TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Als het een even getal moet zijn, wil ik mijn plaats gerust afstaan eh 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Als het een even getal moet zijn, wil ik mijn plaats gerust afstaan eh |
mijn laatste plaat is nu momenteel aan't spelen 
Kheb geen goesting meeeheeeheeeeer. Dan verklap ik al een paar platen van de beta party en da willek ni 
| Originally posted by Xilver Kheb geen goesting meeeheeeheeeeer. Dan verklap ik al een paar platen van de beta party en da willek ni |
DJ's: 19
Push
Jasperovitsj -> OK
Tijger
DJ Sid -> OK
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion => okidoki
Real
diddi
Sh!fty
Blue Sky -> OK
DJ Zetski -> OK
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Ik bied me hierbij ook aan voor jury. Van mijn huis naar mijn school is ongeveer een uur reizen, dus dat komr goed uit.
Mijn setje zal ik tegen het einde van deze week opnemen, ik krijg deze week nog een aantal platen binnen die ik wil inpassen.
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
Magistrate
The Freezzz
| Originally posted by Xilver Kheb geen goesting meeeheeeheeeeer. Dan verklap ik al een paar platen van de beta party en da willek ni |
| Originally posted by Jasperovitsj This better be trademark sarcasm |
| Originally posted by Xilver Ik zal wel een saai progmixke ineensteken |
juist mix opgenome en nu heeft men pc lastig gedaan en lijkt het alsof men plaat soms verspringt
Dan maar zien of ik nog tijd heb om het nog eens opnieuw te doen eh...
Kga er binnen 10 minuutjes aan beginnen se
Waar moet ik hem uploaden btw?
| Originally posted by IgnazZio Kga er binnen 10 minuutjes aan beginnen se Waar moet ik hem uploaden btw? |

Push je hebt een PM

ei, ik wel jury worden, kan da nog?
DJ's: 19
Push
Jasperovitsj -> OK
Tijger
DJ Sid -> OK
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion => okidoki
Real
diddi
Sh!fty
Blue Sky -> OK
DJ Zetski -> OK
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Jury: 13
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
The Freezzz
Magistrate
Schrapt mij ook maar zenne. 18 mensen vallen makkelijker in groepjes te verdelen dan 19... Ik heb echt geen uur om vrij te maken 
2 weken school en al overwerkt en doodmoe 
| Originally posted by Tiger777 Schrapt mij ook maar zenne. 18 mensen vallen makkelijker in groepjes te verdelen dan 19... Ik heb echt geen uur om vrij te maken ![]() 2 weken school en al overwerkt en doodmoe |
Bah, klig al heel den dag in bed met buikkrampen 
Ofwel hebk iets slechts gegeten gisteravond ofwel warent m'n ouders die me weer probeerden vergiftigen 
Anyway, kzal mn setje zeker morgen mixen; mareuh... Domi hebt gij nog een ftp over ? Tzullen uiteindelijk evenveel (of minder) mixes worden dan vorige keer denkek.
| Originally posted by Push2005 ofwel warent m'n ouders die me weer probeerden vergiftigen ![]() |
| Originally posted by Config weer? |
Sorry, ik moet ook passen.
Ik wou ook niet te vroeg beginnen mixen (kwestie van neiwue platen te kunnen nemen) maar nu heb ik ook tijdstekort. Het opnemen zelf zou nog gaan, maar converteren en uploaden gaat nietmeer.
Mijn excuses en succes aan de deelnemers!
| [...]Tzullen uiteindelijk evenveel (of minder) mixes worden dan vorige keer denkek. |
Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.
| Originally posted by The Freezzz Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen. |
Als ik nog een set kan opnemen, zal het morgen zijn ...
Maar ik betwijfel het