TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set)
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Posted by diddi on Jul-28-2006 09:05:

quote:
Originally posted by Synthesia
Frieten en pita's trokken wel op niks

Bij Frituur Lydia wel zenne...

Ge moet mij eens uw nr geven

Posted by FredNova on Jul-28-2006 09:29:

foto's vind je hier: www.suikerrock.be/2006/photogallery/

Posted by Jasperovitsj on Jul-28-2006 09:57:

En wat hebben de mannen van Progression zoal gedraaid?

Posted by diddi on Jul-28-2006 10:06:

^ platen

Alhoewel, alles was gisteren precies met CD'tjes te doen. Tiesto was ook even vergeten dat er nog een schuif open stond ergens int begin van zijn set... makes him human!

Kent er iemand die plaat juist voor Lethal Industry? Het was iets in het genre van Plastic Man - Spastic, de drums dan wel . Vraag me af of dit een aparte track was of dat dat nu juist de 2006 remake was.

Posted by Margaux on Jul-28-2006 10:09:

Ik heb het sms'je van Meltoz ook gezien opt bord!!
Wat ik vant feestje vond: slecht.
Als ik alle Tiësto 'hits' wil horen ga ik wel naar een plaatselijke fuif of zo. Hij wou vanalles forceren met zijn effecten
Gelukkig draaide em dan toch wel enkele nummers van ISOS 5 wat toch de essentie van de celebration party was dacht ik, maar voor de rest vond ik er niks aan. We zijn dan ook allemaal uit frustratie voor het einde vertrokken.
Amai wat kijk ik uit naar Tomorrowland, daar zal pas muziek gedraaid worden, en het gaat niet regenen en der zal niemand Rain down on me draaien.

Posted by christina on Jul-28-2006 10:22:

quote:
Originally posted by Margaux
en der zal niemand Rain down on me draaien.

en ZEKER gene love comes again

Posted by Margaux on Jul-28-2006 10:24:

quote:
Originally posted by christina

inderdaad ja terwijl em dat draaide ware we een ander liedje aant zingen. Op da moment was da grappig terwijl die achter ons aant hakken waren

Posted by mellow_head on Jul-28-2006 10:34:

Een foto van Suikerrock, I love this kid Beat that Chuck Norris!

Posted by diddi on Jul-28-2006 10:44:

quote:
Originally posted by Margaux
inderdaad ja terwijl em dat draaide ware we een ander liedje aant zingen. Op da moment was da grappig terwijl die achter ons aant hakken waren

hakken of joggen?

Posted by christina on Jul-28-2006 10:45:

quote:
Originally posted by diddi
hakken of joggen?

of skiën?

Posted by diddi on Jul-28-2006 10:47:

quote:
of skiën?

just!

Posted by MikeVee on Jul-28-2006 10:56:

Die waren al aan het lanlauffen tijdens P rogression

quote:
Originally posted by Ataraxya

en gij zie me staan en gij komt nie af?

sorry ben gewoon een asociale klootzak.

Posted by Push2005 on Jul-28-2006 10:56:

quote:

Maar wel Raccoon; en dies op zn minst even erg

Grappig eigenlijk dat er nu velen het nog niet goe vonden, die hits ok das wel kotsen af en toe; maar blijkbaar zijn er hier ook niet zo open voor nieuwe muziek; want hij heeft toch wel een pak gloednieuwe uplifting trance gespeeld
Op Tomorrowland zul je van trance dj's meer bekend werk te horen krijgen dan van Tiësto, wees daar maar zeker van
Kheb al betere sets gezien van Tiësto; maar hij was toch wel redelijk en forme gisteren.

De mannen van Progression draaiden vooral eigen platen, en gloednieuwe stuff van hun forthcoming album; ik kan je verzekeren dat dat massief zal worden. Kevin & ik stonden soms echt te kijken
Heerlijke stijl gewoonweg.

Kben een paar video's aant uploaden naar google; zitten mooie tussen

Posted by christina on Jul-28-2006 10:58:

quote:
Originally posted by Push2005
Maar wel Raccoon; en dies op zn minst even erg

nee die is WEL goe
en uw antwoord was voorspelbaaralhoewel, ik had eigenlijk verwacht da ge shivers ofzo ging zeggen

Posted by diddi on Jul-28-2006 11:01:

Spijtig dat het publiek niet echt "ging" voor de Progression set.

Posted by Push2005 on Jul-28-2006 11:04:

[[ LINK REMOVED ]]

Arme mensen

Posted by FenixStyle on Jul-28-2006 11:35:

Ik had er toch iets meer van verwacht.. Ik vond het eerder een ingekorte versie van Tiesto In Concert dan een ISOS-celebration party.. Daarvoor was de setlist net iets té hard.. Maarja daarom ga ik zeker niet beweren dat het een slechte set was, integendeel. Het was een aangename sets. Vele leuke platen horen langskomen: Empty streets, Colour My Eyes, Leama & Moor - Everything Matters, Moonlight Party, Yves Deruyter - Feel Free, He's a Pirate, Praiseworthy Tunes, Dj Preach - Broken Inside als afsluiter, Andain -Beautifull things, en of course... het o zo kippenvel bezorgende Silence...

Vond ook de sfeer veel beter mee vallen dan verwacht op zo'n groot en nogal commercieel event. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik redelijk vanvoor stond..
De belichting viel wel iets tegen, ge zag Tiesto amper staan achter z'n dj-booth.

Om de criticasters voor te zijn: Technisch zat het ook allemaal mooi in orde. De overgangen verliepen goed. Alleen speelde hij naar mijn goesting iets te veel met z'n effectjes en pitch.. Flight 643 werd imo op die manier helemaal vern**kt..

Been geen Beta-shirts tegengekomen. Denk wel iemand wiens gezicht ik hier eens op foto gezien heb, herkend te hebben paar meter voor het podium, aan de hekken rechts van de 'pers-gang'.

Anyway, het was een goed feestje, al kon het voor mij wel niet tippen aan z'n ISOS4-party in Versuz vorig jaar... Maarja ik denk dat het bij zowat elke dj wel zo is dat sets in een club stukken beter zijn dan sets voor een groot publiek...

Posted by Synthesia on Jul-28-2006 11:41:

quote:
Originally posted by Push2005
Op Tomorrowland zul je van trance dj's meer bekend werk te horen krijgen dan van Tiësto, wees daar maar zeker van

Bekend voor ons wel maar niet voor het Donna publiek.

Posted by Solar1 on Jul-28-2006 11:47:

Progression was voor mij het hoogtepunt van de avond.
Tiësto heeft me mateloos geïrriteerd. Had er nochtans een goed oog in, afgaande op ISOS5 en recente playlists. Dacht ook terug aan 4-5 jaar geleden, toen we heerlijke momenten beleefden met hem. Dit lijkt voltooid verleden tijd...

Reeds vanaf het begin ging het mis. Van dat PAK uplifting trance nummers heb ik toch weinig meegekregen... Hoop en al 20tal minuten me echt "into trance" gevoeld.
Ach ja, snel vergeten, ik geniet nog steeds na van Ferry @ park van vorige zaterdag. Op naar Tomorrowland!

Archi-lelijke donnahoedjes trouwens...

Wat je uitstraalt dat krijg je terug (Tijs Verwest @ VRT-nieuws)

Posted by TOR on Jul-28-2006 11:47:

Traffic werd plots een stuk beter met die live effecten, vond ik
En tjah, Rain Down On Me.. Blijf het toch een heerlijke plaat vinden

Al bij al een zeer fijn feestje. Enkele leuke nieuwe platen gehoord -> Carl B - Social Suicide & First State - Evergreen

Die platen deden het verrassend genoeg ook erg goed bij het aanwezige publiek. Had veel meer gapers verwacht, maar de sfeer zat er toch goed in

Voor herhaling vatbaar!

