TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה
זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כמו שאמרתי אני לא אוהב בדיחות שחורות על השואה... בעיקר שמספרים אותן ביום השואה זה ממש לא מכובד... אני התחברתי לקטע של זה הרבה יותר השנה בגלל כל מה שראיתי ואני חושב שזה פשוט מגעיל... אבל אני לא יכול לשנות אתכם ואין מה לעשות |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אמת. וכן המורה שלנו אמרה באמת שאחרי שאתה נוסע אז לחלק מאנשים זה עושה משהו והם חוזרים אחרים... |
ואלה היו לי צמרמורות, אבל ממש רק מחלק אחד בטקס אתמול
וזה היה שידידה שלי מהשכבה שרה את
"אמא או אמא חבקיני חזק.."
ועוד קטע שחבר טוב שלי דיבר קטע על ילד שמחפש את אבא שלו
ולילד הזה אין אבא....
אז זה היה חזק והוא כזה התרגש....
די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות
אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16
שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה??
הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב
אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה???
אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים

| quote: |
| Originally posted by yahel222 די ספרו בדיחות אל תדברו על שטויות אחד נשוי לפולניה נכנס הביתה עם קופסה של מתנה ורובה M-16 שואלת אותו אשתו מה זה מה קנית פה?? הוא עונה לה - קניתי לאמא שלך מתנה זוג עגילי זהב אשתו - וואו יפה אבל בשביל מה הרובה??? אז הוא ענה - זה כדי לעשות לה חורים באזניים |
Maybe u all know this joke already butttt....
What 3 Adolf's killed most of the Jews?
Adolf Hitler
Adolf Eichmann
(H)a Dolphinarium
אני מכיר את זה טראנס גייאנט
יותר מצחיק לשמוע את זה
לא הבנתי...
EDIT
אוקיי עכשיו הבנתי
אל תגידו שזה לא מצחיק
והנה השעון האמיתי של נועם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק מוש...
אהבתי בעיקר את השעון!!!!!
אחד הולך לבר שותה משתכר נהנה וזה...טוב בא ללכת הביתה
יורד מהכסא...בום נופל
יוצא מהפאב בום נופל
נכנס לאוטו בום נופל
יוצא מהאוטו בום נופל
מגיע הביתה בום נופל
עולה במדרגות בום נופל
מגיע למיטה בום נופל
טוב הלך לישון עם כאב ראש מכל הנפילות
בבוקר מעירה אותו אשתו - "משה מה עשית אתמול בלילה?????" ההוא עונה לה -
ואלה הייתי בפאב שתיתי היה נחמד רק מה כל הדרך חזרה נפלתי ונפלתי
אז היא עושה - "כן אני יודעת התקשרו מהפאב....שכחת את הכסא גלגלים שלך שם"

| quote: |
| Originally posted by yahel222 אחד הולך לבר שותה משתכר נהנה וזה...טוב בא ללכת הביתה יורד מהכסא...בום נופל יוצא מהפאב בום נופל נכנס לאוטו בום נופל יוצא מהאוטו בום נופל מגיע הביתה בום נופל עולה במדרגות בום נופל מגיע למיטה בום נופל טוב הלך לישון עם כאב ראש מכל הנפילות בבוקר מעירה אותו אשתו - "משה מה עשית אתמול בלילה?????" ההוא עונה לה - ואלה הייתי בפאב שתיתי היה נחמד רק מה כל הדרך חזרה נפלתי ונפלתי אז היא עושה - "כן אני יודעת התקשרו מהפאב....שכחת את הכסא גלגלים שלך שם" |
אוייייי גם מוש וגם דותן
ע-נ-ק !!!
אחד מרוקאי יושב בסלון עם רגלים פתוחות
באה אשתו עושה לו - סגור מהר את הרגלים.
למה??? שאל הבעל
כי הילד רואה לך את כל ה ב - י - צ - י - ם !!!!!
טוב סגר את הרגלים....עברו שבועיים והפעם האמא ישבה בסלון
עם רגלים פתוחות....ראה בעלה וצעק עליה - סגרי את הרגלים
למה שאלה אשתו
כי ה י - ל - ד רואה לך את הכוס !!!!
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אחד הולך לבר שותה משתכר נהנה וזה...טוב בא ללכת הביתה יורד מהכסא...בום נופל יוצא מהפאב בום נופל נכנס לאוטו בום נופל יוצא מהאוטו בום נופל מגיע הביתה בום נופל עולה במדרגות בום נופל מגיע למיטה בום נופל טוב הלך לישון עם כאב ראש מכל הנפילות בבוקר מעירה אותו אשתו - "משה מה עשית אתמול בלילה?????" ההוא עונה לה - ואלה הייתי בפאב שתיתי היה נחמד רק מה כל הדרך חזרה נפלתי ונפלתי אז היא עושה - "כן אני יודעת התקשרו מהפאב....שכחת את הכסא גלגלים שלך שם" |
שני אנשים יושבים בבאר, שניהם שיכורים גמורים. פתאום אחד עושה לשני: "בוא נעשה התערבות, אנחנו עולים לגג, מי שקופץ מהגג נוגע ברצפה וחוזר לגג (באוויר) מקבל 1000$" השני כזה חושב ואומר לו טוב בסדר. טוב ההם עולים לגג בא הראשון קופץ, נוגע ברצפה וחוזר באוויר לגג. השני מסתכל עליו המום, קופץ - ונמרח על הרצפה
. אז הברמן עולה לגג ועושה לראשון "בונא סופרמן כשאתה שיכור אתה מניאק"

http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=8&id=208990
HAHAHA! 
חחחח ענק מוש
מוש זה עעעעעעענננננננננקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ואי איזה מסכן מרחם עליו......
חחחח איזה מצחיק זה!!!
הביא נפיחה...
חח אחד עשה שם בתגובות
אין לו ביצים לתבוע אותם!
יווו אחד המצחיקים
חחחחחח איזה עצוב זה...
להתעורר ולראות את הביצים שלך באש... לא נעים
אחד נתקע על אי בודד כמה שנים....כדי לספק את היצרים שלו
מצא איזה חור בעץ וכל פעם שהיה צריך היה מכניס את הזין. שלו לשם
טוב אחרי 10 שנים ככה מצאו אותו הצילו אותו
חזר לאשתו....באו נכנסו למיטה פתאום בא הבעל הביא לה פצצה בתחת העיף אותה 5 מטר
אמרה לו מה אתה דפוק מה אתה עושה
אמר לה - תרגעי אני כולה בודק קודם שאין סנאים בחור

| quote: |
| Originally posted by yahel222 חזר לאשתו....באו נכנסו למיטה פתאום בא הבעל הביא לה פצצה בתחת העיף אותה 5 מטר |









Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.