TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hét grote WK2006 Topic!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Posted by John on Jun-26-2006 23:01:

het hele wk valt me enigszins tegen en niet alleen doordat nederland gewoon kut gespeeld heeft. gelukkig is het wk alweer zo passe...

Posted by eieregooie on Jun-26-2006 23:03:

Ik vond de poulefase best leuk, maar die 8e finales vallen me tot nu toe nogal tegen...

Posted by Siesta on Jun-27-2006 06:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ronduit BE-LA-CHE-LIJK die penalty van Italie. Daar heb ik echt geen woorden voor, wat een schande.

Het wordt eens tijd dat ze met videobeelden gaan werken en oortjes etc zodat binnen 30 seconden na iets 'belangrijks' dingen teruggedraaid worden. Dit is toch slecht? Stel dat er een team op deze manier wereldkampioen wordt! Dan is het wel 'de charme', maar dat vind ik echt gelul met zulke belangen. Het is gewoon belachelijk scheidsrechterswerk. (N)

Hier ben ik het 200 procent mee eens, het loopt nu echt flink de spuigaten uit! Laat die 4de official maar lekker TV kijken, die doet toch de hele wedstrijd geen ene fuck. Dan kan hij mooi de herhalingen zien en de scheids aanwijzingen geven.

Posted by AirPole on Jun-27-2006 11:23:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vond de poulefase best leuk, maar die 8e finales vallen me tot nu toe nogal tegen...

Inderdaad. Allemaal behoudend spelen, dat kun je ook wel zien aan de uitslagen, die vaak 1-0 zijn. En inderdaad die penalty van Italie ging echt nergens over. Ik pleit er ook voor om bij dergelijke beslissingen een verplicht terugkijken op videobeelden in te voeren. Kost misschien wat tijd, maar het verdere verloop van de wedstrijd is dan wel rechtvaardig, als het goed is. Die penalty was klote: Ik ging in de 90e minuten ff wat eten scoren in de hoop (of in de zekerheid) dat er een verlenging zou komen. Kom ik terug, staat het 1-0 voor Italie. Dat zuigt.

Posted by basd on Jun-27-2006 11:45:

quote:
Originally posted by AirPole
Die penalty was klote: Ik ging in de 90e minuten ff wat eten scoren in de hoop (of in de zekerheid) dat er een verlenging zou komen. Kom ik terug, staat het 1-0 voor Italie. Dat zuigt.

Posted by AirPole on Jun-27-2006 11:59:

quote:
Originally posted by basd

Posted by SnuggLe on Jun-27-2006 20:09:

Verslag met foto's komt nog, maar deze wil ik jullie niet onthouden:
(zonder verhaal zijn ze misschien minder leuk, maar dat komt nog wel....dit had ik al 'klaar')

Bezopen Mexicaan (die dik in de meerderheid waren in Leipzig. En gezelliger waren.

Een rare duitser.

Duitse 'reclame'

De ticketruil

Meer mexicaanse feestvierders.

..en nog een keer.

NLse lolbroeken in Nuremberg.

Vrouwen en voetbal...

Tsja... die waren er ook.

Alle foto's GVD GVD van de wedstrijd zelf in het stadion (warming up, etc etc) die niet heel boeiend zijn maar toch leuk voor de verzameling zijn gvd niet goed overgekomen op de computer, en heb de simkaart al weer gewist :S Een van de weinigen die daar nog wel gelukt was:

Dus

ps. Hoorde jullie net ook tijdens Frankrijk - Spanje die moffen "Ohne Holland fahren wir zum Berlin" zingen? De HOEREN!

Posted by eieregooie on Jun-27-2006 21:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Duitse 'reclame'

Fantastisch

Posted by John on Jun-28-2006 07:50:

quote:
Originally posted by eieregooie
Fantastisch

idd een stuk beter dan dees

Posted by jp on Jun-28-2006 20:27:

Go England

Posted by Siesta on Jun-30-2006 17:42:

en altijd weer die duitsers!! GVD!

Posted by Siesta on Jun-30-2006 17:42:

en altijd weer die duitsers!! GVD!

Posted by SnuggLe on Jun-30-2006 18:25:

Kut duitsers

Dan nog maar effe een foto van Nederland - Portugal. Panoramatje gemaakt, ben er wel blij mee.

(CLICKABLE!)

Posted by Lynxx on Jun-30-2006 21:01:

Goh kom ik net thuis (tijdens duitsland - argentinie) zit hier echt een heel huis vol met duitse chica's. 15 stuks...

Dus wat dat betreft was het wel leuk om die wedstrijd te kijken.
Maar twas natuurlijk leuker geweest om ze een beetje te troosten

Maar klote dat zij wel weer door zijn

Posted by HBtje on Jun-30-2006 21:25:

Schitterend !!!

Wat een geniaal team en woohooo DEUTSCHLAND WELTMEISTERRRRRRRRRRRRRRRRRR

Posted by HBtje on Jun-30-2006 21:25:

Schitterend !!!

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2006 23:07:

quote:
Originally posted by HBtje
Schitterend !!!

Ik vind Duitsland goed voetballen en vind ze steeds leuker worden, maar deze adoratie is toch wat overdreven ...

Posted by basd on Jun-30-2006 23:14:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Ik vind Duitsland goed voetballen en vind ze steeds leuker worden, maar deze adoratie is toch wat overdreven ...

Die kerel schijt bockworsten en zweet Warsteiner..

Niet al te druk om maken Ik vind het zelf trouwens ook wel mooi, had absoluut niet verwacht dat ze Argentinië eruit zouden kegelen, maar het is ze wel gelukt..

Posted by HBtje on Jun-30-2006 23:20:

ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon

Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag

Posted by basd on Jun-30-2006 23:25:

quote:
ach ik ben het anti-duitsland gezeik in NL gewoon spuugzat. Om het minste of geringste wordt alles wat maar iets met Duitsland Natuurlijk ben ik wat te addorerend bezig, maar voor op een forum zijn er ook grenzen... Kijk voor de gein eens in het wk subforum van FOK!... Te sad gewoon

Oja ik baal er ook van hoor dat NL er op die manier uitgekegeld is afgelopen zondag

Tsja.. Fok..

Niks mis met Duitsland overigens.

Posted by TranceFool on Jul-01-2006 07:04:

quote:

Ja, maar jij bent gewoon een vieze Duitser....

Posted by magrec on Jul-01-2006 07:37:

tsja idd minder maar argentinië heeft het over zich zelf afgeroepen. Die verdediging van duitsland is echt niet zo goed, een technisch wonder als messi zou daar wel raad mee weten alleen wordt cruz ingebracht...geen slechte spits maar het is geen messi...

Duitsland is zeker geen geniaal team, alle top teams vallen tegen alleen duitsland doet het redelijk van de top teams

Posted by SnuggLe on Jul-01-2006 08:39:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ja, maar jij bent gewoon een vieze Duitser....

x2, daar sluit ik mij bij aan

Nu lekker naar Awakenings Festival. YES!

Posted by @win on Jul-01-2006 22:21:

De oude meester doet het nog 1 keer! Zizou!!

Posted by basvh on Jul-04-2006 21:30:

SCHADE DEUTSCHLAND.........

mooi die zijn er ook uit.

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »