TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
N�, de kan v�l va bra att smyga ner en kondom, den tar ju ingen plats... s�kert n�n kompis som kan beh�va...
(flytv�st r�knar jag kallt med att Silja st�r f�r
).
Snowave skickade linkar till flera sajter med trancekl�der, har inte hunnit kolla s� noga sj�lv �nnu men ska absolut g�ra d!
S� h�r ser packlistan ut �n s� l�nge:
� ER-20 ETYplugs.
� Kondomer (till kompisarna...).
� Vattenflaska.
� 3 ombyten kl�der.
� Natt/morgon macka.
� Makeup box.
| quote: |
| Originally posted by Akia � ER-20 ETYplugs. |

| Originally posted by Akia (till kompisarna...). |
| Originally posted by Braxen Det d�r med kl�derna har jag aldrig fattat, m�ste man sp�ka ut sig f�r att man gillar trance ? |
| Originally posted by ScuL vart hittar man de ? ![]() |
�r du s�ker ?
[/QUOTE]
Ja, hyttkamrat! Just ask! 
ScuL � Steve har ni f�tt reda p� vilka tider ni ska spela �n?
| Originally posted by Akia ScuL � Steve har ni f�tt reda p� vilka tider ni ska spela �n? |
VAD I HELVETTE STONEBRIDGE SKA INTE KOMMA!! VARF�R HAR MAN INTE H�RT N�TT OM D TIDIGARE F�R ?! GAAAH
"Re: M.Bar July 19 2006, 1:26 AM
Nope, I cancelled it a while ago. I decided it wasn't my thing and I didn't get the slot I wanted.
Sorry man"
..varf�r st�r han fortfarande kvar p�lineup'en ? .. och p� dom r�tt nyprintade affischerna ? .. 
WTF!!!!!!!!!!!!
Har inte st�tt n�got om detta i nyhetsbreven heller... 
what the fuck - han �r ju den jag s�g fram emot mest...bortsett fr�n Steve & Scul det vill s�ga 
Trist 
har inget besv�r att byta plats i linan med han
haha
| Originally posted by ScuL har inget besv�r att byta plats i linan med han haha |
| Originally posted by anuga Hehehe, de kan ju sl�ppa in Laszlo ist�llet |
Nej allts� att Laszlo f�r ta Stonebridges plats p� main !!! ![]()
Laszlo for DJ-president !
| Originally posted by SteveTranz4ever Nej allts� att Laszlo f�r ta Stonebridges plats p� main !!! Laszlo for DJ-president ! |
de va ett b�velens tjat om stonebridge, e han verkligen s� bra?
| Originally posted by Vizay de va ett b�velens tjat om stonebridge, e han verkligen s� bra? |
| Originally posted by Braxen |
F�r din Sig!
Originally posted by anuga F�r din Sig! |
| Originally posted by Braxen Fet lr hur ? |
| Originally posted by Akia N�, de kan v�l va bra att smyga ner en kondom, den tar ju ingen plats... s�kert n�n kompis som kan beh�va... (flytv�st r�knar jag kallt med att Silja st�r f�r ).Snowave skickade linkar till flera sajter med trancekl�der, har inte hunnit kolla s� noga sj�lv �nnu men ska absolut g�ra d! S� h�r ser packlistan ut �n s� l�nge: � ER-20 ETYplugs. � Kondomer (till kompisarna...). � Vattenflaska. � 3 ombyten kl�der. � Natt/morgon macka. � Makeup box. |
)

K�nns som det l�r bli en hel del SweTA folk denna omg�ngen 
| Originally posted by anuga K�nns som det l�r bli en hel del SweTA folk denna omg�ngen |
v�ga inte ta bilden n�r jag e p� muggen igen, d� j�vlar! 
typiskt d�lig tajming att va d�lig i magen...