TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »


Posted by Antony on Sep-01-2006 11:35:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:

LINK (DEEL 2 kiezen)


die vink dus echt geniaal, khoop da er snel een 2de reeks van neveneffecten komt


Posted by diddi on Sep-01-2006 12:00:

Nog een paar uit de oude doos:

Medisch Centrum West
Dierenplezier (met Bea van der Maat)
De soundmix show met Walter Capiau
De snorkels (met die ene snorkel met 2 snorkels)
Thunderbirds

Och ja... een mens vergeet snel als ge da achteraf allemaal bekijkt


Posted by Antony on Sep-01-2006 12:01:

Westenwind!

Charlotte Noordermeer


Posted by FCB_Fanatic on Sep-01-2006 13:02:

quote:
Originally posted by Push2005
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen

Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden


ik heb bijna al die afleveringen nog op TF1 gezien, kheb ze op de laatste tien - vijftien na zelfs allemaal op video staan. Degene die ik mis heb ik dan wel op pc in het Engels. Kwas daar in mijn jeugdjaren zo een beetje aan verslaafd

De franstalige versie die TF1 uitzond vind ik trouwens stukken beter dan de Engelstalige versie.

DBGT daarentegen vind ik maar niks

quote:
Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:

LINK (DEEL 2 kiezen)


geweldig


Posted by Eagle` on Sep-01-2006 13:10:

quote:
Originally posted by Crebilis
[[ LINK REMOVED ]]


geniaal!



franske >>>>> koffekoeken


Jommeja how ja kom kek ier geweun een boilereke installeren wi


edit: nog andere club dorothee tekefilms oa. Olive & tom, het duurde altijd een ganse afflevering eer ze van de een goal aan dander waren, endan zo da veld gans gekromd en die schoten op doel Waar is den tijd waar si den tijd lol


Posted by christina on Sep-01-2006 13:18:

DE KINDERACADEMIE!!! met walter capiau en tars lotens aan de piano
en die kregen daar altijd van die keicoole kado's opt einde


ook nog: de droomshow en de miniplaybackshow


Posted by diddi on Sep-01-2006 14:15:

quote:
Originally posted by christina
DE KINDERACADEMIE!!! met walter capiau en tars lotens aan de piano
en die kregen daar altijd van die keicoole kado's opt einde


ook nog: de droomshow en de miniplaybackshow


Dat was het


Posted by Config on Sep-01-2006 14:15:

Walters Verjaardagshow , met die dobbels int publiek


Posted by diddi on Sep-01-2006 15:07:

quote:
Originally posted by ConFig
Walters Verjaardagshow , met die dobbels int publiek


Grietje, laat maar komen!!

Ik moet wel zeggen da ge in den tijd dikke prijzen kon winnen op VTM. Als ge da vergelijkt met vandaag, ist nu nog maar magerkes zenne. Kweet nog bij het Rad van Fortuin bijvoorbeeld, da ge daar makkelijk ne frigo, vaatwasser, TV, Hifi installatie kon winnen... ma nu... ge moogt blij zijn da ge iets wint...


Posted by Vishnu on Sep-01-2006 15:18:

quote:
Originally posted by christina
tars lotens

Da zijn zo van die namen die ik compleet zou vergeten als iemand anders ze niet nog eens zou opvissen


Posted by christina on Sep-01-2006 15:22:

quote:
Originally posted by Vishnu
Da zijn zo van die namen die ik compleet zou vergeten als iemand anders ze niet nog eens zou opvissen


graag gedaan zenne

ma de naam tars lotens is zo bizar dat ik die nooit zou vergeten eigenlijk


Posted by Jasperovitsj on Sep-01-2006 16:10:

De juiste prijs, met Jan Thys!!


Posted by Config on Sep-01-2006 16:32:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De juiste prijs, met Jan Thys!!


choon!


Posted by 1Million$shot on Sep-01-2006 16:54:

Zeg eens euh ....


Posted by Config on Sep-01-2006 16:56:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Zeg eens euh ....


dat was ook een zalig programma .. Hoeveel keer heeft Jaak Pijpen in de laatste 5 seconden nog verloren

nog een ander: De 3 Wijzen.. klasseprogramma


Posted by Antony on Sep-01-2006 17:20:

quote:
Originally posted by christina
de droomshow


de droomfabriek, toen Rani der goe uitzag heb altijd zo'n beertje willen hebben


Posted by Zehra on Sep-01-2006 17:41:

amai da jullie je da allemaal zo goe kunnen herinneren :s

ik herinner me bijna niks meer buiten 'zo werkt je lichaam'


daarna meer series:

step by step
full house
growing pains
boy meets world
.. en nog enkele waarvan ik me de naam nie meer herinner

recenter:

one on one
complete savages (dien blonde kerel, chris savage, zo funny)

tis precies alsof alles van voor mn twaalfde uit mn geheugen is gewist


Posted by FenixStyle on Sep-01-2006 17:50:

quote:
Originally posted by Zehra
amai da jullie je da allemaal zo goe kunnen herinneren :s

ik herinner me bijna niks meer buiten 'zo werkt je lichaam'



tis precies alsof alles van voor mn twaalfde uit mn geheugen is gewist


Zo Werkt Je Lichaam heb ik indertijd ook dikwijls gekeken, vond het echt fascinerend

Heb dat gevoel ook wel dat m'n geheugen niet verder reikt dan pakweg tien jaar geleden.. Maarja als ik dan beelden terug zie van bepaalde series, komt het wel allemaal weer boven..


Posted by kokkenmaster on Sep-01-2006 18:28:

quote:
Originally posted by christina
beste programma EVER made!!

100% mee eens en een schande dat deze reeks nog niet uit is op dvd.

"Wat poep je me nou, grote poep?"

Het BLIJFT super. En als ik denk dat heel mijn vriendenkring er naar keek en telkens als we maandag op school aankwamen citeerden we allerlei dingen eruit... *zucht*

Wie heeft nog de eerste uitzendingen gezien toen die vrijdagavond laat werden uitgezonden? Gevolgd door die politieserie op da tropisch eiland. Nog zo'n zalige serie die ik altijd volgde... Die redhead


Posted by Tomorrow Traxx on Sep-01-2006 21:15:

Nog zo een zalig fragmentje uit "buiten de zone" opgevist:

>> http://www.youtube.com/watch?v=5ApZAsphFsI

meer van da!!!


Posted by Antony on Sep-02-2006 11:29:

en daar komt een Schot


Posted by 1Million$shot on Sep-02-2006 15:12:

bert & ernie !

Loekie @ nederlandse tv ! ASJEMENOU !


Posted by Antony on Sep-02-2006 18:35:

is knightrider nog ni gezegd


Posted by The_G0dfather on Sep-02-2006 19:35:

knightrider parodie


Posted by Loraine on Sep-02-2006 19:39:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
knightrider parodie


BRILJANT !!!!


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.