TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
Een kleine 2 uur denk ik
De afgelopen jaren hadden we op het einde serieus wat file, en hadden we een half uur nodig om van de afrit tot aan de Jaarbeurs.
Anyway, mooie lineup. Moet dat in voorverkoop gekocht worden, of kan ik ook de dag zelf nog beslissen of ik nog tot daar ga rijden?
| quote: |
| Originally posted by Xilver De afgelopen jaren hadden we op het einde serieus wat file, en hadden we een half uur nodig om van de afrit tot aan de Jaarbeurs. Anyway, mooie lineup. Moet dat in voorverkoop gekocht worden, of kan ik ook de dag zelf nog beslissen of ik nog tot daar ga rijden? |
Gelezen in de fabeltjeskrant zeker, enkel bij enorm tegenvallende vvk doen ze dat en dat is hier niet het geval. Bovendien zou dat wel op hun site gaan.
De dag zlf kan je tot 18u ofzo wel nog kaartjes kopen bij een ticketbox verkooppunt.
| Originally posted by Config ik dacht gelezen te hebben dat je op de dag zelf ook nog tickets kan kopen.. not 100% sure tho |
| Originally posted by MikeVee Gelezen in de fabeltjeskrant zeker, enkel bij enorm tegenvallende vvk doen ze dat en dat is hier niet het geval. |
| Originally posted by MikeVee De dag zlf kan je tot 18u ofzo wel nog kaartjes kopen bij een ticketbox verkooppunt. |
Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant h�.
| Originally posted by Xilver Moet dat in voorverkoop gekocht worden, of kan ik ook de dag zelf nog beslissen of ik nog tot daar ga rijden? |
Timetable + Plan
http://www.trance-energy.nl/te2007/...f/floorplan.pdf
Nog 2 dagen zie

| Originally posted by Thomas @ A.T.P Timetable + Plan http://www.trance-energy.nl/te2007/...f/floorplan.pdf Nog 2 dagen zie |
Die Futurestage is bijna zo groot als de main, ben eens benieuwd 
| Originally posted by domineesje 2 Kaartjes TE te koop, iemand? 25�/stuk |

22:00 - 23:15 Menno / Phynn, pfff kloterij seg, die 2 samen
23:15 - 00:30 Sander Van Doorn/Mark Norman, dno...
00:30 - 1:45 Schulz en mss even langs Devant gaan
1:45 - 3:00 Rank 1
3:15 - 4:30 Gareth Emery!!! spijtig, ik wil Bobina ook wel horen =<
05:45 nog rap wat Johan Gielen fans uitlachen en dan huiswaarts!
Ik ken iemand die nog meewil, hij heeft al kaart voor TE, is dat nog mogelijk ? Devilex ? Betalen voor de bus is geen probleem
Het is erg dringend dus...
Ik ben dus degene die nog meewil (blijkbaar had ik hier nog een account)
Hopelijk valt er iets te regelen
Greets Bjorn
| Originally posted by Movider Ik ben dus degene die nog meewil (blijkbaar had ik hier nog een account) Hopelijk valt er iets te regelen Greets Bjorn |
Brengt gwn �22 cash mee morgen.
ik heb PM gezonden met gegevens!
tot dan
Greets Bjorn
jaja tis bijna zover . 
En hiermee zit de bus ook volledig vol
tijd om eens te vertrekken
later peepz
Ready to roll... 
hopelijk herken ik nog een paar man op TE. ik draag iig m'n beta t-shirt!
Nog 3u en ik vertrek ook 
Have fun. 
have fun everyone

hehe priceless