TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 26/8 TranceSessioN,Antwerp Jonas Steur,Miika Kuisma,Dazzle,Sied Van Riel,.....
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
Zooooow....de meisjes zijn weer voldaan en veilig thuis van het Vlaams uitje
Foto's en review volgen laterrrrr
Eerst ff maffen en naar het Zuiderpark voor de afsluiter van Dancetour 
Schulz en daarna ven Bjoeren: tzal mij benieuwen 
Ben terug wakker, eerst ff volledig wakker worden dan komt recensieketjepjese...enfin ge snapt me wel.
Trancesession @ Alma
Laten we de kogel door de kerk jagen en recht in het kruis zodat we er vanaf zijn. Publieke opkomst was triestig en zij die niet kwamen omdat het in de Alma was te doen hadden ongelijk. Wat ook spijtig was is dat halverwege Jonas zijn set een deel van het geluid wegviel en hoewel zoiets niet altijd te voorzien is, komt het toch een beetje over als gebrek aan organisatie. Dat is uiteraard voor mij heel makkelijk om te zeggen omdat ik zelf geen reet organiseer en kijkende naar de rest denk dat het eerder gewoon brute pech was.
Locatie was uiteraard de vervloekte Alma, maar ze hebben het goed kunnen camoufleren en op zich met de juiste aanpassingen kan dat inderdaad een gezellige locatie zijn voor een feestje�op ��n ding na, die godverdomde houten kutpallen! Heb staan wachten tot de eerste er frontaal met zijn gezicht erop ging plakken, maar het is helaas uitgebleven. Dus al je er iets wil organiseren, neemt een drilboor of kettingzaag mee en breekt dat spel gewoon af. 
De DJ�s, ze waren imo allemaal goed alleen spijtig dat vanaf ongeveer halverwege Jonas zijn set het geluid deels wegviel en wegbleef, problemen met de boxen achter de boot blijkbaar en daardoor verloren heel wat nummers hun flair
Globaal gezien was het leuk en de geen die zijn thuis gebleven hadden ongelijk, maar het mistte toch iets. Maw volgende keer beter 
De groeten nog aan alle aanwezige BETA's en BETA-NLTA Vluchtelingen en Mr. Icognito die foto's kwam pakken van Jonas

Tja, opkomst was idd niet zoals het moet, zal ook wel veel te maken hebben met de locatie wissel op het laatste moment en natuurlijk het woord 'trance' op de affiche. Als ik zelf een trance feestje in Belgi� zou geven zou ik dat zeker niet te duidelijk op de affiche laten zien
er word als snel aan Regi en Wout achtige toestanden gedacht anders...
Enfin, het aanwezige publiek was wel heel fijn en als het geluidsysteem niet na 45 minuten zo goed als dood was gegaan was het op zich nog een best goed feestje geweest, ik ga daar ook niemand voor met de vinger wijzen, de organisatie heeft gewoon pech gehad.
Volgende keer doen we het opnieuw en dan tegoei
Ik heb met de beta party en tomorrowland gezien dat het echt wel kan hier dus.
| quote: |
| Originally posted by Estuera Enfin, het aanwezige publiek was wel heel fijn en als het geluidsysteem niet na 45 minuten zo goed als dood was gegaan was het op zich nog een best goed feestje geweest |
| Originally posted by Dark Apostle Ge hebt dat spel gewoon getrashed Was wel heel toevallig dat het tijdens u set was |
| Originally posted by Dark Apostle Ge hebt dat spel gewoon getrashed Was wel heel toevallig dat het tijdens u set was |
Heeft Jonas Re:Locate - Samburu gedraaid? 
| Originally posted by Real Heeft Jonas Re:Locate - Samburu gedraaid? |
| Originally posted by Estuera Als ik zelf een trance feestje in Belgi� zou geven zou ik dat zeker niet te duidelijk op de affiche laten zien |
| Originally posted by Estuera Oververhitting heet dat |
Picaaaaaas
Vid is te vinden op Google
Nog niet lang wakker en na gewassen te zijn even een volgend verslagje.
Na op de Groenplaats wat ingedronken te zijn kwamen we rond 23u aan. Niet onmiddellijk veel bezoekers (buiten het vaste cli�nteel) maar dat was vorige keer ook zo en daar was dan wel verandering in gekomen. De dj die opende was een vervanger maar die deed dat zeker goed met enkele zalige nummer. Dan de Nederlands/Finse armada met ok plaatjes en als hoogtepunt 'Moonlight Party'. Met voorsprong toch DE schijf van dit jaar
Dan Jonas die ook goed was, alleen dan spijtig van het geluid waardoor er van de beleving veel teniet werd gedaan... En het uitvallen van de boxen was idd te wijten aan oververhitting. Daarna beide organisatoren aan het werk en dit was in orde. Alleen was er weer het pijnpunt van het geluid waardoor 'Arctic Globe' helemaal geen effect had
En dan als afsluiter Dazzle, die ik sinds de vorige TSN meer ben gaan appreci�ren maar tegen 5u30 was er echt geen kat meer (op ik en maat na), waardoor de dj dan maar de schuifjes dichtsmeet...
Pluspunten:
* muziek, uiteraard
* mede BETA/NLTA's
Minpunten:
* weinig volk
* de opstelling van de booth met de paal op de dansvloer
* het Alma-volk
PS: Owja, en laat Jim-Y en Ruly terug toe op dit board. Ik weet dat er 'gespamd' is geweest, maar ze wilden nog eens laten weten dat er een adreswijziging was gebeurd zodat mensen zeker niet aan de boot zouden staan... En 'one lousy mailtje', zo erg toch niet? 
toch spijtig dat ik er niet bij was wegens fucking PITA herexames