TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Lokale verkiezingen
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
khad die verwijdering van Dedecker eigenlijk niet verwacht, zeker niet na de bekendmaking van de verkiezingpoll van het nieuwsblad gisteren (blijkbaar bleek daaruit dat de NVA de verkiezingsdrempel makkelijk zou halen). Kvind het maar zwak dat de NVA uiteindelijk toch zwicht onder de druk. Als ze een beslissing nemen moeten ze daar ook achter blijven staan, ik denk dat deze koerswijzing de NVA in ieder geval nog stemmen zal kosten
en ik ben ook wel een Dedecker sympathisant, ik sta niet achter al zn uitspraken en meningen, maar hij heeft in mijn ogen toch al veel zinnig's gezegd.
ik vind dedecker maar een dikke mongool
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik vind dedecker maar een dikke mongool |
Als de CD&V dankzij de N-VA hun communautaire standpunten doordrukt bij de volgende verkiezingen is het eigenlijk al goed voor mij.
Ik ben benieuwd of Leterme premier zal worden.
natuurlijk wordt die premier.
Dat valt nog af te wachten. Het zou me niet verbazen mocht het kartel afgerekend worden op dit hele fiasco en een groot deel van hun geloofdwaardigheid zijn verloren. Wil je hen immers aan de macht als het strubbelt tussen beide gelederen? Vond dit toch een staaltje amateurisme.
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik vind dedecker maar een dikke mongool |
Ik ben zwaar ontgoocheld in de N-VA. Mischien dat ik een mooi kruis trek door mijn stembiljet volgend jaar.

Logisch toch dat CD&V niet met Dedecker voort wil. Dedecker maakt alleen maar ambras en probeert telkens zijn wil door te drukken door te provoceren,... Dedecker is geen politieker imo. Hij had beter in de sport gebleven.
Ik ben wel blij dat NVA voor CD&V gekozen heeft. Bij de volgende nationale verkiezingen zal CD&V weer sterk presteren. Er zijn in die legislatuur enkele belangrijke beslissingen te nemen. Ik denk hier vooral aan de volgende fase van de staatshervorming, de splitsing van Halle-Vilvoorde,... Een beetje vlaams nationalisme kan tijdens die gesprekken geen kwaad. 
De liberalen zijn er nu toch echt een potje van aan het maken. De regering heeft nog een openstaande schuld van 2,5 MILJARD Euro. Dank u verhofstad, dank u Freya, dank u Reynders, vielen dank...
Mja, ik vind niet dat Dedecker alleen maar ambras maakt. Bij de VLD heeft hij af en toe tegen de schenen gestampt van de leiders van de partij maar niet meer dan terecht als je ziet welke koers ze gevaard hebben. Dedecker was hierin niet alleen, ook Beysen, Coveliers, Bouckaert enz deden dit. Ik snap niet waarom iedereen Dedecker als boeman ziet, hij is gewoon rechtuit.
Ik versta de frustraties van Dedecker ook wel, maar kom dan af met voorstellen en heb wat respect voor je mede-partijleden...
| quote: |
| Originally posted by diddi De liberalen zijn er nu toch echt een potje van aan het maken. De regering heeft nog een openstaande schuld van 2,5 MILJARD Euro. Dank u verhofstad, dank u Freya, dank u Reynders, vielen dank... |
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic vrij typisch trouwens dat je vooral de Liberalen viseerd |
| quote: |
| Originally posted by Xilver Whoa, die hebbek gezien ze makker! |
| quote: |
| Originally posted by diddi Ik versta de frustraties van Dedecker ook wel, maar kom dan af met voorstellen en heb wat respect voor je mede-partijleden... |
)
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Even terzijde: De VLD is gewoon ��n en al verziekt momenteel; ze willen zelfs sociaal-progressief worden; haha... alles waar liberalisme NIET voor staat. Dedecker kaartte die problemen tenminste aan en haalde bij de voorzittersverkiezingen niet voor niets een groot aantal voorkeursstemmen van de rechtsliberalen. Bart Somers is een groter probleem voor de VLD dan Dedecker... Ik hoop dan ook dat de VLD een grote verkiezingsnederlaag lijdt en zich gaat herbronnen naar een echte liberale partij. |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.