TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Antony moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje |
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Zijn er al mensen die zeker zijn dat ze gaan? |
| quote: |
| Originally posted by Antony moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje |
| quote: |
| Originally posted by Xilver En wat een fokking schijtplaat it is |
Haha, arme Ferry zal weer maar een setje van 45 mins mogen draaien zoals in Sensation White NL zeker ?
tis dermee dakket ook zei...
khoop da fedde 10 minuutjes krijgt voor zen detroit die we dan in de megamix nog is gaan mogen horen.
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Omdat het nu commercieel is? Op die paar maanden heeft hij het toch al mooi gemaakt. |
Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ?
| quote: |
| Originally posted by Devilex Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ? |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ? |

| quote: |
| Originally posted by Xilver Euhm neen, effectief omdat het een schijtplaat is. Ik ben niet zo'n elitaire zak die alles wat commercieel is, slecht vind. Het is gewoon onge�nspireerde platte kak. |
) effectief kan draaien?
Ik vind dat BeTA T-shirts een uitzondering zouden moeten zijn op Sensation White.
ze zijn perfect om mee naar den black te gaan! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Hear ye hear ye! En wie zegt dat die Fedde (ffs, wa voor ne naam is da nu? ) effectief kan draaien? |
hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden
ma tis gewoon jammer da op de valreep trance tijd zal moeten inboeten door een man die hier een populair hitje scoort. zal me der in mate van het mogelijke ook wel op losgeven. ma had het liever anders gezien...
| quote: |
| Originally posted by Antony hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden |
| quote: |
| Originally posted by Antony hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden ma tis gewoon jammer da op de valreep trance tijd zal moeten inboeten door een man die hier een populair hitje scoort. zal me der in mate van het mogelijke ook wel op losgeven. ma had het liever anders gezien... |
voor niet zo slecht betaal ik geen 45 euro. als ze de ticketverkoop starten moeten ze maar van de line-up afblijven. als ferry of markus nu maar 45 minuutjes krijgen gaank spijt hebben van men geld. want ik betaal heus ni om der almaal de witte uit te hangen.
| quote: |
| Originally posted by Antony voor niet zo slecht betaal ik geen 45 euro. als ze de ticketverkoop starten moeten ze maar van de line-up afblijven. als ferry of markus nu maar 45 minuutjes krijgen gaank spijt hebben van men geld. want ik betaal heus ni om der almaal de witte uit te hangen. |
weet da wel, dermee dak ook doorgaans nog nooit geweest ben.
dus nu trug naar men vorige post.
Fedde draait echt wel lekker. En ik vind ook dat het goed verdeelt is: 3 trance dj's en 3 house/electro dj's.
We kunnen beter een ticket delen. Ik blijf tot aan de megamix en de anderen komen toe als de megamix begint 
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Fedde draait echt wel lekker. En ik vind ook dat het goed verdeelt is: 3 trance dj's en 3 house/electro dj's. We kunnen beter een ticket delen. Ik blijf tot aan de megamix en de anderen komen toe als de megamix begint |
| quote: |
| Originally posted by Config wat een ingesteldheid.. naar huis gaan na de megamix.. |
Toch niet, want je gaat dan nog steeds naar een crappy event 
| quote: |
| Originally posted by TOR Toch niet, want je gaat dan nog steeds naar een crappy event |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.