TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather die kerel suckt immens |
ik zie alle matchen op Holland of BBC, veel betere commentaren & omkadering.
| Originally posted by Gladius ik zie alle matchen |
| Originally posted by Gladius ik zie alle matchen op Holland of BBC, veel betere commentaren & omkadering. |
En zen liefde voor anderlecht ligt er ook altijd dik op
| Originally posted by djcresto Beschikbare mensen met kennis van zaken misschien? En iemand die ook nog iets kent van tv maken en niet gebonden is aan een exclusiviteitscontract met een andere zender? Kvind het los daarvan ook een rare beslissing. Ik ken niemand die Carl goed vind als sportcommentator of presentator. |
Laat die knol aub weg van de Memorial Van Damme dit jaar. Vorig jaar bij de aankondiging van de atleten voor de 100m (toch h�t koninginenummer) mocht hij alle namen door de micro brullen. Toen hij aan Aziz Zakari kwam, schreeuwde hij Aziz ZAKIRAA! Ge zag die mens daar ook staan en denken wtf? Als hij de minste kennis van zaken zou hebben -los van zijn voetbalkennis- dan zouden er zo'n flaters niet begaan worden, en zelfs de namen aflezen van een papiertje blijkt daarbij te veel gevraagd.
om maar te zwijgen van zen haar... just ne poedel 
Over Robin Janssens valt er anders ook niets positiefs te zeggen 
| Originally posted by TOR Over Robin Janssens valt er anders ook niets positiefs te zeggen |
Homo
TOR 
vrije meningsuiting 
Er kunnen geen verschillende meningen bestaan als het over Robin Janssens gaat 
Kdacht dat de meeste mensen Robin Janssens nochtans appreci�erden. 

inderdaad, doet da ni slecht... en den tijd van Uyterhoeven waren der ook vrouwelijke gasten en grapkes me Bob Peeters, blijft nog het beste wk voor mij. geef kanaal twee is gewoon een kans.
| Originally posted by Antony inderdaad, doet da ni slecht... en den tijd van Uyterhoeven waren der ook vrouwelijke gasten en grapkes me Bob Peeters, blijft nog het beste wk voor mij. geef kanaal twee is gewoon een kans. |
Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me d�t allemaal 
| Originally posted by Vishnu Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me d�t allemaal |
| Originally posted by Real Dat was SCHITTEREND. |
| Originally posted by Vishnu Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me d�t allemaal |

Nobody beats RIK DE SAEDELEER !!
"MOET ER NOG ZAND ZIJN !!!"
"ZE KUNNEN NIET VOLGEN JAN !!!"
"DAT IS EM, DAT IS EM, FILIP ALBERT !!!! IK WIST ET !! " (1-0 TEGEN HOLLAND IN USA 
)
WIE KENT ER NOG ??

rik de saedeleer is overrated 
nene, begrijp al die reacties wel. ma get over it
| Originally posted by Shadowkid En Robin Janssens is wel beter als de vroegere presentatoren op vtm en kanaal 2, maar ik vind toch dat hij er op achteruit gegaan is. Ligt waarschijnlijk aan de opdracht en het programma dat hij van vtm krijgt, maar hij gaat te veel richting een poging tot entertainen wat bij hem niet past. Bij het CL-magazine stelde hij meer en betere vragen. |
nee ik denk dat het gewoon zijn aard is. vroeger in de CL was hij nog vrij rustig en normaal, maar nu op vtm probeert hij altijd de vlotte man uit te hangen met allerhande handbewegingen en coole uitspraken. lachen =)
| Originally posted by 1Million$shot Nobody beats RIK DE SAEDELEER !! "MOET ER NOG ZAND ZIJN !!!" "ZE KUNNEN NIET VOLGEN JAN !!!" "DAT IS EM, DAT IS EM, FILIP ALBERT !!!! IK WIST ET !! " (1-0 TEGEN HOLLAND IN USA ![]() ) WIE KENT ER NOG ?? |