TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »

Posted by Tiger777 on May-30-2006 12:09:

quote:
Originally posted by Xilver
Bwah grappig. Die mannen worden toch binnen de kortste keren bijeen geslagen op straat

Ik hoop het

Posted by Bertn on May-30-2006 12:19:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik denk dat die zgn onderzoeken en statistieken methodische kritiek niet overleven. Zouden lager opgeleide mensen niet gewoon meer geneigd zijn te zeggen "ik stem voor't VB, jaja, wacht maar tot in't stemkotteke, dan zulde wel zien voor wie da ik stem, jaja", terwijl hoger opgeleiden eerder discreter zijn als het daarover gaat? All�, ik heb hier geen verstand van sociologische dingen(natuurlijk), maar zo zie ik het toch.
Ik bedoel, er zijn ZOVEEL wetenschappelijke onderzoeken. De ene beweert en bewijst sus, den andere zo. Tegenwoordig zijn scriptie'kes van laatstejaars al "onderzoeken" die alomgebruikt worden in dergelijke discussies.

Ik ken 2 universiteitsprofessoren die VB stemmen...Zeggen dat iedere VB stemmer uit een marginaal, achtergesteld milieu komt.. Toch ook maar dwaas.

weet jij wel wie Billiet is? die vent is een internationaal gerenommeerde professor op het gebied van dergelijk maatschappelijk onderzoek. Zijn werk wordt zelfs in de USA als schoolvoorbeeld bekeken. Als een onderzoek onder zijn leiding gebeurd is, heb ik dan ook het volste vertrouwen in de methodologische correctheid ervan.

Posted by Tiger777 on May-30-2006 12:25:

quote:
Originally posted by Bertn
weet jij wel wie Billiet is? die vent is een internationaal gerenommeerde professor op het gebied van dergelijk maatschappelijk onderzoek. Zijn werk wordt zelfs in de USA als schoolvoorbeeld bekeken. Als een onderzoek onder zijn leiding gebeurd is, heb ik dan ook het volste vertrouwen in de methodologische correctheid ervan.

Nee, ik ken'em niet.