TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SweTA mixfestival Summer 2006
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
PM �r underskattat
Ja Jeremy d e v�l det som �terst�r, men om Irish g�r en mix s� har vi ju en tid reserverad f�r honom p� m�ndag 
Ut � skriv i diverse tr�dar nu s� vi promotar spektaklet ! 
Jag vill ha ett enh�lligt JA p� denna tids-lineup!
(DVS minst 10 JA.. borde inte vara sv�rt?)
Skulle nu inte Steve, Christan � och Vizay kunna spela live den dagen s� f�r de lite dispans p� sig � skicka in sina bidrag tills typ dagen innan... ok?
l�ter bra det patric!
K�r p�! (=ja)
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 l�ter bra det patric! |
| Originally posted by Braxen Ja Jeremy d e v�l det som �terst�r, men om Irish g�r en mix s� har vi ju en tid reserverad f�r honom p� m�ndag ![]() |
| Originally posted by jofawe Jag vill ha ett enh�lligt JA p� denna tids-lineup! (DVS minst 10 JA.. borde inte vara sv�rt?) Skulle nu inte Steve, Christan � och Vizay kunna spela live den dagen s� f�r de lite dispans p� sig � skicka in sina bidrag tills typ dagen innan... ok? |
Yes, k�r p� ser redan framemot det 
Detta l�r dra n�gra �gon 
http://music.anuga.se/v2/news/244/
IT'S OOON ALRIGHT !

| Originally posted by anuga Yes, k�r p� ser redan framemot det ![]() Detta l�r dra n�gra �gon ![]() http://music.anuga.se/v2/news/244/ |
| Originally posted by Gate 42 tveksamt att man kan dra �gonen ifr�n sk�nheten p� h�ger sida |
| Originally posted by Gate 42 tveksamt att man kan dra �gonen ifr�n sk�nheten p� h�ger sida |
| Originally posted by jofawe erhm.. det �r inst�llt som Armin p� min dator :P |
mycket m�rklig burk ..
H�rligt, jag har redan uppat en mix om jag inte kan lira live.. men det ska nog inte vara n�gra probs
| Originally posted by Laszlo �r din dator homosexuell? |
| Originally posted by jofawe nja, n�stan.. den har en bullfitta d�remot |
Man kan sj�lv v�lja i "Settings" 
en grej till kan ju vara att l�nka till folks hem, myspace eller lunarstorm sidor p� sj�lva sweta festival sidan?
om de som ska / vill lyssna vill l�sa och se lite mer av dem som spelar. f�r vi l�r v�l inte hinna kompilera ihop en maffax sida med bilder, biografier topplistor m.m.
| Originally posted by Gate 42 en grej till kan ju vara att l�nka till folks hem, myspace eller lunarstorm sidor p� sj�lva sweta festival sidan? om de som ska / vill lyssna vill l�sa och se lite mer av dem som spelar. f�r vi l�r v�l inte hinna kompilera ihop en maffax sida med bilder, biografier topplistor m.m. |
Ja.. till och med skr�ddarn s�ger JA!
skicka det till anuga_AT_anuga.se
�mne/Subject : [SWETA]
Annars riskerar spam m�g filtert att plocka upp det.
Okey, Afterhours.FM vill spela seten 
Dealar... om vi spikar datum, kanske det g�r att spela dem vid utsatt tid 
Om det blir av :
Ett problem bara, de s�nder i 192kpbs, s� seten ska vara i 192kbps f�r att de ska s�ndas d�r
Snooze you loose f�r er som inte skickat in i 192 
sweeeeeeeeeeeeeet 
| Originally posted by Laszlo sweeeeeeeeeeeeeet |
kul me lite extra exposure 
De som har Klaff p� sin msn f�r g�rna p�minna honom d� det b�rjar.
Han ska lyssna s� mycket han kan... hihi