TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Vizay tack alla, kommer bli skitskoj att spela. F�rv�ntar mig en fet meetup b�de under lassemans set och under mitt sen (jag ska iaf l�tt st� och r�ja l�ngst fram n�r lasse spelar, den saken �r klar!) |
| Originally posted by Laszlo N�gon hardstyle f�r ni inte h�ra fr�n mig i alla fall, det finns de p� b�ten, b�de i FL och p� de andra golven, som kan det d�r mycket b�ttre �n mig |

D� klubbar vi en meetup antingen n�r lazslo eller vizay spelar.. Mitt framf�r b�set, skanderandes sweta or die .. Haha
Sj�lv �r man i sydney s� blir r�tt l�ngt att �ka..
Fan m�nga m�nader sedan jag var p� en kryss nu, och n�sta l�r inte bli p� ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker p� dom?
Fakking saknar dom mycket! 
Hoppas det blir en grym fest ta folks, l�r d ju bli...
| Originally posted by jofawe D� klubbar vi en meetup antingen n�r lazslo eller vizay spelar.. Mitt framf�r b�set, skanderandes sweta or die .. Haha |
Aight! Bokade precis 2 hytter
| Originally posted by keddo Sj�lv �r man i sydney s� blir r�tt l�ngt att �ka.. Fan m�nga m�nader sedan jag var p� en kryss nu, och n�sta l�r inte bli p� ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker p� dom? Fakking saknar dom mycket! ![]() Hoppas det blir en grym fest ta folks, l�r d ju bli... |
| Originally posted by keddo Sj�lv �r man i sydney s� blir r�tt l�ngt att �ka.. Fan m�nga m�nader sedan jag var p� en kryss nu, och n�sta l�r inte bli p� ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker p� dom? Fakking saknar dom mycket! ![]() Hoppas det blir en grym fest ta folks, l�r d ju bli... |
L�nge sen man var h�r man n�r man blev inbjuden av en polare till hans hytt p� kryssningen s� blev jag ju tvungen att kolla om n�gra fler skulle med. � de ser ju ut � bli ett par stycken iaf =)
S� r�kna med mej =) Min f�rsta kryssning, Skapligt ivrig =) hehe
Haha, jag vet vad Laszlo grabben har i arsenalen, ska bli kul som satan att shuffla loss till lite progg f�r omv�xlings skull
Om det blir av med eine meetup s� hojtar jag g�rna f�rbi ocks�.....skriver inte h�r s� ofta, men ni verkar alla vara en enda sk�n familia!
| Originally posted by Dragon Kick Om det blir av med eine meetup s� hojtar jag g�rna f�rbi ocks�.....skriver inte h�r s� ofta, men ni verkar alla vara en enda sk�n familia! |
| Originally posted by Laszlo Klart som faen du ska dyka upp! Det �r genom dessa sammankomster in real life som vi knyter den riktiga gemenskapen, det l�r du bli varse om. Det �r ocks� d�rf�r jag f�redrar TA framf�r TC. H�r �r inte lika mycket folk, men vi som h�nger h�r k�nner varandra p� ett mer personligt plan... |

| Originally posted by mr_fisken Har vi spikat framf�r dj b�set p� Laszlos spelning? |
| Originally posted by mr_fisken Har vi spikat framf�r dj b�set p� Laszlos spelning? |
taget! 
| Originally posted by SWE_TRANCE Tycker jag l�ter bra! Mintun i ena n�ven, den andra upp i luften |
| Originally posted by SteveTranz4ever +1 Men �ven n�r Viz spelar... men det kanske var sj�vskrivet? |
| Originally posted by Laszlo Ja, givetvis. Det g�ller ju att st�lla upp f�r laget! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sj�lvklart... s�g fan inte r�ken av er n�r jag spelade... damn'it |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sj�lvklart... s�g fan inte r�ken av er n�r jag spelade... damn'it |
Jag har 2 biljetter kvar till B-hytt utan f�nster, 885:- st. Skicka ett PM om du �r intresserad.
I'm sooo comin'!!!
Var l�nge sen jag tittade in h�r nu, men ville iallafall meddela att jag kommer p� kryssningen med pick o pack 
![]()
Najs nu har det l�st sig med biljetterna efter "lite" strul! L�gg till mig +7 p� listan
Har en plats i b-hytt tillsalu ifall n�gon �r intresserad...
T�nkte bara s�ga att f�rstasidan �r uppdaterad med info. tider, alla DJs osv.
Nu har �ven Monday Bar dragit ig�ng sin internationella sida f�r just denna kryssen...
Check it out! http://mondaybar.com/bwcruise
GL�M INTE PASSET!!!
Roll Call
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5)