TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by FCB_Fanatic on Jun-14-2006 15:54:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
die kerel suckt immens

kben der zelf ook helemaaaal gene fan van, maar kvond dat zn programma (en hij zelf ook wel) gisteravond heel goed meeviel. Maar kvermoed dat het vooral ligt aan de omkadering eb doordat em toch een aantal goed geselecteerde gasten had.

Posted by Gladius on Jun-14-2006 16:08:

ik zie alle matchen op Holland of BBC, veel betere commentaren & omkadering.

Posted by The_G0dfather on Jun-14-2006 16:10:

quote:
Originally posted by Gladius
ik zie alle matchen

nice

Posted by Phortastic on Jun-14-2006 16:12:

quote:
Originally posted by Gladius
ik zie alle matchen op Holland of BBC, veel betere commentaren & omkadering.

bbc ownt idd, alhoewel wim de coninck ook zeer sterk is. Enja Polspoel... die kneus blijft lachen. Met zen haat tegen Genk En zen liefde voor anderlecht ligt er ook altijd dik op

Posted by Vishnu on Jun-14-2006 16:15:

quote:
Originally posted by djcresto
Beschikbare mensen met kennis van zaken misschien? En iemand die ook nog iets kent van tv maken en niet gebonden is aan een exclusiviteitscontract met een andere zender? Kvind het los daarvan ook een rare beslissing. Ik ken niemand die Carl goed vind als sportcommentator of presentator.

Ik vind dat ook niet. Laat die knol aub weg van de Memorial Van Damme dit jaar. Vorig jaar bij de aankondiging van de atleten voor de 100m (toch h�t koninginenummer) mocht hij alle namen door de micro brullen. Toen hij aan Aziz Zakari kwam, schreeuwde hij Aziz ZAKIRAA! Ge zag die mens daar ook staan en denken wtf? Als hij de minste kennis van zaken zou hebben -los van zijn voetbalkennis- dan zouden er zo'n flaters niet begaan worden, en zelfs de namen aflezen van een papiertje blijkt daarbij te veel gevraagd.

Posted by Phortastic on Jun-14-2006 16:30:

om maar te zwijgen van zen haar... just ne poedel

Posted by TOR on Jun-14-2006 17:40:

Over Robin Janssens valt er anders ook niets positiefs te zeggen

Posted by Real on Jun-14-2006 17:42:

quote:
Originally posted by TOR
Over Robin Janssens valt er anders ook niets positiefs te zeggen

Robin Janssens > all !!!

Posted by TOR on Jun-14-2006 17:42:

Homo

Posted by Push2005 on Jun-14-2006 17:43:

TOR

Posted by Real on Jun-14-2006 17:45:

Arrow

vrije meningsuiting

Posted by TOR on Jun-14-2006 17:54:

Er kunnen geen verschillende meningen bestaan als het over Robin Janssens gaat

Posted by Real on Jun-14-2006 18:00:

Kdacht dat de meeste mensen Robin Janssens nochtans appreci�erden.

Posted by TOR on Jun-14-2006 18:07:

Posted by Antony on Jun-14-2006 18:08:

inderdaad, doet da ni slecht... en den tijd van Uyterhoeven waren der ook vrouwelijke gasten en grapkes me Bob Peeters, blijft nog het beste wk voor mij. geef kanaal twee is gewoon een kans.

Posted by Shadowkid on Jun-14-2006 18:18:

quote:
Originally posted by Antony
inderdaad, doet da ni slecht... en den tijd van Uyterhoeven waren der ook vrouwelijke gasten en grapkes me Bob Peeters, blijft nog het beste wk voor mij. geef kanaal twee is gewoon een kans.

Het verschil is echter wel dat er op kanaal 2 geen Uyterhoeven is. Die omkadering toen was zo goed, vanwege Uyterhoeven, met Huybrechts zou dat ook op weinig getrokken hebben.

En los daarvan was het toen bijlange niet zoals het nu op kanaal 2 is. Het was entertainment enzo, maar het probleem is dat ik het op kanaal 2 helemaal niet entertainend vind. Ik vind het niet grappig, interessant of boeiend, en dat was op het bewuste WK met Uyterhoeven wel zo.

En Robin Janssens is wel beter als de vroegere presentatoren op vtm en kanaal 2, maar ik vind toch dat hij er op achteruit gegaan is. Ligt waarschijnlijk aan de opdracht en het programma dat hij van vtm krijgt, maar hij gaat te veel richting een poging tot entertainen wat bij hem niet past. Bij het CL-magazine stelde hij meer en betere vragen.

Posted by Vishnu on Jun-14-2006 18:20:

Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me d�t allemaal

Posted by Real on Jun-14-2006 18:23:

quote:
Originally posted by Vishnu
Uytterhoeven OK, maar zet die aub niet meer aan de micro tijdens den Giro, wat was me d�t allemaal

Dat was SCHITTEREND.

Posted by Tomorrow Traxx on Jun-14-2006 18:26:

quote:
Originally posted by Real
Dat was SCHITTEREND.

Amai nog nie!

Posted by Phortastic on Jun-14-2006 18:27:

quote:
Originally posted by Vishnu

nee idd, mark vanlombeek was stukken beter

of dirk de wolf en jos� de cauwer

Posted by 1Million$shot on Jun-14-2006 18:28:

Nobody beats RIK DE SAEDELEER !!

"MOET ER NOG ZAND ZIJN !!!"

"ZE KUNNEN NIET VOLGEN JAN !!!"

"DAT IS EM, DAT IS EM, FILIP ALBERT !!!! IK WIST ET !! " (1-0 TEGEN HOLLAND IN USA )

WIE KENT ER NOG ??

Posted by Antony on Jun-14-2006 18:49:

rik de saedeleer is overrated

nene, begrijp al die reacties wel. ma get over it

Posted by Phortastic on Jun-14-2006 18:51:

quote:
Originally posted by Shadowkid

En Robin Janssens is wel beter als de vroegere presentatoren op vtm en kanaal 2, maar ik vind toch dat hij er op achteruit gegaan is. Ligt waarschijnlijk aan de opdracht en het programma dat hij van vtm krijgt, maar hij gaat te veel richting een poging tot entertainen wat bij hem niet past. Bij het CL-magazine stelde hij meer en betere vragen.

+1

Duidelijk de vtm invloed, hebben er wel meer last van bij vtm.

Posted by Gladius on Jun-14-2006 18:53:

nee ik denk dat het gewoon zijn aard is. vroeger in de CL was hij nog vrij rustig en normaal, maar nu op vtm probeert hij altijd de vlotte man uit te hangen met allerhande handbewegingen en coole uitspraken. lachen =)

Posted by The_G0dfather on Jun-14-2006 19:00:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Nobody beats RIK DE SAEDELEER !!

"MOET ER NOG ZAND ZIJN !!!"

"ZE KUNNEN NIET VOLGEN JAN !!!"

"DAT IS EM, DAT IS EM, FILIP ALBERT !!!! IK WIST ET !! " (1-0 TEGEN HOLLAND IN USA )

WIE KENT ER NOG ??

"NEE! JE MOET ZE NIET NAAR SIBERI� STUREN, DAT HEBBEN ZE NIET VERDIEND!"

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »