TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- you guys know this one...?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
den �r ju en ren kopia av Daddy DJ - Daddy DJ
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst den �r ju en ren kopia av Daddy DJ - Daddy DJ |
| Originally posted by jofawe det �r faktiskt en laglig cover .. typ.. |
Jag tycker facktiskt att b�de boten anna och ventrilo s�ngen �r ganska skoj. N�r man lyssnar p� dom n�gon g�ng s�d�r
Men jag skulle nog inte s�ga att boten anna �r lika kul n�r den spelats en miljon ggr.
Fast bra �r dom ju inte... Dom borde inte f� spelas p� radio helt enkelt!
| Originally posted by Pjox Jag tycker facktiskt att b�de boten anna och ventrilo s�ngen �r ganska skoj. N�r man lyssnar p� dom n�gon g�ng s�d�r Men jag skulle nog inte s�ga att boten anna �r lika kul n�r den spelats en miljon ggr. Fast bra �r dom ju inte... Dom borde inte f� spelas p� radio helt enkelt! |

, har t�nkt p� det varje g�ng du skrivit ordet. Sorry om jag �r ett jobbigt as, typ basshunter-jobbig. 
| Originally posted by Cloudburst Ok, jag vet att du har dyslexi (f�rl�t om jag minns fel) och jag vet inte om du vill att folk ska p�peka saker. Du skriver allt skitbra nuf�rtiden, men det �r bara en sak. Du stavar faktiskt med ck. Ta inte detta p� fel s�tt f�r jag menar inget illa, t�nkte bara du ville veta. ![]() Vet inte varf�r jag �r s�h�r anal , har t�nkt p� det varje g�ng du skrivit ordet. Sorry om jag �r ett jobbigt as, typ basshunter-jobbig. ![]() /OT |
| Originally posted by Pjox Haha tack! Du �r inte jobbig. Jag �r lite s�d�r dubbel me n�r jag vill att folk ska p�peka det. Man kan s�ga det p� tv� s�tt, antingen p� ett �versittar s�tt eller bara genom att vara trevlig. Eftersom du nu har f�tt mig uppm�rksam p� hur faktiskt stavas s� �r det en mycket st�rre chans att jag ska komma ih�g det och stava r�tt i framtiden. P� s� s�tt l�r jag mig att stava b�ttre men n�r n�gon p�pekar bara f�r p�pekandets skull s� �r det j�vligt irriterande. N�r n�gon f�rst�r vad det st�r men �nd� m�ste dryga sig om stavning, det �r D� jag blir irriterad men som nu blir jag bara glad eftersom det hj�lper mig |
LOL ! 
"DOTA" (som den heter h�r) st�r p� f�rsta platsen i tipps-chartsen just nu ... otroligt