En het Progression album hoort er idd veelbelovend uit

Posted by Push2005 on Jul-28-2006 13:14:

Hier zijn wa filmkes

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

En de volledige tracklist met sounds van de ID's

quote:

27-07-06
Suikerrock Festival @ Grote Markt – Tienen, Belgium

01 Tiësto – Forever Today
02 Sean Tyas – Lift
03 Imogen Heap – The Moment I Said It (Scarab Remix)
04 DJ Tiësto – Lethal Industry (Richard Durand Remix)
05 Fonzerelli – Moonlight Party
06 24-06-06 ID # 20 Siofok
07 Late Night Alumni – Empty Streets (Seamus Haji & Paul Emmanuel Remix)
08 04-05-06 ID # 04 Crobar (Guitar/Sunhump ID)
09 Celine – Colour My Eyes (Global Experience Remix)
10 [[ LINK REMOVED ]]

11 Tom Cloud – Told You So
12 Leama & Moor – Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)
13 29-04-06 ID # 05 Museumplein (The Fall)
14 Scott Mac – Damager 02 (Mac Zimms Remix)
15 Tiësto & Maxi Jazz – Dance4Life
16 Kane – Rain Down On Me (Tiësto Vocal Mix)
17 Tiësto – Traffic
18 Tiësto – Love Comes Again (DJ Montana Edit?)
19 G-Spott – Session 6
20 Robbie Rivera – Float Away (Gabriel & Dresden Edit)
21 Passive Resistance – Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
22 Divini & Warning – 4LB
23 [[ LINK REMOVED ]]

24 BT – Somnambulist (Mark Norman Remix)
25 [[ LINK REMOVED ]]

26 First State – Evergreen
27 Carl B – Social Suicide
28 Yves Deruyter – Feel Free (ID Remix)
29 Precursor – The Navigator
30 Klaus Badelt – He’s A Pirate (Tiësto Orchestral Mix)
31 Emjay & The Atari Babies – Make Some Noise (Silvio Ecomo & Apos' BTZN Remix)
32 Tiësto – Adagio For Strings
33 DJ Tiësto – Flight 643

Encore:
34 Delerium – Silence (DJ Tiësto’s In Search Of Sunrise Remix)
35 Andain – Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
36 DJ Preach – Broken Inside

Posted by Tutti on Jul-28-2006 13:50:

[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]

Posted by Magistrate on Jul-28-2006 14:01:

ok, dat was dus echt een vet feestje. was lang geleden dat ik me nog zo geamuseerd had bij tiesto, hij draaide idd wel te veel hitjes, maar dat maakte het leuk voor mijn niet-trance gezelschap, bij ons langs voor was er heel veel ambiance
kortom echt super

progression vond ik dan weer saaier dan verwacht, maar das niet erg

Posted by kokkenmaster on Jul-28-2006 14:32:

Wat een, in tegenstelling tot ISOS 5 @ HMH, VET feestje !!!

Voor mij waren de obligate hitjes rustpauzes en het niveau van het breezerpubliek werd hierbij ook nog eens pijnlijk duidelijk... Al kunnen we, eerlijk toegegeven, niet verwachten dat ze HELEMAAL into zijn stijl zijn é. Mensen hebben, denk ik, ook wel nog andere dingen te doen naast het beluisteren van trance.

Maar naast de hitjes zaten er zo'n zalige trax tss. 'He's A Pirate' vond ik anders niet echt goed maar op zo'n evenement klonk het wel als een dijk van een nummer. Ook passeerden er nog enkele van mijn favs (Praiseworthy Tunes, Damager, Silence) en 1 nummer waarvan ik de titel zo snel mogelijk wil weten. Der zat zo'n speciale bass in die in geen enkele ander nummer was terug te vinden... Ook afgewisseld met wat trancy melodiën... 1e keer dat ik het hoorde en ik flipte er al op... Kan alleen maar duiden op superplaatje é

Jaja, ik was echt happy en ondersteboven van wat Tiësto gisteren liet horen

En Progression, die waren ook meer dan goed. Alleen spijtig dat het publiek overduidelijk zat te wachten op de grote naam.

Posted by diddi on Jul-28-2006 14:41:

@ Tutti: mooie foto's! Veel beter als die van Suikerrock zelf...

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »