TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]


Posted by Hell_Copter on Feb-17-2003 22:55:

Re: Re: התמסחרות של טראקים

quote:
Originally posted by Shahar
היה גם את ה
freeloader


אני מקווה מאוד שאתה צוחק שהוספת את זה!!
למה הפוסט שלי נכתב לפני שנה!!!!!!!!!!


ועודד... למה ללכת סחור סחור
לך ישר אל מה שמוש אוהב...
מוש עד לא מזמן אהב את פולסדרייבר... מזה אהב... חלה עליו
ושים לב איפה פולסדרייבר היום מככב... בכל מועדון שיש
ושים לב עם איזה שירים
רמיקס לוויאג' וויאג'
רמיקס לווראבר יו אר
רמיקס לריט'ם אוף דה נייט
ויש עוד...
בקיצור... הכי ממוסחר שיש

אז מוש... אני בטוח שתסכים איתי שפולסדרייבר של פעם לא היה ממוסחר כל כך ועכשיו הוא כן...
אולי זה בדיוק ההתחלה של מה שקורה לטומקראפט
תחשוב על זה


Posted by luckystrike on Feb-17-2003 23:18:

רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה

טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...

מה הקשר לפולסדרייבר ???
הוא תמיד היה מסחרי וגם אם לאחרונה הוא נהיה יותר מסחרי
תמיד הוא היה מסחרי מספיק ומוש פשוט שינה והתפתח
בטעם שלו ...

לא מבין מה רע בזה ואיך זה קשור לטומקרפט ?
אני ממש שמח בשבילו שהצליח לו עם לונלינס ...
אני מאוד מעריך את טומקרפט כאמן ובאמת כמו שמוש הביא יש לו יצירות
גדולות


Posted by Hell_Copter on Feb-17-2003 23:22:

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה

טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...



אתה לא יכול להגיד שאני טועה כי לא אמרתי בצורה חד משמעית כלום
נתתי רק חומר למחשבה של מה שיכול לקרות
נכון שכרגע הוא לא מסחרי
אבל את לונלינס כבר משמיעים בכל חור אפשרי...
עזוב אחי זה לא ויכוח כי לעת עתה אני מסכים איתך
אבל יכול להיות שבעתיד המצב יהיה כמו שאמרתי כרגע... ושוב פעם אל תתפוס אותי במילה שזה מה שאני חושב שיקרה כי זה לא
נחיה ונראה בקיצר


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 00:39:

אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...

טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !

חרוז !


Posted by oDrori on Feb-18-2003 16:33:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...

טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !

חרוז !


חבר'ה משום מה אתם מקשרים בין הרמה של טראק לרמת המסחור שלו... אין קשר ביניהם בשיט.
זה שטומקראפט השקיע הרבה בטראק והטראק ברמה טובה זה לא בהכרח אומר שכולם ישנאו אותו ורק אנחנו נשמע ונגיד יא טראק טוב רק אנחנו אוהבים ואנחנו יותר חכמים מהעדר.


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 18:50:

מי קישר ?

כל עוד האמן לא מוכר את עצמו בשביל להתמסחר
זה מוריד את מה שנקרא רמת המיסחור לדעתי ...


Posted by m0sh on Feb-18-2003 18:59:

אנשים אנשים אנשים

אני לא מבין אותכם

פופ מסרחי אוקי!

תגידו לי שעושים טראנס בשביל מה עושים אותו!?

בשבילנו , בשביל שאנחנו נהנה אז כל שיר הוא ממוסחר
זה לא משנה מה


אבל יש הדבל
טומקראפט הוא אמן שמשתמש בסטייל שלו , המיוחד
תראו כמה שירים הוא מוציא וכולם פשוט מיוחדים
והישנים הכל שונה
גם עם טכנו
גם אפיק
גם הארד טראנס

הבן אדם עושה קליפ אז זה אומר שזה מסחרי
מה המטרה שלהם? להצליח!

אבל פה בה ההדבל
תראו באמת פולס עשה יצירות טובות לדעתי ובגלל זה אהבתי אותו
אבל אז הוא כבר התחיל לא להיות מקורי ולעשות מלא מלא מלא דברים אותו דבר קופי
לא הרבה איכות ונשמע אותו דבר
וגם הכל היה לדאנס צ'ארט וכל זה
וסקוטר גם אותו קקי

אז יש פה הדבל אתה רוצה להצליח
אתה עושה שיר טוב
אז זה מסרחי?
הוא עשה את השיר הזה כמו שהוא עשה את
Silence
וזה לא אומר שזה מסרחי כזה


Posted by oDrori on Feb-18-2003 19:30:

מסחרי = מתאים לקהל הרחב

גם אם טומקראפט עשה את הטראק הזה לאישתו וזהו, העובדה היא שהוא מתאים לקהל הרחב ולכן הוא מסחרי. רמת מסחריות של טראק נקבעת לפי הקהל, לא הטראק עצמו. לא משנה עם טומקראפט עשה את זה בשביל הקהל העולמי, החבר'ה בשכונה שלו או אישתו, השאלה היא עד כמה הוא מושך את הקהל הרחב


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 21:23:

quote:
Originally posted by oDrori
מסחרי = מתאים לקהל הרחב

גם אם טומקראפט עשה את הטראק הזה לאישתו וזהו, העובדה היא שהוא מתאים לקהל הרחב ולכן הוא מסחרי. רמת מסחריות של טראק נקבעת לפי הקהל, לא הטראק עצמו. לא משנה עם טומקראפט עשה את זה בשביל הקהל העולמי, החבר'ה בשכונה שלו או אישתו, השאלה היא עד כמה הוא מושך את הקהל הרחב


לא מסכים עם ההגדרה ...

ממוסחר בדרך כלל שווה לכוונה שלילית
לדעתי שאמן מתמסחר זה שהוא מוכר את עצמו בשביל
הקהל - יענו מוותר על העקרונות שלו ועל מה
שהוא אוהב כדי למכור ...

הטראק הזה אולי מצליח מבחינה מסחרית
אבל אני לא מאמין שטומקרפט ממוסחר


Posted by m0sh on Feb-18-2003 21:28:

quote:
Originally posted by luckystrike
לא מסכים עם ההגדרה ...

ממוסחר בדרך כלל שווה לכוונה שלילית
לדעתי שאמן מתמסחר זה שהוא מוכר את עצמו בשביל
הקהל - יענו מוותר על העקרונות שלו ועל מה
שהוא אוהב כדי למכור ...

הטראק הזה אולי מצליח מבחינה מסחרית
אבל אני לא מאמין שטומקרפט ממוסחר


AMAN


Posted by oDrori on Feb-18-2003 22:17:

מסחור הוא תהליך שבו אמן הופך למסחרי. זה יכול לקרות בדרך שבה הקהל לומד לקבל את הטראק הספציפי או בתהליך שבו הקהל משנה את הטעם הכללי שלו (למשל, הז'אנר הפרוגרסיבי התמסחר בשנה וחצי האחרונות בארץ)

בסוף התהליך - רמת המסחריות של טראק\יוצר עולה


Posted by clubber@work on Feb-18-2003 22:35:

quote:
Originally posted by oDrori
מסחור הוא תהליך שבו אמן הופך למסחרי. זה יכול לקרות בדרך שבה הקהל לומד לקבל את הטראק הספציפי או בתהליך שבו הקהל משנה את הטעם הכללי שלו (למשל, הז'אנר הפרוגרסיבי התמסחר בשנה וחצי האחרונות בארץ)

בסוף התהליך - רמת המסחריות של טראק\יוצר עולה


מבחינה מסויימת אתה די צודק אבל עדיין אתה צריך לעשות את ההפרדה בין
טראקים ממוסחרים שנוצרו ע"י אמנים ממוסחרים כגון:דה דה
ואיאן ואן דאל וכאלה לעומת טראקים שנהפכו לממוסחרים
כמו רפטור וסיילנס
אלה טראקים שלא נועדו להגיע לקהל "הרחב" כמו שאר הדיסק של דילריום לדוגמא
אבל תמיד טראק אחד מדיסק עלול להפוך "ללהיט רחבות"
אבלן ההבדל הוא שעוד שנה שישכחו מדה דה וכאלה
אנחנו עדיין נשים במערכת את סיילנס ונהנה להקשיב לו!


Posted by oDrori on Feb-18-2003 22:38:

אני לא אוהב להגיד שהטראק "מיועד" להשמע בכל מקום כי מאיפה לי למה הוא מיועד?

אני עושה את ההפרדה אבל כמו בתחומים שונים, כל דבר הוא זמני או רגעי. לפני חודשיים - לונלינס אנדרגראונד. היום - לונלינס מסחרי.


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 22:47:

עודד - עולמך עקום ...


Posted by clubber@work on Feb-18-2003 22:57:

quote:
Originally posted by luckystrike
עודד - עולמך עקום ...


באמת שעולמך עקום..
זה כאילו אתה אומר אהבתי את לונלינס כשרק אני שמעתי אותו
אבל ברגע שהוא נחשף לקהל ועוד אנשים אהבו אותו אז אני לא אוהב אותו יותר

זה כמו שתיקח את הטראק הכי לא ממוסחר בארץ - איזה משהו פסיכדלי
ותריץ אותו פול ברדיו ובמסיבות ולא יודע איפה - הוא יתפוס
והוא "יתמסחר"
אבל זאת לא התפיסה הנכונה
שירים כמו הוואיג' וואיג' האלה הם טראקים ממוסחרים
או אפילו שירים
אי אפשר להשוות דבר כזה לטראק כרמה של לונלינס!


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 23:03:

quote:
Originally posted by clubber@work
באמת שעולמך עקום..
זה כאילו אתה אומר אהבתי את לונלינס כשרק אני שמעתי אותו
אבל ברגע שהוא נחשף לקהל ועוד אנשים אהבו אותו אז אני לא אוהב אותו יותר

זה כמו שתיקח את הטראק הכי לא ממוסחר בארץ - איזה משהו פסיכדלי
ותריץ אותו פול ברדיו ובמסיבות ולא יודע איפה - הוא יתפוס
והוא "יתמסחר"
אבל זאת לא התפיסה הנכונה
שירים כמו הוואיג' וואיג' האלה הם טראקים ממוסחרים
או אפילו שירים
אי אפשר להשוות דבר כזה לטראק כרמה של לונלינס!

אקסזטלי !


Posted by m0sh on Feb-19-2003 05:26:

ראסמי אתם צודקים
הוא אומר ששטארק שמצליח הוא מסחרי

ובעצם כל מה שמצליח זה מסחרי
אז מה הקטע שלך שכאילו כל שיר שמצליח לו טוב?

שאסור ששיר יצליח?


Posted by Scorchio on Feb-20-2003 21:10:

ביום שאיזה פרחה תתחיל לזמזם לי טראק של איירוייב אני יורה בעצמי


Posted by clubber@work on Feb-20-2003 21:52:

quote:
Originally posted by Scorchio
ביום שאיזה פרחה תתחיל לזמזם לי טראק של איירוייב אני יורה בעצמי


תסתכל על זה מהצד החיובי - וכן יש כזה..
ככל שיותר אנשים יחשפו אל הטראק והוא "ימוסחר"
ופרחות יזמזמו אותו - זה אומר שישמיעו אותו הרבה יותר
ותוכל לשמוע אותו גם ברדיו
ובמסיבות וככה בעצם אתה תהנה הרבה יותר
ובסה"כ זה דבר טוב למרות שאתה מתבאס שכל הערסים והפרחות
יהפכו אותו להימנון שלהם

הלוואי והיו "ממסחרים" יותר טראקים אני מתחיל לחשוב ש99 FM
מתחילים להתרשל בעבודה...

בנתיים בכל מסיבה שהייתי יש את אותם טראקים או דפוקים כמו אמבר-יס
וכאלה או עתיקים עתיקים
הלוואי ויבוא יום שאני אשמע באיזה מסיבה קצת
kai tracid, gouryella
ודברים על רמה


Posted by eXeTik on Jun-27-2004 04:20:

לא להאמין איף השיר ה-מ-א-פ-ן הזה של
"מיה היייייי מיה הוווווו"
שרק צחקנו עליו לפני איזה שבוע תפס בארץ
רק מראה שלא משנה מה תשמיע
העיקר שתשמיע את זה הרבה ובכל מקום זה יתפוס
אפילו חרא כזה

לא מפסיקים לשים את זה ברדיו,
השבוע הייתי במסיבה שמו את זה והקהל השתגע
פשוט לא להאמין...


Posted by DJ Alex E. on Jun-27-2004 13:23:

אתה מתכוון לשיר של אוזון?
חחחח דווקא הוא תפס אותי אחרי כמה פעמים ששמעתי אותו בבית וככה היה עם עוד מלא אנשים אז ברור שזה יתפוס בארץ כמו שזה תפס גם ברחבי העולם
כאילו שחסר שירים מפגרים שתפסו לכולם את האוזן(ראה ערך מקרנה ודומיהם)


Posted by Segev on Jun-27-2004 15:05:

כוס עמק עם השיר המגעיל הזה כל החברים שלי פתאום שומעים את זה!!!!!!


Posted by Sm0keMachine on Jun-27-2004 16:30:

quote:
Originally posted by eXeTik
לא להאמין איף השיר ה-מ-א-פ-ן הזה של
"מיה היייייי מיה הוווווו"
שרק צחקנו עליו לפני איזה שבוע תפס בארץ
רק מראה שלא משנה מה תשמיע
העיקר שתשמיע את זה הרבה ובכל מקום זה יתפוס
אפילו חרא כזה

לא מפסיקים לשים את זה ברדיו,
השבוע הייתי במסיבה שמו את זה והקהל השתגע
פשוט לא להאמין...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה רציני?!

לא ידעתי שזה תפס..
חשבתי זה סתם בדיחה


Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.