TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De DJ-equipment thread
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by BZRK Zijn er dan alternatieven die geen 1000 euro per stuk kosten? |
0.1% pitch zouden ze moeten verbannen
En dan zijn er van die flikkers zoals op aboutdj die zeggen dat je daar naadloos mee kan mixen en slechts eenmaal om de halve minuut op een knopje moet drukken.
Het wordt tijd dat de standaard verlegd wordt naar 0.05% of lager.
Damn you all, nu begin ik WEER te twijfelen 
| Originally posted by Jasperovitsj En ik weet niet of de Denon toestellen ondertussen ook al een aangepaste pitchratio hebben, want als dat het geval is is een DS-1000 ook een serieuze optie. |
| Originally posted by Jasperovitsj Op de spec sheet staat dat het altijd een 0,1% marge is, maar misschien zijn er ondertussen al software updates? |

| Originally posted by Jasperovitsj CDJ-200 heb je al voor 500� per stuk hoor ![]() |
| Originally posted by Loraine Iemand nog tips mbt goede, doch betaalbare mixers? Heb goeie verhalen gehoord over spullen van Vestax, maar zijn er andere ervaringen? |
Behringer (DJX700) is inmiddels afgevallen.
Tnt hoor en lees is de beste recensies over de Numark DXM09 en Reloop RMX-40 (beiden rond de 325-350 euro)
Iemand ervaringen en/of meer tips?
Wat betreft koptelefoons hoor en lees ik dat de Stanton Pro 2000 uitblinkt in de prijs-kwaliteit verhouding. Anyone?
Stanton is redelijk goed om mee te draaien maar daar is de kous dan ook mee af. Lekkere bassen, maar de andere tonen schieten imho toch iets te kort. Ik zou naar een iets duurdere headphone zien, het is namelijk een zeer belangrijk instrument bij het dj'en. Best kan je misschien zelf eens in een winkel verschillende modellen testen.
| Originally posted by Loraine Wat betreft koptelefoons hoor en lees ik dat de Stanton Pro 2000 uitblinkt in de prijs-kwaliteit verhouding. Anyone? |
| Originally posted by Tiger777 Ik verkoop geen hoofdtelefoon |
Goeie!
| Originally posted by Transfusion Ik zou naar een iets duurdere headphone zien, het is namelijk een zeer belangrijk instrument bij het dj'en. |
| Originally posted by jeronimo_jd Wat maakt een duurdere koptelefoon dan zoveel beter? Gaat het beatmatchen relaxter? Ik heb zo het gevoel dat ik wel met elke koptelefoon kan beatmatchen, en dat je vooral goede monitors nodig hebt, zodat je je mix zelf goed hoort. |
Originally posted by Loraine Goeie!Iemand ervaingen met de Ecler Nuo 2 ? |

Ik zoek van die metalen brackets om CDJ's schuin te kunnen plaatsen boven de rest van de booth, zoiets als dit dus:
Heeft iemand een adres in het Antwerpse waar ze dit voor een deftige prijs verkopen? Want ik wil daar echt geen 100� aan uitgeven. 
Zelf maken uit karton > alles
of uit papier mach�. zelf kauwen geeft het meeste stevigheid.
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zoek van die metalen brackets om CDJ's schuin te kunnen plaatsen boven de rest van de booth, zoiets als dit dus: Heeft iemand een adres in het Antwerpse waar ze dit voor een deftige prijs verkopen? Want ik wil daar echt geen 100� aan uitgeven. |
[[ LINK REMOVED ]]
| Dear Ferry, thank you for your Email. Please notice that the RMP-1 has got no scratch function. Only the RMP-2 has got that function. Best regards, Daniel Hakenes Inter. Sales Representative |
Zo. In de sound-station in Hasselt staat er een (zwarte) Reloop RMP-1 tentoon gesteld. Ik heb er efkes mee zitten prullen. Het lijkt mij wel een fijn ding, maar nu weet ik nog steeds niet wat ik ga kopen. 
Pioneer CDJ-200 in Duitsland natuurlijk 
Bij deejayladen kan je de pioneer cdj 800 mk2 krijgen voor 800�. Ik zou in ieder geval daar even voor doorsparen. Normaal gezien zal je er geen spijt van hebben 
Veel te duur jongens.
| Originally posted by Real Veel te duur jongens. |