TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by Real on Jul-06-2006 15:39:

Die sprint van Freire was vandaag wel ongelofelijk sterk.

Ik denk niet dat Boonen in deze tour een rit zal winnen, hij is belange niet zo sterk als vorig jaar.

Posted by Jasperovitsj on Jul-06-2006 15:41:

quote:
Originally posted by dj Zevan
eindelijk iemand die de nuchtere realiteit onder ogen wil zien

Tuurlijk da.
Veel respect voor Boonen, maar al dat idioot gehype altijd, waar is dat goed voor? Elke dag dat Boonen geklopt is, is er in de media precies een ondertoon van "ze hebben de zege van Boonen gestolen". Of zoals mijn vader hier juist: "Ze proberen Boonen in de laatste 100 meter altijd nog in te sluiten.". Tjah, als Boonen wat rapper zou sprinten zouden ze niet meer naast hem kunnen komen, laat staan insluiten...

Posted by djcresto on Jul-06-2006 15:44:

Ondertussen rijdt hij al 3 dagen in het geel en staat hij op 1 punt van groen. Zo slecht is het dus allemaal nie.

Posted by Gladius on Jul-06-2006 15:46:

idd wa ne zever allemaal. ge hoort eerder 'Tom Boonen wint w��r niet' ipv 'Oscar Freire wint'.

Posted by Den Backer on Jul-06-2006 15:47:

quote:
Originally posted by dj Zevan
eindelijk iemand die de nuchtere realiteit onder ogen wil zien

Zeker da.. Altijd al!!

Maar zet alle sprinters op een rij & laat ze allemaal gelijktijdig vertrekken zoals de 100m lopers bvb, dan zal tom de snelste zijn... Nu had hij Freire vandaag weer telaat opgemerkt en zich laten verrassen. Zodat hij weer aan een zwaar inhaal maneuver moest beginnen... Mja ge kunt niet alles winnen he... Tom mag al content zijn met geel, maar kzou in zijn plaats dan toch beter op groen & de ritzeges focussen! Want hij moet nog de bergen over met geel... Da ligt hem niet bepaald... Of mss wil hij dit bewijzen vandejaar? Zou mooi zijn, maar realistisch is dit niet...

ps. Schoon van Freire!! Zeker verdiend vandaag!

Posted by djcresto on Jul-06-2006 15:49:

quote:
Originally posted by Den Backer
Want hij moet nog de bergen over met geel...

Zaterdag is het tijdrit, dan is hij het geel wel kwijt ze

Posted by Den Backer on Jul-06-2006 15:50:

quote:
Originally posted by djcresto
Zaterdag is het tijdrit, dan is hij het geel wel kwijt ze

Denk ik ook al!!

Posted by dj Zevan on Jul-06-2006 15:56:

quote:
Zeker da.. Altijd al!!

Maar zet alle sprinters op een rij & laat ze allemaal gelijktijdig vertrekken zoals de 100m lopers bvb, dan zal tom de snelste zijn...

daar ben ik toch nog niet zo heel zeker van en helaas werkt een massaspurt zo niet
begrijp trouwens niet dat boonen geen wiel kiest van bvb mcewen
denk anders wel dat groen mogelijk moet zijn voor boonen,
zal er vanaf hangen hoe sterk tom is na de bergen, dan vallen er nog wel ritten te winnen

Posted by Devilex on Jul-06-2006 16:16:

Boonen is geen rassprinter zoals een McEwen, een Zabel of een Freire �.
Hij is een klassieke renner die toevallig redelijk snel is, snap trouwens niet hoe hij in heel dat spurtersgedoe verwikkeld is.

Posted by djcresto on Jul-06-2006 16:43:

quote:
Originally posted by Devilex
Hij is een klassieke renner die toevallig redelijk snel is, snap trouwens niet hoe hij in heel dat spurtersgedoe verwikkeld is.

Omdat hij gewoon heel snel is aja. Hij heeft ondertussen al wel wat massasprinten gewonnen. Dat feit samen met het feit dat hij ook de klassiekers kan winnen maakt dat zijn erelijst wel vrij indrukwekkend is.

Bij Museeuw was het nog anders, die was vroeger ook een echte sprinter en is daarna maar doorgebroken in de klassiekers.

Zabel, Freire en Boonen hebben zo wel ongeveer hetzelfde profiel. Die moeten er ook nie direct af bij een bergske en kunnen ook grote klassiekers winnen.

Posted by Den Backer on Jul-06-2006 17:05:

quote:

Omdat tom zich vorig jaar wou bewijzen tegenover de pers & wielersupporters dat hij meer kan dan klassiekers winnen. Remember...

Posted by Phortastic on Jul-06-2006 17:28:

quote:
Omdat tom zich vorig jaar wou bewijzen tegenover de pers & wielersupporters dat hij meer kan dan klassiekers winnen. Remember...

Hij is al in massasprinten verzeild geraakt van vroeger ook al ze. Hij is gewoon ne spurter, maar gene spurter pur sang omdat hij ook klassiekers aankan. Zoals Cresto al eerder de vergelijking met Museeuw maakte met dat verschil dat toen Museeuw de klassiekers begon te domineren, zijn snelheid serieus afnam. En ik denk dat dit bij Tom nu ook aan het gebeuren is...
Ik snap trouwens ni dat Boonen geen Amstel Gold Race rijdt bijvoorbeeld, zelfs een Luik Bastenaken Luik zou hij misschien aankunnen...

Posted by Den Backer on Jul-06-2006 17:33:

quote:
Originally posted by djcresto
Bij Museeuw was het nog anders

Indd... Met zijn "wespen"...

Wie weet hoelang gij dat al deed, onze " Vlaamse Leeuw " met een pikuur in zen gat...

Posted by Phortastic on Jul-06-2006 17:38:

quote:
Indd... Met zijn "wespen"...

Wie weet hoelang gij dat al deed...

Als ge hem een beetje gevolgd hebt kunt ge vrij zeker zeggen dat hij dat pas op het eind van zen carriere gedaan heeft. Na al die tegenslagen (knie kapot in Bos van Wallers --> infectie, bijna dood gebleven, jaar eer hij terug beetje op niveau was, motorongeval --> ook aan de dood ontsnapt) en op late leeftijd grijp je al eens wat rapper terug naar die middelen.

Posted by Den Backer on Jul-06-2006 17:45:

quote:
Originally posted by Phortastic
Als ge hem een beetje gevolgd hebt kunt ge vrij zeker zeggen dat hij dat pas op het eind van zen carriere gedaan heeft. Na al die tegenslagen (knie kapot in Bos van Wallers --> infectie, bijna dood gebleven, jaar eer hij terug beetje op niveau was, motorongeval --> ook aan de dood ontsnapt) en op late leeftijd grijp je al eens wat rapper terug naar die middelen.

Indd, maar het is wel een smet op het einde van zijn carri�re... Wel jammer vind ik...

Posted by Devilex on Jul-06-2006 17:48:

Achja, Museeuw had zichzelf niet meer te bewijzen dan.

Trouwens 't is maar een belachelijke en gevaarlijke veronderstelling, maar Boonen is in de sprints niet meer zo explosief als vorig jaar...moeten we ons daar dan ook vragen beginnen over stellen?

Posted by djcresto on Jul-06-2006 18:14:

quote:
Originally posted by Phortastic
Ik snap trouwens ni dat Boonen geen Amstel Gold Race rijdt bijvoorbeeld, zelfs een Luik Bastenaken Luik zou hij misschien aankunnen...

Ben ik vrij zeker van. Natuurlijk er staan van in Milaan San Remo tot na LBL vercht heel veel krachten. En als ge naar alle prijzen mikt is de kans ook groter dat je naast alles grijpt. Maar in Parijs Roubaix en de Ronde van Vlaanderen hoeft Tom zich al lang niet meer te bewijzen. Ik zou voluit voor de uitdaging kiezen.

Posted by Den Backer on Jul-06-2006 18:54:

quote:
Trouwens 't is maar een belachelijke en gevaarlijke veronderstelling

Da heeft het parket wel zwart op wit staan, dat sms verkeer tussen Museeuw en den anderen... Dusjah... Als ge zo een code woorden gebruikt over wat zou dat dan gaan?

Posted by kevve on Jul-06-2006 20:52:

quote:
[i][b]Als ge zo een code woorden gebruikt over wat zou dat dan gaan?

een paar wespen en een gesneden brood voor onderweg

Posted by MikeVee on Jul-06-2006 20:55:

Het BeTA-team is opgeschoven naar plaats 60, na een sclechte start

Posted by Phortastic on Jul-06-2006 22:52:

quote:
Da heeft het parket wel zwart op wit staan, dat sms verkeer tussen Museeuw en den anderen... Dusjah... Als ge zo een code woorden gebruikt over wat zou dat dan gaan?

Dat wat Davilex zei ging over Boonen... Vandaar de komma achter die quote van Davilex die je aanhaalde

Posted by diddi on Jul-07-2006 08:38:

Boonen zit imo idd niet meer in zijn piek... Zoals eerder al gezegd, hij is begonnen dees jaar in Qatar dacht ik, practisch alle klassiekers gereden... vergelijkt dat maar ne keer met Van Petegem, die hoorde nu ni meer zenne...

Jammer ook van Museeuw om zijn hele carri�re op het spel te zetten om nog eens te kunnen schitteren. Als je serieus met je job bezig bent, dan moet je ook realistisch zijn tov je lichaam. Spijtig voor Museeuw, maar voor mij mag hij naast alle andere dopingnemers staan als Virenque, Simoni, Frigo,... rotte appels dus die de sport kapot maken!

Posted by Antony on Jul-07-2006 08:47:

Almaal kenners hier precies

Vergeten da hij als enige sprinter paar dagen geleden nen berg in de eerste groep overleefde waardoor hij groen en geel wist te strikken. En dan zijn leeglopende band. Als hij zich recht kan zetten was die etappe een feit. Hij heeft veel gewerkt aan het klimmen om frisser uit de alpen te komen. Dus �k verwacht ritzeges in de laatste week.

Tegenwoordig is er meer nieuws en discussie als hij niet wint. We moeten hem gewoon blijven steunen en dan komt da allemaal goe. En over "zen treintje", ik weet zelf ni hoe zone massaspurt der vanvoor aan toe gaat, heb het nog ni mogen meemaken. Maar als er al termen zijn als "een treintje" is da volges mij toch een welgekomen hulp om te kunnen winnen. Nen Trenti heeft hij dit jaar precies gewoon ni.

Posted by astateofitaly on Jul-07-2006 09:18:

yesterday arrived in Caen! The city of my Girlfriend

Posted by Xilver on Jul-07-2006 09:26:

quote:
Originally posted by astateofitaly
yesterday arrived in Caen! The city of my Girlfriend

Kben blij voor u

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »