TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »

Posted by FUSyke on Jan-26-2007 14:47:

quote:
Originally posted by Antony
moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje

Ik ben blij dat hij er ook bij is. Ik begon al te twijfelen om te gaan maar met hem er bij begin ik toch meer zin te krijgen! De site is ook in orde.

Zijn er al mensen die zeker zijn dat ze gaan?

Posted by BZRK on Jan-26-2007 14:54:

quote:
Originally posted by FUSyke
Zijn er al mensen die zeker zijn dat ze gaan?

yes, heb mijn ticket al paar weken

Posted by Xilver on Jan-26-2007 15:58:

quote:
moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje

En wat een fokking schijtplaat it is

Posted by FUSyke on Jan-26-2007 16:42:

quote:
Originally posted by Xilver
En wat een fokking schijtplaat it is

Omdat het nu commercieel is? Op die paar maanden heeft hij het toch al mooi gemaakt.

Posted by Push2005 on Jan-26-2007 17:15:

Haha, arme Ferry zal weer maar een setje van 45 mins mogen draaien zoals in Sensation White NL zeker ?

Posted by Antony on Jan-26-2007 17:17:

tis dermee dakket ook zei... khoop da fedde 10 minuutjes krijgt voor zen detroit die we dan in de megamix nog is gaan mogen horen.

Posted by Xilver on Jan-26-2007 17:57:

quote:
Omdat het nu commercieel is? Op die paar maanden heeft hij het toch al mooi gemaakt.

Euhm neen, effectief omdat het een schijtplaat is. Ik ben niet zo'n elitaire zak die alles wat commercieel is, slecht vind. Het is gewoon onge�nspireerde platte kak.

Posted by Devilex on Jan-26-2007 18:52:

Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ?

Posted by Snelle69 on Jan-26-2007 19:06:

quote:
Originally posted by Devilex
Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ?

helaas... zo zit ID&T Belgium wel ni in elkaar hoor!

Posted by FUSyke on Jan-26-2007 19:39:

quote:
Originally posted by Devilex

Je kan dat wel als je de volle pot betaald

De line up van Black is weer een beetje aangepast:
Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
MEGAMIX
Ghost
Showtek
Technoboy vs The Prophet
Zany
Outblast vs Darkraver

Posted by Jasperovitsj on Jan-27-2007 00:48:

quote:
Originally posted by Xilver
Euhm neen, effectief omdat het een schijtplaat is. Ik ben niet zo'n elitaire zak die alles wat commercieel is, slecht vind. Het is gewoon onge�nspireerde platte kak.

Hear ye hear ye!

En wie zegt dat die Fedde (ffs, wa voor ne naam is da nu? ) effectief kan draaien?

Posted by Belgian Bonzai on Jan-28-2007 16:33:

Ik vind dat BeTA T-shirts een uitzondering zouden moeten zijn op Sensation White.

Posted by Antony on Jan-28-2007 16:38:

ze zijn perfect om mee naar den black te gaan!

Posted by Transfusion on Jan-28-2007 16:39:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hear ye hear ye!

En wie zegt dat die Fedde (ffs, wa voor ne naam is da nu? ) effectief kan draaien?

Ik heb al zalige setjes van die man gehoord.

Kakkers mogen altijd thuisblijven, die helpen toch niet om er wat sfeer in te brengen.

Jo :x

Posted by Antony on Jan-28-2007 16:42:

hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden ma tis gewoon jammer da op de valreep trance tijd zal moeten inboeten door een man die hier een populair hitje scoort. zal me der in mate van het mogelijke ook wel op losgeven. ma had het liever anders gezien...

Posted by TOR on Jan-28-2007 16:45:

quote:
hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden

De enige die bewogen, zul je bedoelen.

Op sterke muziek welteverstaan, geen hitjesreeks aan elkaar getrainwreckt door Jan.

Posted by Transfusion on Jan-28-2007 17:05:

quote:
hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden ma tis gewoon jammer da op de valreep trance tijd zal moeten inboeten door een man die hier een populair hitje scoort. zal me der in mate van het mogelijke ook wel op losgeven. ma had het liever anders gezien...

Tgoh, hij heeft een hitje ja. Maar hij draait zeer sterk (imo) en daarom is het nog niet zo slecht.

Posted by Antony on Jan-28-2007 17:13:

voor niet zo slecht betaal ik geen 45 euro. als ze de ticketverkoop starten moeten ze maar van de line-up afblijven. als ferry of markus nu maar 45 minuutjes krijgen gaank spijt hebben van men geld. want ik betaal heus ni om der almaal de witte uit te hangen.

Posted by FenixStyle on Jan-28-2007 17:16:

quote:
voor niet zo slecht betaal ik geen 45 euro. als ze de ticketverkoop starten moeten ze maar van de line-up afblijven. als ferry of markus nu maar 45 minuutjes krijgen gaank spijt hebben van men geld. want ik betaal heus ni om der almaal de witte uit te hangen.

De line-up bij Sensation wordt doorgaans pas lange tijd na de ticketverkoop bekend gemaakt.. (als ze al bekend wordt gemaakt, zie Sensation NL vorig jaar)

Posted by Antony on Jan-28-2007 17:19:

weet da wel, dermee dak ook doorgaans nog nooit geweest ben.
dus nu trug naar men vorige post.

Posted by FUSyke on Jan-28-2007 17:59:

Fedde draait echt wel lekker. En ik vind ook dat het goed verdeelt is: 3 trance dj's en 3 house/electro dj's.

We kunnen beter een ticket delen. Ik blijf tot aan de megamix en de anderen komen toe als de megamix begint

Posted by Config on Jan-28-2007 18:32:

quote:
Fedde draait echt wel lekker. En ik vind ook dat het goed verdeelt is: 3 trance dj's en 3 house/electro dj's.

We kunnen beter een ticket delen. Ik blijf tot aan de megamix en de anderen komen toe als de megamix begint

wat een ingesteldheid.. naar huis gaan na de megamix..

ik vind de verdeling maar kut, der wordt wel gezegd dat Sensation geen trance meer is, maar dat is het wel effe geweest, en ik vind nog altijd dat je wat meer Trance mag verwachten dan, ZELFS in Belgi�.. Tomorrowland heeft bewezen dat het kan, de trance-tent zat toen stampend vol en der was echt een zalige sfeer.. Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch..

Posted by FUSyke on Jan-28-2007 18:57:

quote:
Originally posted by Config
wat een ingesteldheid.. naar huis gaan na de megamix..

Ik zeg gewoon wat velen hier zeggen maar dan omgekeerd. Had ik gezegd dat ik maar kwam tegen dat Ferry moet beginnen dan had het wss wel goed geweest.

Posted by TOR on Jan-28-2007 19:02:

Toch niet, want je gaat dan nog steeds naar een crappy event

Posted by FUSyke on Jan-28-2007 19:09:

quote:
Originally posted by TOR
Toch niet, want je gaat dan nog steeds naar een crappy event

Ik zou het niet weten want ik ben er nog nooit naartoe geweest. Ik zal dan voor de eerste keer kunnen oordelen.

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »