TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
Re: Re: התמסחרות של טראקים
| quote: |
| Originally posted by Shahar היה גם את ה freeloader |
רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה
טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...
מה הקשר לפולסדרייבר ???
הוא תמיד היה מסחרי וגם אם לאחרונה הוא נהיה יותר מסחרי
תמיד הוא היה מסחרי מספיק ומוש פשוט שינה והתפתח
בטעם שלו ...
לא מבין מה רע בזה ואיך זה קשור לטומקרפט ?
אני ממש שמח בשבילו שהצליח לו עם לונלינס ...
אני מאוד מעריך את טומקרפט כאמן ובאמת כמו שמוש הביא יש לו יצירות
גדולות
| quote: |
| Originally posted by luckystrike רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ... |
אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...
טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !
חרוז !

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי זה לא כל כך מסחרי ... טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד ! חרוז ! |
מי קישר ?
כל עוד האמן לא מוכר את עצמו בשביל להתמסחר
זה מוריד את מה שנקרא רמת המיסחור לדעתי ...
אנשים אנשים אנשים
אני לא מבין אותכם
פופ מסרחי אוקי!
תגידו לי שעושים טראנס בשביל מה עושים אותו!?
בשבילנו , בשביל שאנחנו נהנה אז כל שיר הוא ממוסחר
זה לא משנה מה
אבל יש הדבל
טומקראפט הוא אמן שמשתמש בסטייל שלו , המיוחד
תראו כמה שירים הוא מוציא וכולם פשוט מיוחדים
והישנים הכל שונה
גם עם טכנו
גם אפיק
גם הארד טראנס
הבן אדם עושה קליפ אז זה אומר שזה מסחרי
מה המטרה שלהם? להצליח!
אבל פה בה ההדבל
תראו באמת פולס עשה יצירות טובות לדעתי ובגלל זה אהבתי אותו
אבל אז הוא כבר התחיל לא להיות מקורי ולעשות מלא מלא מלא דברים אותו דבר קופי
לא הרבה איכות ונשמע אותו דבר
וגם הכל היה לדאנס צ'ארט וכל זה
וסקוטר גם אותו קקי
אז יש פה הדבל אתה רוצה להצליח
אתה עושה שיר טוב
אז זה מסרחי?
הוא עשה את השיר הזה כמו שהוא עשה את
Silence
וזה לא אומר שזה מסרחי כזה
מסחרי = מתאים לקהל הרחב
גם אם טומקראפט עשה את הטראק הזה לאישתו וזהו, העובדה היא שהוא מתאים לקהל הרחב ולכן הוא מסחרי. רמת מסחריות של טראק נקבעת לפי הקהל, לא הטראק עצמו. לא משנה עם טומקראפט עשה את זה בשביל הקהל העולמי, החבר'ה בשכונה שלו או אישתו, השאלה היא עד כמה הוא מושך את הקהל הרחב
| quote: |
| Originally posted by oDrori מסחרי = מתאים לקהל הרחב גם אם טומקראפט עשה את הטראק הזה לאישתו וזהו, העובדה היא שהוא מתאים לקהל הרחב ולכן הוא מסחרי. רמת מסחריות של טראק נקבעת לפי הקהל, לא הטראק עצמו. לא משנה עם טומקראפט עשה את זה בשביל הקהל העולמי, החבר'ה בשכונה שלו או אישתו, השאלה היא עד כמה הוא מושך את הקהל הרחב |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike לא מסכים עם ההגדרה ... ממוסחר בדרך כלל שווה לכוונה שלילית לדעתי שאמן מתמסחר זה שהוא מוכר את עצמו בשביל הקהל - יענו מוותר על העקרונות שלו ועל מה שהוא אוהב כדי למכור ... הטראק הזה אולי מצליח מבחינה מסחרית אבל אני לא מאמין שטומקרפט ממוסחר |
מסחור הוא תהליך שבו אמן הופך למסחרי. זה יכול לקרות בדרך שבה הקהל לומד לקבל את הטראק הספציפי או בתהליך שבו הקהל משנה את הטעם הכללי שלו (למשל, הז'אנר הפרוגרסיבי התמסחר בשנה וחצי האחרונות בארץ)
בסוף התהליך - רמת המסחריות של טראק\יוצר עולה
| quote: |
| Originally posted by oDrori מסחור הוא תהליך שבו אמן הופך למסחרי. זה יכול לקרות בדרך שבה הקהל לומד לקבל את הטראק הספציפי או בתהליך שבו הקהל משנה את הטעם הכללי שלו (למשל, הז'אנר הפרוגרסיבי התמסחר בשנה וחצי האחרונות בארץ) בסוף התהליך - רמת המסחריות של טראק\יוצר עולה |
אני לא אוהב להגיד שהטראק "מיועד" להשמע בכל מקום כי מאיפה לי למה הוא מיועד?
אני עושה את ההפרדה אבל כמו בתחומים שונים, כל דבר הוא זמני או רגעי. לפני חודשיים - לונלינס אנדרגראונד. היום - לונלינס מסחרי.
עודד - עולמך עקום ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike עודד - עולמך עקום ... |
| quote: |
| Originally posted by clubber@work באמת שעולמך עקום.. זה כאילו אתה אומר אהבתי את לונלינס כשרק אני שמעתי אותו אבל ברגע שהוא נחשף לקהל ועוד אנשים אהבו אותו אז אני לא אוהב אותו יותר זה כמו שתיקח את הטראק הכי לא ממוסחר בארץ - איזה משהו פסיכדלי ותריץ אותו פול ברדיו ובמסיבות ולא יודע איפה - הוא יתפוס והוא "יתמסחר" אבל זאת לא התפיסה הנכונה שירים כמו הוואיג' וואיג' האלה הם טראקים ממוסחרים או אפילו שירים אי אפשר להשוות דבר כזה לטראק כרמה של לונלינס! |
ראסמי אתם צודקים
הוא אומר ששטארק שמצליח הוא מסחרי
ובעצם כל מה שמצליח זה מסחרי
אז מה הקטע שלך שכאילו כל שיר שמצליח לו טוב?
שאסור ששיר יצליח?
ביום שאיזה פרחה תתחיל לזמזם לי טראק של איירוייב אני יורה בעצמי
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ביום שאיזה פרחה תתחיל לזמזם לי טראק של איירוייב אני יורה בעצמי |
לא להאמין איף השיר ה-מ-א-פ-ן הזה של
"מיה היייייי מיה הוווווו"
שרק צחקנו עליו לפני איזה שבוע תפס בארץ
רק מראה שלא משנה מה תשמיע
העיקר שתשמיע את זה הרבה ובכל מקום זה יתפוס
אפילו חרא כזה
לא מפסיקים לשים את זה ברדיו,
השבוע הייתי במסיבה שמו את זה והקהל השתגע
פשוט לא להאמין...
אתה מתכוון לשיר של אוזון?
חחחח דווקא הוא תפס אותי אחרי כמה פעמים ששמעתי אותו בבית וככה היה עם עוד מלא אנשים אז ברור שזה יתפוס בארץ כמו שזה תפס גם ברחבי העולם
כאילו שחסר שירים מפגרים שתפסו לכולם את האוזן(ראה ערך מקרנה ודומיהם)
כוס עמק עם השיר המגעיל הזה כל החברים שלי פתאום שומעים את זה!!!!!!

| quote: |
| Originally posted by eXeTik לא להאמין איף השיר ה-מ-א-פ-ן הזה של "מיה היייייי מיה הוווווו" שרק צחקנו עליו לפני איזה שבוע תפס בארץ רק מראה שלא משנה מה תשמיע העיקר שתשמיע את זה הרבה ובכל מקום זה יתפוס אפילו חרא כזה לא מפסיקים לשים את זה ברדיו, השבוע הייתי במסיבה שמו את זה והקהל השתגע פשוט לא להאמין... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.