TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vuelta a Espaņa 2006
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
Morgen wordt echt superzwaar: lange col, net boven 2000 meter, constant hoge stijgingspercentages, echt iets voor pure klimmers dus. Daarom vrees ik ook een beetje voor Vinokourov, dit is niet zijn type col, en hij heeft toch de naam dat hij vanaf ze de grens van 2000 meter overschrijden niet meer meekan. Dit is eerder iets voor Valverde, Sastre en misschien zelfs Brajkovic - als hij zijn vorm van de 1ste week terug kan vinden. En Mayo heeft ook plannen. Hij heeft zich de laatste week totaal niet geforceerd, hij heeft ook de klimtijdrit rustig op het gemak afgelegd en hij zou blijkbaar voluit voor een (of meerdere) etappezege gaan de komende dagen...
Het zal in ieder geval weer enorm spannend worden 
Spannend wordt het zeker. Vino moet aanvallen, en Valverde geeft geen onoverwinnelijke indruk. Tja, die 2000m grens, al veel over gehoord, maar volgens mij is dat eerder een psychologisch verschijnsel. Kan me erin vergissen, maar volgens mij zal het Vino niet hinderen.
In Brajkovic geloof ik niet meer, in de tijdrit was het zelfs bedroevend slecht, en dat is toch een van z'n specialiteiten. Dus dan volg ik u meer in Mayo, die zal wel es uitpakken om nog een rit weg te kapen. Ik verwacht ook nog een testje van Di Luca.
En wie weet kan Devolder nog wel stijgen... 
Devolder zal nog wel stijgen, want mannen als Karpets en Beltran zie ik nog wegvallen vanvoor omdat ze in feite knechten zijn die alleen maar zo ver vanvoor staan omdat ze in de bergritten tot het einde bij hun kopmannen moeten blijven. Idem voor Devolder natuurlijk, maar dat is wel een betere tijdrijder 
Beltran heeft een vrije rol bij discovery.
Dat hij maar puntjes pakt voor men wielerpronoploeg, kan dat wel gebruiken na de opgaves van menchov en cancellara 
Enorm slecht voor men wielerpron wel 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Enorm slecht voor men wielerpron wel |
Jawadde... wa een ritje alweer; deze Vuelta is heerlijk, de mooiste grote ronde dit jaar!
Vinokourov in de afdaling verdorie, zo kan het dus ook. Zat eerder te denken aan de rit van morgen dat hij nog es zwaar zou uithalen, maar hij pakt zowaar de trui over na een waanzinnig snelle afdaling. Machtig!
Dit wordt nog een leuk slot! 
Vinokourov owns de Vuelta 
mooie rit, spijtig dat ik ni meer thuis was voorbije weken om vuelta meer te volgen 
Vino mag blij zijn dat Kacheshkin de sprong had gemaakt, want hij stond op het punt om in te storten en Valverde was tot op 15 seconden genaderd. Maar met hem erbij konden ze samen het tempo terug de hoogte in jagen. Heel mooi van Vino dat hij dan Kacheshkin de overwinning gunt, ondanks de belangrijke bonificaties. 
Ik zie Valverde in de tijdrit geen minuut goedmaken, dus volgens mij is de Vuelta binnen voor de Kazak...
Arrieta
Meevaller voor men wielerprono, de eerste plaats vashouden tot en met zondag zal er niet inzitten, maar in de jaarranking moet ik toch vlakbij of over cygnusX geraken 
edit: klote, 2de plaats met 2 puntjes tekort om de algemene wielerprono ranking van deze rit te winnen

Yep, MikeVee, had het ook gezien... that was very close, jammer!
Wat de koers betreft, spijtig dat Mertens de verkeerde man (Garcia Acosta) heeft gevolgd, maar ja, in zo'n finale moet je nu eenmaal kiezen, zeker als je met 8 bent. Knap van Arrieta uiteindelijk, ik gun dat zo iemand zeker en vast wel! 
Het zit er weer op, Zabel met een mooie 2de ritoverwinning
Diddi heeft de BeTA wielerprono gewonnen, gefeliciteerd.
Volgende zondag wk, dus nieuwe ploegen aanmaken deze week.
mensen die nog willen deelnemen:
http://www.wielerprono.be/index_ned...egen&ploeg=BeTA
Ja, ik vond het een hele mooie Vuelta. Heb er echt van genoten, spektakel, spanning, weinig saaie etappes, mooie winnaars, ... alles erop en eraan. Dat Zabel uiteindelijk z'n 2e rit won, was zeker en vast een fijne afsluiter! 
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro Ja, ik vond het een hele mooie Vuelta. Heb er echt van genoten, spektakel, spanning, weinig saaie etappes, mooie winnaars, ... alles erop en eraan. |

Mijn favorieten: Boonen, Vinokourov, Valverde en Bettini. En Gilbert voor de verrassing