folk & allt blir en enda stor fest men han st�rde sig r�tt rej�lt p� att han fick dansa runt i glassplitter, flaskor & kladd. Han s�g ett par br�k samt riktiga fyllesvin.
an s�g �ven en som blev nedputtad fr�n en h�gtalare n�r Axwell spelade och gjorde sig illa rej�lt s� han fick hj�lp d�rifr�n, minns inte om han sa att dom �ven fick ringa p� ambulans/sjuktransport.
Annars �r ju trancefester en slags fristad fr�n s�nt h�r i Sverige �ven om det blir mer och mer som p� krogen 
| Originally posted by Gate 42 Man kan ju undra hur den �verf�rfriskade damen p� alla dessa bilder k�nner sig s� h�r i efterhand n�r hon fastnat p� s� g�tt som varenda fotografs lina och blivit f�revigad. Kanske n�got att visa barn barnen. "Titta h�r n�r mormor raggar dj's f�r fulla muggar!" |
| Originally posted by benni borde skriva ut alla bilderna, ta reda p� var hon bor och stoppa i brevl�dan |

eXton (Club Amnesia Grundaren) |

| Originally posted by eXton fast �r det n�t fel p� mig om jag tyckte Axwell och Jimmy Disco var b�ttre �n trance-djsen? (i snitt iaf, n�r dom v�l lirade bra l�tar s� var ju trance'n b�ttre) |
D�remot blev det lite f�r mycket n�r jag h�rde Axwell lira "Watch the sunrise" f�r tredje g�ngen...
| Originally posted by anuga MellanStadie Discjokey'n ![]() |
| Originally posted by wingman S� klockren, han spelar stup i kvarten p� �gatan 12 i karlshamn och varje g�ng ser han s� satans fr�nvarande samtidigt som han verkar s� n�jd med sig sj�lv... sjunger med lite p� boten anna och jag tror det var han som �ven gl�mde sina dance charts listor i djb�set en g�ng... var h�rd beskrivning p� vad f�r musik som minsann skulle spelas p� n�gon radiostations fest.. typ spela en a-hit framf�r en b-hit blabla under a-hit l�g cascada, boten anna � all s�n skit..s� vad gjorde han p� MOS?? Men mellanstadiejockey �r riktigt klockrent p� honom....spelade boten anna 3 ggr under en kv�ll p� �gatan |
AAAAHHHHHHH!!! House Fanatics!
Vad heter l�ten med Saxofonerna!?!?!?
Axwell spelade den n�r jag Laz, och Sensation fotade Axwell och alla went ballistic!