TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 21:32:

כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות


Posted by m0sh on Apr-09-2002 21:34:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות


אמת.

וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים...


Posted by Hell_Copter on Apr-09-2002 21:59:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אמת.

וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים...


זה נכון ביותר אחי
היום בטקס אני פשוט חטפתי מלא פעמים צמרמורת כי נזכרתי בכל מיני קטעים קשים שהיו שם
גם הטקס היה עם ילדים מהשכבה שלי שהם קראו קטעים מהטקסים שעשינו שם ודיברו על החוויות משם... זה היה מרגש
אתה חייב ללכת לזה אחי

גם שמעתי שיש כאלה שזה לא עושה להם כלום בהתחלה ופתאום אחרי כמה חודשים הם מתחברים לזה ממש ומרגישים אחרת... אצל כל אחד זה שונה


Posted by DjChook on Apr-10-2002 11:17:

ואלה היו לי צמרמורות, אבל ממש רק מחלק אחד בטקס אתמול
וזה היה שידידה שלי מהשכבה שרה את
"אמא או אמא חבקיני חזק.."
ועוד קטע שחבר טוב שלי דיבר קטע על ילד שמחפש את אבא שלו
ולילד הזה אין אבא....

אז זה היה חזק והוא כזה התרגש....


Posted by yahel222 on Apr-10-2002 14:15:

די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות

אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים


Posted by SimonP on Apr-10-2002 17:44:

quote:
Originally posted by yahel222
די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות

אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים



חחחחחחחחחח נחמד אהבתי


Posted by TranceGiant on Apr-10-2002 19:22:

Maybe u all know this joke already butttt....

What 3 Adolf's killed most of the Jews?

Adolf Hitler
Adolf Eichmann
(H)a Dolphinarium


Posted by DjChook on Apr-10-2002 19:48:

אני מכיר את זה טראנס גייאנט
יותר מצחיק לשמוע את זה


Posted by Scorchio on Apr-13-2002 19:02:

לא הבנתי...


EDIT
אוקיי עכשיו הבנתי


Posted by m0sh on Apr-14-2002 20:43:



אל תגידו שזה לא מצחיק


והנה השעון האמיתי של נועם


Posted by Hell_Copter on Apr-14-2002 20:57:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק מוש...
אהבתי בעיקר את השעון!!!!!


Posted by yahel222 on Apr-14-2002 23:24:

אחד הולך לבר שותה משתכר נהנה וזה...טוב בא ללכת הביתה
יורד מהכסא...בום נופל
יוצא מהפאב בום נופל
נכנס לאוטו בום נופל
יוצא מהאוטו בום נופל
מגיע הביתה בום נופל
עולה במדרגות בום נופל
מגיע למיטה בום נופל
טוב הלך לישון עם כאב ראש מכל הנפילות
בבוקר מעירה אותו אשתו - "משה מה עשית אתמול בלילה?????" ההוא עונה לה -
ואלה הייתי בפאב שתיתי היה נחמד רק מה כל הדרך חזרה נפלתי ונפלתי
אז היא עושה - "כן אני יודעת התקשרו מהפאב....שכחת את הכסא גלגלים שלך שם"


Posted by on Apr-15-2002 09:28:

quote:
Originally posted by yahel222
אחד הולך לבר שותה משתכר נהנה וזה...טוב בא ללכת הביתה
יורד מהכסא...בום נופל
יוצא מהפאב בום נופל
נכנס לאוטו בום נופל
יוצא מהאוטו בום נופל
מגיע הביתה בום נופל
עולה במדרגות בום נופל
מגיע למיטה בום נופל
טוב הלך לישון עם כאב ראש מכל הנפילות
בבוקר מעירה אותו אשתו - "משה מה עשית אתמול בלילה?????" ההוא עונה לה -
ואלה הייתי בפאב שתיתי היה נחמד רק מה כל הדרך חזרה נפלתי ונפלתי
אז היא עושה - "כן אני יודעת התקשרו מהפאב....שכחת את הכסא גלגלים שלך שם"



חמוד לאללה


Posted by DjChook on Apr-15-2002 09:29:

אוייייי גם מוש וגם דותן
ע-נ-ק !!!


Posted by yahel222 on Apr-15-2002 11:19:

אחד מרוקאי יושב בסלון עם רגלים פתוחות
באה אשתו עושה לו - סגור מהר את הרגלים.
למה??? שאל הבעל
כי הילד רואה לך את כל ה ב - י - צ - י - ם !!!!!
טוב סגר את הרגלים....עברו שבועיים והפעם האמא ישבה בסלון
עם רגלים פתוחות....ראה בעלה וצעק עליה - סגרי את הרגלים
למה שאלה אשתו
כי ה י - ל - ד רואה לך את הכוס !!!!


Posted by YuVaL on Apr-15-2002 12:20:

quote:
Originally posted by yahel222
אחד הולך לבר שותה משתכר נהנה וזה...טוב בא ללכת הביתה
יורד מהכסא...בום נופל
יוצא מהפאב בום נופל
נכנס לאוטו בום נופל
יוצא מהאוטו בום נופל
מגיע הביתה בום נופל
עולה במדרגות בום נופל
מגיע למיטה בום נופל
טוב הלך לישון עם כאב ראש מכל הנפילות
בבוקר מעירה אותו אשתו - "משה מה עשית אתמול בלילה?????" ההוא עונה לה -
ואלה הייתי בפאב שתיתי היה נחמד רק מה כל הדרך חזרה נפלתי ונפלתי
אז היא עושה - "כן אני יודעת התקשרו מהפאב....שכחת את הכסא גלגלים שלך שם"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי


Posted by SimonP on Apr-15-2002 13:39:

שני אנשים יושבים בבאר, שניהם שיכורים גמורים. פתאום אחד עושה לשני: "בוא נעשה התערבות, אנחנו עולים לגג, מי שקופץ מהגג נוגע ברצפה וחוזר לגג (באוויר) מקבל 1000$" השני כזה חושב ואומר לו טוב בסדר. טוב ההם עולים לגג בא הראשון קופץ, נוגע ברצפה וחוזר באוויר לגג. השני מסתכל עליו המום, קופץ - ונמרח על הרצפה . אז הברמן עולה לגג ועושה לראשון "בונא סופרמן כשאתה שיכור אתה מניאק"


Posted by m0sh on Apr-15-2002 20:21:

http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=8&id=208990

HAHAHA!


Posted by DjChook on Apr-15-2002 20:30:

חחחח ענק מוש


Posted by Dj Moriano on Apr-15-2002 20:47:

מוש זה עעעעעעענננננננננקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק


Posted by yahel222 on Apr-15-2002 20:54:

ואי איזה מסכן מרחם עליו......


Posted by nimrod levi on Apr-15-2002 22:09:

חחחח איזה מצחיק זה!!!
הביא נפיחה...
חח אחד עשה שם בתגובות
אין לו ביצים לתבוע אותם!
יווו אחד המצחיקים


Posted by Hell_Copter on Apr-16-2002 10:37:

חחחחחח איזה עצוב זה...
להתעורר ולראות את הביצים שלך באש... לא נעים


Posted by yahel222 on Apr-16-2002 12:34:

אחד נתקע על אי בודד כמה שנים....כדי לספק את היצרים שלו
מצא איזה חור בעץ וכל פעם שהיה צריך היה מכניס את הזין. שלו לשם
טוב אחרי 10 שנים ככה מצאו אותו הצילו אותו
חזר לאשתו....באו נכנסו למיטה פתאום בא הבעל הביא לה פצצה בתחת העיף אותה 5 מטר
אמרה לו מה אתה דפוק מה אתה עושה
אמר לה - תרגעי אני כולה בודק קודם שאין סנאים בחור


Posted by on Apr-16-2002 12:57:

quote:
Originally posted by yahel222

חזר לאשתו....באו נכנסו למיטה פתאום בא הבעל הביא לה פצצה בתחת העיף אותה 5 מטר



זה הקטע הכי מצחיק
זה הרג אותי!!!!!!!!


Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.