TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Antony en waarom stond je dan bij Ronald in de perfecto? |

heb ik mogen horen
en terecht. al heb ik enkel zen laatste 10min. gehoord. Is daar geen tracklist van eigelijk? Misschien was zijn set daarvoor zo slecht nog niet...
| Originally posted by Antony heb ik mogen horen en terecht. al heb ik enkel zen laatste 10min. gehoord. Is daar geen tracklist van eigelijk? Misschien was zijn set daarvoor zo slecht nog niet... |
| Originally posted by Push2005 Armin draait toch niet zoveel techtrance, maar als hij er uithaalt ist van zn vriendjes zoals Randy Katana, lol |

| Originally posted by Estuera Trance ftw ! |

| Originally posted by Loraine @ Jonas: tis nie zozeer cool dat progressive...tis gewoon opwindende, passievolle muziek |
| Originally posted by Loraine Over de combi Armin en Katana gesproken...ik vond Armin's SWINGENDE MOVES op Divini & Warning - 4LB best amusant hoor ![]() |
Armin's ware aard komt boven
| Originally posted by Loraine Over de combi Armin en Katana gesproken...ik vond Armin's SWINGENDE MOVES op Divini & Warning - 4LB best amusant hoor ![]() |
Verbaast me dat je daar hoegenaamd op KAN dansen
| Originally posted by Push2005 maar als hij er uithaalt ist van zn vriendjes zoals Randy Katana, lol |

| Originally posted by Antony Misschien was zijn set daarvoor zo slecht nog niet... |

'k ga voorlopig dus nog niet stemmen, daar wacht'k immers nog wel ff mee maar 'k denk dat m'n top 5 er voorlopig zo zou uit zie:
1. Terje Bakke: Zoals wel geweten wsl ben'k al langer fan, een 1ste plaats lijkt me dan ook logisch. Sinds een tijdje draait hij naast progressive house ook heel wat minimal en electro gepingel en dat is wel niet helemaal m'n ding maarja, we zullen wel zien hoe die evolutie zich doorzet 
2. Guillaume Nyckees: Toch wel de ontdekking van het jaar voor mij persoonlijk, deze Franse progressive dj draait erg diep en melodisch, helemaal m'n ding.
3. Eelke Kleijn: Draait al enkele jaren mee maar dit moet toch zowat het jaar van z'n doorbraak zijn, vooral op DJ-vlak dan, hij heeft immers al heel wat gigs in het buitenland gehad dit jaar. Ik zag 'm dit jaar een keertje aan het werk en dat beviel me zeker en vast. Z'n sets zijn minder diep tov vroeger, hij draait momenteel veel meer electrohouse toestanden maar het is wel effectief op de dansvloer 
4. Anna Maria X: Bracht samen met haar veel beroemdere echtgenoot (G-Pal voor de leken dus
) vorig jaar een goeie mixcompilatie uit. Op basis daarvan dus deze selectie, bovendien zijn er wel meerdere vrouwelijke djs die op de goede weg zijn, deze selectie moet die anderen dan ook maar vertegenwoordigen
5. Dynamic Bros: Ook de Belgen moeten natuurlijk vertegenwoordigd zijn
Sinds hun overwinning in Laundry Day Contest vorig jaar hebben ze al heel wat gigs gehad, spijtig genoeg heb'k er nog steeds geen kunnen meepikken maar wat ik van de opgenomen sets heb gehoord klinkt alvast veelbelovend 
| Originally posted by Blue Sky 99 5. Dynamic Bros: Ook de Belgen moeten natuurlijk vertegenwoordigd zijn Sinds hun overwinning in Laundry Day Contest vorig jaar hebben ze al heel wat gigs gehad, spijtig genoeg heb'k er nog steeds geen kunnen meepikken maar wat ik van de opgenomen sets heb gehoord klinkt alvast veelbelovend |
Estuera, houd het maar bij de uplifting... Prog is iets voor thuis, maar niet om op uit mijn dak te gaan.
Kleine update na Pukkelpop:
1. Ti�sto
2. Markus Schulz
3. Joris Voorn (SCHITTEREND !!!)
4. Menno De Jong
5. ???
Hell, Gabriel Ananda, Sharam Jey, T-Quest en Jona als ik er dan toch 5 moet kiezen. Kga wel ni stemmen
| Originally posted by kokkenmaster 1. Ti�sto 2. Markus Schulz 3. Joris Voorn (SCHITTEREND !!!) 4. Menno De Jong 5. Lord Of Bass |
| Originally posted by TOR Ff de vraagtekens ingevuld voor u |

| Originally posted by kokkenmaster Als je niet eens bent met de top 100, stem dan niet ![]() |
| Originally posted by TOR Het gaat mij gewoon om de fun |
Daar kun jij als Blankenbergenaar ongetwijfeld van meespreken 

ROFL 
| Originally posted by TOR Daar kun jij als Blankenbergenaar ongetwijfeld van meespreken |
is Joe Harris ni van brugge?
| Originally posted by kokkenmaster Mijn schuld niet dat we dingen als de VTM-dag en TOTZ over ons heen krijgen. Voor hetzelfde geld gooide ik die samen met alle marginale toeristen de Noordzee in... Maar het gaat hier over de poll denk ik en niet over mijn woonplaats. |
| Originally posted by Eagle` vergeet viswijven en valvissen ni met die ziggy, zippy wathever... damn van een stukje memorabele televisiegeschiedenis gesproken, zon programma's maken ze niet meer Blankenberge blijft voor immer en altijd de fritten en bouletten stad van onze belgisch kust !! |
En die kerel (hence the name... Kevin) die in Big Brother zat. Daar was em ook al met zijn kop op geweest. Kun je je al gaan afvragen welk soort volk hier woont �?
| Originally posted by Eagle` vergeet viswijven en valvissen ni met die ziggy, zippy wathever... damn van een stukje memorabele televisiegeschiedenis gesproken, zon programma's maken ze niet meer Blankenberge blijft voor immer en altijd de fritten en bouletten stad van onze belgisch kust !! |
kan zijn door wa wij almaal zeiden, of doorda ik eens een aflevering heb opgenomen en in de klas in de videospeler heb gestoken. Leraar frans kwam zelf nimmer bij en moest het uur daarna aan haar lesgeven
Ik had eens een vriendin, zij heette Nancy
Het was zomer en ik kende haar maar pas
Ze wou wel even met me op vakantie
Maar alleen als het naar Blankenberge was
Ik zei 'schat, wat valt daar nu te beleven'
't Is vast nog fakker in Maaseik of Deurne-Zuid
Toen zei ze 'makker, luister nu eens even'
We gaan naar Blankenberge of ik maak het uit
Blankenberge Blankenberge, wonderschone stad
Ik wou dat ik in m'n achtertuin zo'n Blankenberge had
Blankenberge Blankenberge, parel aan de kust
De mooiste plek op aarde voor wie zand met schelpjes lust